Krijg een nare ziekte.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:58 schreef karr-1 het volgende:
Gewoon opheffen dat voetbal, zijn we van alle problemen af. Slotje !!
Hehehe idd puntverliesquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef McFearless het volgende:
Whehe, PSV 0-0. Goed werk!
Hehe, tja.. regels zijn regels.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
daar STÓND een (terechte) doodsverwensing
Is dat mijn dank voor het uiten van mijn mening?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
daar STAAT een (terechteonterechte) doodsverwensing
Een mening zonder onderbouwing verdiend niet beter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is dat mijn dank voor het uiten van mijn mening?
Ah je wilt een onderbouwing, nou die kun je krijgen. Voetbal is de domste sport ooit uitgevonden, 20 man die achter een bal aanrennen en 2 die hem tegen proberen te houden. Voetbal levert niets anders op dan ellende, criminaliteit, hooligans, vernielingen enz.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een mening zonder onderbouwing verdiend niet beter.
Noem een sport die niet dom is, als je het zo uit legtquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ah je wilt een onderbouwing, nou die kun je krijgen. Voetbal is de domste sport ooit uitgevonden, 20 man die achter een bal aanrennen en 2 die hem tegen proberen te houden. Voetbal levert niets anders op dan ellende, criminaliteit, hooligans, vernielingen enz.
Ongeacht of je team wint of verliest dient er uiteraard gereld en gevochten te worden want daar kom je natuurlijk voor. Verder wordt het treinverkeer en autoverkeer ontregeld als er weer eens een wedstrijd is ergens.
En zo kan ik nog wel even doorgaan....
Die bestaat niet, aangezien alle sport per definitie dom is. Maar om er andere mensen mee te vervelen op tv of zo is nog veel erger.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:37 schreef moz het volgende:
[..]
Noem een sport die niet dom is, als je het zo uit legt
Het feit dat er miljoenen mensen zijn die er enorm veel plezier aan beleven maakt niks uit voor jou? Wat betreft rellen kan ik je alleen maar gelijk geven, maar dat is minder dan een procent die daar aan meedoen. Verder slaat het nergens op dat er geregeld gevochten moet worden, pure onzin. Criminaliteit? Laat me niet lachen. Net als het punt dat het verkeer ontregeld is. Waar haal je die onzin vandaan? Dat je niet van voetbal houdt is tot daar aan toe, maar als je het spelletje zelf nog nooit heb gespeeld is het makkelijk oordelen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ah je wilt een onderbouwing, nou die kun je krijgen. Voetbal is de domste sport ooit uitgevonden, 20 man die achter een bal aanrennen en 2 die hem tegen proberen te houden. Voetbal levert niets anders op dan ellende, criminaliteit, hooligans, vernielingen enz.
Ongeacht of je team wint of verliest dient er uiteraard gereld en gevochten te worden want daar kom je natuurlijk voor. Verder wordt het treinverkeer en autoverkeer ontregeld als er weer eens een wedstrijd is ergens.
En zo kan ik nog wel even doorgaan....
Dit gebeurt echt nagenoeg nooit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voetbal levert niets anders op dan ellende, criminaliteit, hooligans, vernielingen enz.
Ongeacht of je team wint of verliest dient er uiteraard gereld en gevochten te worden want daar kom je natuurlijk voor.
Dit wordt vervelend.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:46 schreef seto het volgende:
wat een drama zijn dat altijd.
voetballers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |