Vertellen hoe ik hem voor me kan winnen! I need help!quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een dagboek kopen? Wat moeten we ermee in ONZ?![]()
van je kruis?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:57 schreef moemoe het volgende:
Ik neem aan dat zelfs monniken wel ERGENS opgewonden van raken toch?
Mannen... Stelletje ongevoelige kloostzakken.quote:Op zondag 2 september 2007 00:01 schreef Dirkh het volgende:
R&P?
Hij is monnik geworden, hij wil geen vrouw, hij is op zoek naar god, of verlichting. Hoe moeilijk is het?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vertellen hoe ik hem voor me kan winnen! I need help!
vaak zijn dat kleine koorknaapjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:57 schreef moemoe het volgende:
Het blijft een man!quote:Op zondag 2 september 2007 00:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij is monnik geworden, hij wil geen vrouw, hij is op zoek naar god, of verlichting. Hoe moeilijk is het?![]()
Wat zou een celibate man nodig hebben... Hmmm!quote:
Zeg dat je de reincarnatie bent van Jezus Christus. Of natuurlijk de heilige maagd (indien dat nog op enige waarheid berust).quote:Op zondag 2 september 2007 00:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij is monnik geworden, hij wil geen vrouw, hij is op zoek naar god, of verlichting. Hoe moeilijk is het?![]()
verloren hoop voor jou mevrouwtje.... hou maar opquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:47 schreef moemoe het volgende:
Ruim een week geleden zat ik nog in Bulgarije en heb ik verscheidene excursies gemaakt. Eén daarvan was een bezoek aan het befaamde Rilaklooster.
[afbeelding]
Het was werkelijk waar prachtig, maar toen we de kerk betraden smolt ik helemaal. Ik was best zomers gekleed, dus ik had verwacht dat ik een doekje/kleedje om moest. Vrijwel direct liep ik naar de man die deze lichaamsbedekkende stukken uitdeelde. Hij zei dat het niet hoefde in mijn geval, maar ik kon hem alleen nog maar aanstaren. Wat was hij mooi.
De monnik herhaalde zijn zin en zei dat ik kon doorlopen. Ik stond te wankelen op mijn benen. Alles ging langs me heen. Is zoiets überhaupt mogelijk? Hoe kan dit? Is er echt een God? Dat moest haast wel, alleen God kon zoiets moois scheppen. Toen hij dacht dat ik hem niet verstond gebaarde hij dat ik verder kon. Hoe de kerk van binnen was? Mooi, als ik de foto's bekijk... Bij het verlaten van de kerk was ik nog steeds in trance.
Nu terug in Nederland kan ik hem niet vergeten. Hij was zo uitzonderlijk. Ergens leek deze monnik op de zanger van Espen Lind zoals op onderstaande foto, maar dan honderd keer knapper. Hij had groene ogen en had ik al mooi gezegd?
[afbeelding]
Hoe kan ik hem voor me winnen? Ik zou celibatair kunnen gaan leven, waarna ik emigreer naar Bulgarije. Al heb ik hier niks aan, want monniken en nonnen leven niet samen, maar dan ben ik wel dichter bijhem
. Als non zouden we wel goede gesprekken kunnen voeren over het zo veel mogelijk beperken van mentale en lichamelijke genietingen. Als ik hem vertel dat ik op die manier tracht de belemmeringen voor onze grotere geestelijke groei weg te nemen, zou dat hem dan opwinden? Ook al mag dat eigenlijk niet? Of zal ik als pelgrim erheen gaan?
Wat moet ik doen?
En dan?quote:Op zondag 2 september 2007 00:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vermommen als een koorknaapje?
Monnik kijkt jouw kant op, Pavlov reactiequote:
Doe een verrassingsaanval en pak hem op z'n zwakke plek.quote:Op zondag 2 september 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Monnik kijkt jouw kant op, Pavlov reactie
Scherpquote:Op zondag 2 september 2007 00:10 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Wat zou een celibate man nodig hebben... Hmmm!
Koop vis voor hem, subtiele hint,.
weinig te moddereren hmmm?quote:
Ik modder maar wat aan.quote:Op zondag 2 september 2007 00:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
weinig te moddereren hmmm?
quote:Op zondag 2 september 2007 00:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik modder maar wat aan.
Maar goed. Monniken. Dat zijn toch altijd van die kleine mannetjes met zoeen kaal hoofd?
quote:Op zondag 2 september 2007 00:37 schreef cerreur het volgende:
Houdt hij wel van chocola met een grote neus en heupen?
God worden dus.quote:Op zondag 2 september 2007 00:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Buitenaardse wezens inderdaadquote:Op zondag 2 september 2007 00:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat zijn toch altijd van die kleine mannetjes met zoeen kaal hoofd?
quote:Op zondag 2 september 2007 00:37 schreef cerreur het volgende:
Houdt hij wel van chocola met een grote neus en heupen?
HALLELUJA!quote:Op zondag 2 september 2007 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tijd voor wat neger muziek:
http://nl.youtube.com/watch?v=IxR4AweLeXE&mode=related&search=
Ghetto Gospelquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 14:08 schreef katerwater het volgende:
Overtuig hem over te stappen naar de Anglicaanse kerk.
Dominees mogen neuken!
En wat nou als ik homo's aantrekkelijk vind?quote:Op zondag 2 september 2007 01:52 schreef remlof het volgende:
Vergeet het moemoe. Hij is homo, anders ga je niet in een bouwvallige hut met strict regime met andere mannen wonen.
Oeh there's always hope.quote:Op zondag 2 september 2007 13:28 schreef Watuntrik het volgende:
Misschien had je hem eens moeten aanspreken inplaats van aanstaren![]()
Het verblijven in een klooster wil per definitie niet zeggen dat je aan het priesterschap gewijd of toegetreden bent. Men is immers de nodige tijd in de leer hiervoor.
Daarbij was het in Bulgarije? Dat is de Oosterse (Orthodoxe) Katholieke Kerk (Byzantijnse ritus)
In deze leer wordt er anders omgesprongen met het Celibaat dan in de Westerse Katholieke kerk en kunnen in sommige gevallen priesters wel huwen en een Papadopoulos of Popovic maken. Of Swaffelen daar voor het huwelijk erbij zit weet ik ook niet.![]()
Papadopoulos = Priesterzoon
dan ben je een potquote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
En wat nou als ik homo's aantrekkelijk vind?
Dan zul je nooit een piemel in je voelen. Of alleen van, in jou ogen, lelijke mannen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
secks?quote:
uh, naar utreg is het vanaf mij een uur inderdaad.!quote:
f martijn vragen of het magquote:
NEE!quote:Op zondag 2 september 2007 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moemoe zoekt een neukertje?
Je gaat zonder slipje door het leven om vervolgens toch alles wat los en vast zit te neuken?quote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
NEE!
Ik ga voortaan celibatair door het leven.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:52 schreef moemoe het volgende:
Oh shit, fraubitch trut.
Wat doe je?
* moemoe rent bij fraubitch vandaan
U riep mij?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:57 schreef moemoe het volgende:
En hoelang denk je dat vol te houden?quote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
NEE!
Ik ga voortaan celibatair door het leven.
http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iMquote:Op zondag 2 september 2007 21:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM
14.gif voor je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |