abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52905916
erger is dat je probeert te gooien, dus eerst een mooie zwier naar achter & dat je hem dan van je vingers voelt slippen. Dan mag je daar in de cafétaria tussen de stoeltjes achter een bowlingbal lopen
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  maandag 3 september 2007 @ 00:19:38 #102
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_52906363
Vandaag nog op mijn werk, had een bestelling klaargemaakt voor een klant die wel vaker langskomt. Ik was weer eens in één van mijn wazige buien dus ik zeg:
"Alstublieft! En als er iets niet goed is, is het de schuld van het CDA."

Sloeg nergens op, maar ik bedoelde er verder niets kwaads mee. Maar die vrouw kijkt me aan van "dit waardeer ik niet". Dat deed ze ook niet Toen blaatte ze nog wat onzin en ging weg. Volgens mij stemt ze CDA ofzo
Guanine en Cytosine! *O*
pi_52906683
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Rumboon het volgende:

[..]

Herkenbaar. En vervolgens keihard op die "Annuleren" knop rammen, terwijl je weet dat je gewoon de lul bent...
Het schijnt tegenwoordig wel te werken
  maandag 3 september 2007 @ 12:42:28 #104
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52913965
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:19 schreef Koenholio het volgende:
Vandaag nog op mijn werk, had een bestelling klaargemaakt voor een klant die wel vaker langskomt. Ik was weer eens in één van mijn wazige buien dus ik zeg:

Sloeg nergens op, maar ik bedoelde er verder niets kwaads mee. Maar die vrouw kijkt me aan van "dit waardeer ik niet". Dat deed ze ook niet Toen blaatte ze nog wat onzin en ging weg. Volgens mij stemt ze CDA ofzo
dat is geen blunder, dat zijn gewoon klanten zonder humor
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 3 september 2007 @ 12:44:50 #105
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_52914014
quote:

Ik snap hem niet
There IS no global warming -- The Matrix
pi_52914480
we gingen bowlen. Ik was knetter stoned en kan sowieso niet bowlen. Ik wilde mijn beste gooi van de avond maken(die instelling had ik) en flikker die bal recht op de andere baan

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52914507
quote:
Op maandag 3 september 2007 12:44 schreef Smoked het volgende:

[..]

Ik snap hem niet
" "
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52914660
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Tism het volgende:
Een lekkere receptioniste voorbij lopen en daardoor zo afgeleid zijnde dat ik vol met mijn kop tegen een deurkozijn aan liep en daarna gestrekt op de vloer lag, met zo'n harde klap dat de directeur er voor uit zijn kantoor kwam om te kijken wat de oorzaak van de dreun was.
ik liep een keer met mn vriendin over straat, en een niet onaantrekkelijke dame kwam uit de tegengestelde richting. Dus ik kijk nog even na, om vervolgens bijna op mn bek te gaan over een losliggende tegel.
Toen werd ik wel aardig uitgelachen door mn vriendin
Extremistisch gematigd.
  maandag 3 september 2007 @ 13:20:19 #109
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_52914812
Terugvindpostststst.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 3 september 2007 @ 13:54:41 #110
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_52915682
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:20 schreef arneaux het volgende:
Terugvindpostststst.
Tics van je petten.
  maandag 3 september 2007 @ 15:45:52 #111
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_52918532
quote:
Op maandag 3 september 2007 12:44 schreef Smoked het volgende:

[..]

Ik snap hem niet

Er is ook niets aan te snappen. Het is gewoon stom geblaat, wat niet in goede aarde is gevallen bij dat mens.
Het is dus inderdaad (zoals al eerder gezegd) een klant zonder humor.
Guanine en Cytosine! *O*
  maandag 3 september 2007 @ 16:07:44 #112
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_52919062
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:14 schreef P8 het volgende:

[..]

ik liep een keer met mn vriendin over straat, en een niet onaantrekkelijke dame kwam uit de tegengestelde richting. Dus ik kijk nog even na, om vervolgens bijna op mn bek te gaan over een losliggende tegel.
Toen werd ik wel aardig uitgelachen door mn vriendin

Ik zie 't helemaal voor me!

Lantaarnpalen kunnen op zo'n moment ook best gemeen zijn, trouwens.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_52922293
Met was klasgenoten in de bossen rennen en dan keihard in het prikkeldraad vallen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 3 september 2007 @ 19:04:52 #114
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52922377
quote:

zoiets heb ik ook wel eens meegemaakt
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52922741
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:02 schreef Athmozz het volgende:
erger is dat je probeert te gooien, dus eerst een mooie zwier naar achter & dat je hem dan van je vingers voelt slippen. Dan mag je daar in de cafétaria tussen de stoeltjes achter een bowlingbal lopen
ook zo een keer ( ik was het niet ) gaat zo'n gast gooien .. laat tie veel te laat los .... vliegt die bal tegen het dak aan om vervolgens op een andere baan terecht te komen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 3 september 2007 @ 19:25:13 #116
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_52922831
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:08 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Herkenbaar, alleen in mijn geval met een jongen en toen zat ie naast me.
Een vriendin van me heet Michelle, en mn (nu) vriend heet Michael en staan dus onder elkaar in mn telefoon.
Na het avondje dat we samen op de tramrails belandde weer een beetje was vergeten belde hij een keer op of paps mams en ik wat kwamen drinken in onze stamkroeg.
Goed excuus natuurlijk om weer even te flirten met m. Mike zag er die avond erg leuk uit... dus ik pak mn telefoon, tik een heel stoer smsje naar mn vriendin hoe lekker hij er wel niet uit zag, verstuur zonder goed op te letten. Kijk niet verder en stop mn telefoon weg en hoor Biep biep biep naast me.

Hij: Eeeeh Minny... dit smsje he dat hoefde je niet te sturen want ik zit naast je.
Ik: Ow eeeh... *doet heel erg dr best om door de grond te zakken*
pi_52923180
quote:
Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Synthesist het volgende:
De eerste keer dat ik met een meid wilde tongen. zij deed dr mond dus niet open, en toen ging het dus mis. Leek meer een hond die zn baasje aflikte. Sta je dan als 2e klasser in het fietsenhok

schaam me nog steeds voor...hoop ook niet dat ik dr nog een keer tegen ga komen
Hahah, dat had ik ook een keer m'n homeyz gingen er de hele tijd grappen over maken het tegen iedereen vertellen
pi_52925087
Een keer bij een vriendin waren we wat aant koken. In een adhd-aanval doe ik voor de grap alsof ik de kip die op het aanrecht snel pak en naar huis ren. Helaas vergat ik dat er nu in plaats van de deuropening van de keuken naar de gang er een open kastdeurtje zat. En aangezien dat een meter weg was, en ik van plan was naar de voordeur te sprinten zette ik me eigenlijk op volle kracht af .. tegen het kastdeurtje. Die scharnieren kunnen meestal niet zo heul erg ver buigen en dus lag ik ineens met het kastdeurtje op de grond. Haar vader heb ik na die dag nooit meer gesproken en vreemd genoeg was het na een halve maand een ex-vriendin

Mja..dit was de enige waarbij ik niet out ging, moest kotsen of gewoon knetterstoned was
pi_52925302
Zonet nog eentje. Iemand van marktplaats kwam iets van me kopen.
Die man was iets in de 50 en hij gaat weg zegt ie; de mazzel! waarop ik de L van later zei.
Dat ben ik gewend als ik de mazzel hoor dan zeg ik altijd laterr. Maar het was wel embarrasing, omdat ik mezelf niet corrigeerde. Ik dacht namelijk wtneuq toen ik dat zei.
pi_52925316
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:51 schreef sjarreltje het volgende:
Een keer bij een vriendin waren we wat aant koken. In een adhd-aanval doe ik voor de grap alsof ik de kip die op het aanrecht snel pak en naar huis ren. Helaas vergat ik dat er nu in plaats van de deuropening van de keuken naar de gang er een open kastdeurtje zat. En aangezien dat een meter weg was, en ik van plan was naar de voordeur te sprinten zette ik me eigenlijk op volle kracht af .. tegen het kastdeurtje. Die scharnieren kunnen meestal niet zo heul erg ver buigen en dus lag ik ineens met het kastdeurtje op de grond. Haar vader heb ik na die dag nooit meer gesproken en vreemd genoeg was het na een halve maand een ex-vriendin

Mja..dit was de enige waarbij ik niet out ging, moest kotsen of gewoon knetterstoned was
Ik voorzie voor jou een toekomst als eeuwige vrijgezel.
  maandag 3 september 2007 @ 21:35:09 #121
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52925964
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:51 schreef sjarreltje het volgende:

God wat raar dat het niet werkte tussen jullie.
pi_52926485
nou ja..t was pas na een hálf jaar..

en eeuwige vrijgezel..dat zou best wel eens kunnen kloppen
pi_52926589
in de bios met een vriend van me was het net pauze en ik wilde opstaan om wat ete te gaan halen. Ik zo snel die trap aflopen( nouja trap met eeeenorme lange treden) en dan ga je me toch een partij op je bek halve zaal was nog gevuld oorzaak: stond beetje erg snel op dus was nog wat draaierig

Zulkse momenten weet je niet hoe snel je weer moet opstaan en net doen alsof er niks aan de hand is
pi_52926984
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:02 schreef hoerezooi het volgende:
in de bios met een vriend van me was het net pauze en ik wilde opstaan om wat ete te gaan halen. Ik zo snel die trap aflopen( nouja trap met eeeenorme lange treden) en dan ga je me toch een partij op je bek halve zaal was nog gevuld oorzaak: stond beetje erg snel op dus was nog wat draaierig

Zulkse momenten weet je niet hoe snel je weer moet opstaan en net doen alsof er niks aan de hand is
Dat noem ik niet zo beschamend. Meestal los ik dit op door overdreven te gaan doen. Zo van: 'Kijk nou, ga ik me toch op m'n bek...'
Da's beter dan net doen of er niks aan de hand is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_52927174
Alweer 2 jaar geleden denk ik, ik zou uitgaan met een 2 vriendinnen en 2 vriendinnen van die ene vriendin.. eentje was blond, zag er wel lekker uit.. even later staan we een beetje te dansen, en het was een schuimparty, die vriendin van mij trekt mij richting het schuim, wat ik niet echt fijn vond. Ik trek mezelf dus die andere kant op, en ineens laat zij los, en grijp ik zo de tiet vast van dat lekkere wijf die daar stond te dansen.. ze keek me wel even stom aan toen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')