Maak er 95 van. Het meisje waarmee ik continu zat te sms'en die zat nog op het middelbaar, dus die was verplicht om lessen te volgen. MSN'nen lukt dan niet, dus dan chat je maar via SMS. Ik verstuur mijn smsjes trouwens met de pc, ik ga dat echt niet allemaal zitten invoeren op mijn gsm. Gewoon tikken op de pc en zo versturen, gaat een heel pak makkelijker.quote:Op zondag 2 september 2007 12:16 schreef Shitonya het volgende:
80% van de inhoud ervan gaat vaak nergens over. Dan kun je beter gewonnen msnnen -_-
Hangt er vanaf, ik krijg per herlaadbeurt toch die gratis smsjes, dus ik kan ze maar evengoed opgebruiken. Verder mag ik per keer dat ik 10¤ herlaad ook nog eens 5u gratis naar mijn vriendin bellen, dus het is goedkoper om voor 10¤ te herladen, gratis minuten opbellen en nog eens 10¤ te herladen dan om die belwaarde op te gebruiken.quote:Op zondag 2 september 2007 13:00 schreef Shitonya het volgende:
sbespaart je ook een hoop tijd. Maar ja, ik zie het nut niet zo in gesprekken als..hoe gaat het? Wat ben jij aan het doen? Verveel jij je ook zo? Wat gaan we vanavond doen? Wat ga je straks doen? Hoe was het gister? .. Echt geldverspilling om sms te slow chatten. Kan mijn geld wel beter besteden. Ik heb toch liever een biertje dan tig smsjes die de vergetelheid in raken
Bizar abonnement..quote:Op zondag 2 september 2007 13:18 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ik krijg per herlaadbeurt toch die gratis smsjes, dus ik kan ze maar evengoed opgebruiken. Verder mag ik per keer dat ik 10¤ herlaad ook nog eens 5u gratis naar mijn vriendin bellen, dus het is goedkoper om voor 10¤ te herladen, gratis minuten opbellen en nog eens 10¤ te herladen dan om die belwaarde op te gebruiken.
Ik blijf dus gewoon herladen (staat nu al bijna 190¤ aan belwaarde op mijn toestel), aangezien je meer gratis krijgt dat binnen de maand op moet (zit ik wel rap) dan dat je krijgt voor je belwaarde.
Ik zit aan 40¤ per maand herladen, en daarmee kan ik 20u naar mijn vriendin bellen & 1200 smsjes sturen, en dan staat die 40¤ nog steeds volledig op mijn gsm, daar is dan zelfs nog geen ¤ van opgebruikt.
neen, mag nog eens die 40¤ opbellen ook, en daarmee kan ik 133 minuten bellen naar gelijk wat. Verder is het niet eens een abonnement, ik stop ermee wanneer ik wil & ik bepaal hoeveel per maand ik wil betalen, ga ik morgen over naar 10¤ per maand dan betaal ik minder en krijg ik ook minder.quote:Op zondag 2 september 2007 13:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Bizar abonnement..
Je belt alleen naar je vriendin?![]()
Makkelijk, ik denk zelfs dat ik daar geregeld boven zitquote:Op zondag 2 september 2007 11:15 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik heb het even berekend per week, en dat zou betekenen dat je ongeveer 250 smsjes per week de deur uit zend.
Neequote:Op zondag 2 september 2007 11:11 schreef 8D het volgende:
[..]
Tering , Je sms't je echt de pestpleuris!
Hoop voor je dat je een bundel had..
Ik ook, ideaalquote:Op maandag 3 september 2007 10:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb onbeperkt (max van 1000) smsen blox van Vodafone!![]()
Ik ook, en die is elke maand standaard opquote:Op maandag 3 september 2007 10:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb onbeperkt (max van 1000) smsen blox van Vodafone!![]()
Ennuh..hoe merk je dat want ik kan nergens terugvinden hoeveel ik nou precies heb gesmst.quote:Op maandag 3 september 2007 12:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ook, en die is elke maand standaard op![]()
Je kan het tegenwoordig nergens meer zien, maar je merkt vanzelf wanneer je smsjes weer van je btg betaald wordenquote:Op maandag 3 september 2007 13:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ennuh..hoe merk je dat want ik kan nergens terugvinden hoeveel ik nou precies heb gesmst.
Dat snap ik nou echt niet. Zoveel msn-berichten verstuur ik nog niet eens per maand.quote:
Als wij het maar snappen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat snap ik nou echt niet. Zoveel msn-berichten verstuur ik nog niet eens per maand.
Edit: Bij wijze van spreken dan![]()
dat dusquote:Op maandag 3 september 2007 20:13 schreef Tegan het volgende:
* Meldt.
Ik heb dagen dat ik de 40 smsjes haal en dagen dat ik niet sms. Ik gok wel zo rond de 300 in de maand haal.
edit: Ter nuance: Ik bel zelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |