Klinkt domquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef amaranta het volgende:
Ik kan ook bij wijze van spreken tussen de koeien gaan staan hoor....
ik werk ook hard voor mijn geld
Is dat die met die grote rode neus?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:12 schreef amaranta het volgende:
en ze is nog lelijk ook
Hihhihihihihihihihi "Dat is ook wel extreem hoor "quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:11 schreef amaranta het volgende:
Ik kan ook bij wijze van spreken tussen de koeien gaan staan hoor....
ik werk ook hard voor mijn geld
Dat was wel HEEEEEL erg.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef amaranta het volgende:
en in de tassenwinkel...
'hier zijn er honderd van gemaakt' 'kun je net zo geod naar de h en m gaan"
O, dit is van ivoor! Top!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef amaranta het volgende:
en in de tassenwinkel...
'hier zijn er honderd van gemaakt' 'kun je net zo geod naar de h en m gaan"
Ivoor? Dat komt toch van de bomen? Is vet veel van toch? Toch?quote:
owja ik ben stikjaloers, daarom heb ik dit topic geopend, was ik dat vergeten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat houd ik toch van vrouwen.... De jaloezie, het misgunnen, de wedijver... En allemaal voor ons
.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:24 schreef amaranta het volgende:
ik denk zelfs dat ik morgen mijn haar ook blondeer...
en natuurlijk naar ibiza ga!
ik weet niet... ik dnek niet dat van het sparen ben.... dus ja...wellicht welquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef cosmick het volgende:
[..]. Koop je dan ook een jacht van 1,5 miljoen?
Nou. Maar dat komt volgende week.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef hugecooll het volgende:
Ik dacht ik zap er eens naar toe, maar wat een gore tanden heeft dat vrouwtje in het rood zeg...
Ik zag het ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef Renesite het volgende:
Zie ik lidl cola? ZIE IK LIDL COLA?!
Aan de ene kant rustig kijken voor een bootje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zag het ook
Wat een ontzettend slecht programma trouwens. Het gaat helemaal nergens over. Onbekende mensen die slechts vanwege hun onbekende rijkdom gevolgd worden. Aan de ene kant heel serieus op tv vertellen dat een gehandicapte of lelijkerd veel minder kansen [lees: geen] in de modellenwereld heeft, en dat dat heel erg is, maar aan de andere kant wel in een villa met 14 slaapkamers zitten en mammoetsivoren ceinturen kopen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan de ene kant rustig kijken voor een bootje.
"Ja, [..naam..] kan heel goed een boot van 2.2 miljoen betalen"
Aan de andere kant een scheurijzer van een boot kopen in 1 uurtje
Uhuh.
Potverdikke!!! Wat een schaamte!!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]Yeah. Het mooiste vond ik nog de vlucht met een 737 ofzo van Transavia. Ze moesten naar het vliegtuig lopen (
) en vervolgens zaten ze met de benen in de nek. Budgetvlucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |