quote:Op zondag 2 september 2007 13:58 schreef the_undertaker het volgende:
Die Velthuizen keept echt een wereldwedstrijd
Valt wel mee. Iedereen hier is voor Vitesse, dus komt hun humeur weer ten goedequote:Op zondag 2 september 2007 13:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Succes, komt wel goed denk ik. Kan je morgen weer een aantal mensen het leven zuur maken?
stoikovic ofzo?quote:Op zondag 2 september 2007 13:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]Veel beter dan die gozert die we voor hem hadden (slecht in namen vandaag
)
Die vond ik niet onaardig.quote:
Nee maar wel bijna 3-5.quote:Op zondag 2 september 2007 14:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
VVV nog niet gelijk?
Oh daarvoor alweer ja, Wapenaar bedoelde ik iddquote:Op zondag 2 september 2007 14:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die vond ik niet onaardig.
Die roze nicht van daarvoor, Wapie, die was erg![]()
Heb ik ooit nog 3 strafschoppen op mogen nemen. 3x raak, hij zat 3x in de verkeerde hoek. En dat lag echt niet aan mijquote:Op zondag 2 september 2007 14:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oh daarvoor alweer ja, Wapenaar bedoelde ik idd
Wij zijn bij Sparta maar al te blij met Wapenaar, zegt genoeg over Ponk en Terol, lijkt mequote:Op zondag 2 september 2007 14:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die vond ik niet onaardig.
Die roze nicht van daarvoor, Wapie, die was erg![]()
Ponk is toch weg of niet?quote:Op zondag 2 september 2007 14:10 schreef knnth het volgende:
[..]
Wij zijn bij Sparta maar al te blij met Wapenaar, zegt genoeg over Ponk en Terol, lijkt me
Opzich lag het ook meer aan de verdediging van Vitesse vorig jaar dan aan Wapenaar.. maar Velthuizen is wel beter.quote:Op zondag 2 september 2007 14:10 schreef knnth het volgende:
[..]
Wij zijn bij Sparta maar al te blij met Wapenaar, zegt genoeg over Ponk en Terol, lijkt me
Dacht het wel jaquote:Op zondag 2 september 2007 14:15 schreef TornadoDK het volgende:
Vitesse heeft best een aardig team. Europees voetbal moet nu toch wel weer eens mogelijk zijn. leuke spitsen met Gommans en Kolk. en velthuizen is gewoon een goede keeper.
Wat is er eigenlijk met janssen weer gebleseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |