Je bent er net achtergekomen dat ze je IP kunnen zien en daarom start je een topic om uit te leggen dat je kloon niet van jou is maar van een klasgenoot?quote:Op zondag 2 september 2007 00:38 schreef Mopst3r het volgende:
Ja, dat dus. Ik liet hem zo een keer deze site zien omdat ik een ban had.
En nou heeft ie zich aangemeld en post ie allemaal niet grappige reacties en laat ie me de hele tijd ze topics zien :'(.
Klacht: Fok!verslaafde klasgenoten![]()
link naar profiel, onheumige eppo!quote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Mopst3r het volgende:
HvA
zijn ze indirect verslaafd aan elkaar.quote:Op zondag 2 september 2007 00:43 schreef bondage het volgende:
Ga met je klasgenoot op therapie, jullie zijn nu immers beide fokverslaafd
Jij en je klasgenoot rennen elke keer naar de C-vleugels op de 2e verdieping in de pauzes enzo?quote:Op zondag 2 september 2007 00:41 schreef Mopst3r het volgende:
HvA
Alexxxxx kan hem wel voor je bannenquote:Op zondag 2 september 2007 00:46 schreef Mopst3r het volgende:
Ja, maar ik dacht.. kunden jullie hem niet wegpesten ofzo, weet je....
Dan wil ik ook ban-knopjes!quote:Op zondag 2 september 2007 00:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Alexxxxx kan hem wel voor je bannen![]()
Je mag wel aan mijn knopjes zittenquote:
Ja, bij ons in het kalsgenootschap is het altijd een dolle boel in het weekendquote:Op zondag 2 september 2007 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
best gay trouwens, in het weekend aan je kalsgenoten denken.
Ik ga voor deze optie:quote:Op zondag 2 september 2007 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
best gay trouwens, in het weekend aan je kalsgenoten denken.
quote:Op zondag 2 september 2007 00:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je bent er net achtergekomen dat ze je IP kunnen zien en daarom start je een topic om uit te leggen dat je kloon niet van jou is maar van een klasgenoot?
quote:Op zondag 2 september 2007 00:52 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja, bij ons in het kalsgenootschap is het altijd een dolle boel in het weekend.
Ja, dit is 'm jongens!! Grijp hem!!quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 01:02 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja, dit is 'm jongens!! Grijp hem!!![]()
Op dit moment zit hij op je pik?quote:Op zondag 2 september 2007 01:02 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja, dit is 'm jongens!! Grijp hem!!![]()
Andere browserquote:Op zondag 2 september 2007 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]Je hebt even je andere browser geopend? Of log je telkens even in en uit?
Dat is wel te omzeilen dmv een proxyquote:Op zondag 2 september 2007 01:05 schreef Mopst3r het volgende:
WTF, check me IP en vergelijk het met die goedkope IP van hem dan.
HAH, pwnd!!
vervolgens met laptop en al na sluitingstijd in de lax verder te FIPO'enquote:Op zondag 2 september 2007 00:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij en je klasgenoot rennen elke keer naar de C-vleugels op de 2e verdieping in de pauzes enzo?.
Aids in your face!quote:Op zondag 2 september 2007 01:06 schreef Biogarde het volgende:
Op school zitten en daar het weekend aan denken terwijl je met je fallus speelt.
Rofls
Gast..quote:Op zondag 2 september 2007 01:05 schreef Mopst3r het volgende:
WTF, check me IP en vergelijk het met die goedkope IP van hem dan.
HAH, pwnd!!
quote:Op zondag 2 september 2007 01:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik zie ze al rondrennen met een besmeurde zaadkin en een plopper in hun reet terwijl ze schreeuwen dat ze op FOK! posten.
Ster.fquote:Op zondag 2 september 2007 01:09 schreef B.. het volgende:
[..]
Gast..
Dat je homo was wist ik wel..
Maar zoek wel voortaan ff een ander slachtoffer...![]()
Ga vriendjes met hem worden dan, gij niggalover!!quote:Op zondag 2 september 2007 01:12 schreef B.. het volgende:
[..]
Nawien heeft wellicht nog interesse... lekkere duopenotti![]()
Of erger.. klasgenotenvriendje die hij heeft gemsn'd dat hij een topic over hem heeft geopend waar ze nu samen op zitten te fappen.quote:Op zondag 2 september 2007 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Kneuzenkermis, TS en zn kloongenootje.
quote:Op zondag 2 september 2007 01:17 schreef Biogarde het volgende:
Mopst3r zegt: WHaha, zie dit topic gek Klasgenoot is fokverslaafd![]()
Ik heb zin in Mop (OnEl0veXD (L) (L) HVJ zegt: Aaahw LIEF!!!!!
Mopst3r zegt: Zet je cam eens aan![]()
Ik heb zin in Mop (OnEl0veXD (L) (L) HVJ zegt: oke![]()
Mopst3r zegt: Zie je me![]()
Ik heb zin in Mop (OnEl0veXD (L) (L) HVJ zegt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn chatlogs, wat doe je?quote:Op zondag 2 september 2007 01:17 schreef Biogarde het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:17 schreef Biogarde het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je schizofrenie, wat doe je?quote:Op zondag 2 september 2007 01:23 schreef Mopst3r het volgende:
JA, van die sukkel zijn we dus ook mooi af! Hopen dat ie fok ook verlaat.
Verkapte 'ik-doe-HBO-hoor-ondanks-dat-ik-een-rap-negert-ben!'-post.quote:Op zondag 2 september 2007 00:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij en je klasgenoot rennen elke keer naar de C-vleugels op de 2e verdieping in de pauzes enzo?.
* Maki-maki. draait Elixabete's knopje helemaal naar links. Wishful thinking dat ze haar bek nu minder gebruikt en op mute gaat.quote:Op zondag 2 september 2007 02:10 schreef Elixabete het volgende:
Jullie mogen aan mijn "knopje" zitten![]()
ganz geil jaquote:Op zondag 2 september 2007 02:12 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
* Maki-maki. draait Elixabete' knopje helemaal naar links. Wishful thinking dat ze haar bek nu minder gebruikt en op mute gaat.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:10 schreef Elixabete het volgende:
Jullie mogen aan mijn "knopje" zitten![]()
hmmmquote:Op zondag 2 september 2007 02:13 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Niet praten maakt jou alleen maar geiler.
Dat je erbij probeert te denken is erg zorgwekkend, ja.quote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Elixabete het volgende:
[..]
hmmm
Maar ik moet je niet.
Dus ik TYP lekker door
jij bent engquote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef hardromacore het volgende:
pm elkaar, of is forum nog verslavender dan pmstelsel in jullie geval warscheinlich wel..
[heksmodus_on] HIHIHIHIHIHIHIHIHI [heksmodus_off]quote:
Sorry er was weinig keus in ''mijn'' Avatar wereld.quote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef Cahir het volgende:
nee je bent echt eng, je avatar doe me denken aan dat iemand word vermoord.. je fobo zit voor met enge artistieke shit
whehehe _!quote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef Cahir het volgende:
ik krijg serieus de rillingen van je ava, no joking
probeer je jezelf nou te dissenquote:Op zondag 2 september 2007 02:38 schreef tong80 het volgende:
Triest als je niks anders in je leven hebt dan Fok
quote:
Ja vreemd hoe komen mensen daar toch bij ?quote:Op zondag 2 september 2007 02:42 schreef hardromacore het volgende:
[..]
hij veronderstelt dat tong niks anders heeft dan fok
![]()
hij post +100 posts per dagquote:Op zondag 2 september 2007 02:42 schreef hardromacore het volgende:
[..]
hij veronderstelt dat tong niks anders heeft dan fok
![]()
wat een fokker zegquote:Op zondag 2 september 2007 00:38 schreef Mopst3r het volgende:
Ja, dat dus. Ik liet hem zo een keer deze site zien omdat ik een ban had.
En nou heeft ie zich aangemeld en post ie allemaal niet grappige reacties en laat ie me de hele tijd ze topics zien :'(.
Klacht: Fok!verslaafde klasgenoten![]()
Oe wie ? da's niet gezondquote:
Beetje ?quote:Op zondag 2 september 2007 02:45 schreef Maki-maki. het volgende:
Ach ja, tong80 is toch wel een beetje cult.
Ik had die zin wel goed geformuleerd, maar mijn motoriek is niet meer wat het is.quote:
En toch maar posten hequote:Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef Scorpie het volgende:
Stelletje homos hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |