abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53020299
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:26 schreef Kwelit het volgende:
Voor de mensen die bij een H&M werken. Wanneer ligt deze in de winkels?

[afbeelding]
Geen idee ( dat weten we nooit van te voren ), maar het ziet er uit als iets van de trend afdeling, en zal dan waarschijnlijk maar in een paar winkels te koop zijn.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_53020601
Zeker weten Trend, wat een gaaf ding
Op de website van H&M kun je volgens mij wel zien waar ze de Trend-collectie verkopen, grof gezegd verkopen ze het alleen in de grootste winkels in de grote steden.

Vandaag nog twee jurken van de Trend uit de sale geplukt Een zijden lila gewaad met gigantische vleermuismouwen, van 60 euro naar 5 euro en een okergele met wijde rok, van 40 naar 5 euro.
En dan nog personeelskorting woohoo
pi_53020675
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
Net gearriveerd:
[afbeelding]
(met maillot eronder als jurk te dragen )
! Vooral als jurkje. Ik hoop zo dat ze die in Eindhoven nog in de winkel hebben liggen. Binnenkort maar eens kijken.
pi_53020848
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:11 schreef parselmouth het volgende:
Zeker weten Trend, wat een gaaf ding
Op de website van H&M kun je volgens mij wel zien waar ze de Trend-collectie verkopen, grof gezegd verkopen ze het alleen in de grootste winkels in de grote steden.

Vandaag nog twee jurken van de Trend uit de sale geplukt Een zijden lila gewaad met gigantische vleermuismouwen, van 60 euro naar 5 euro en een okergele met wijde rok, van 40 naar 5 euro.
En dan nog personeelskorting woohoo
Nou, ik werk in een top 10 winkel. maar mooi geen trend....
We horen het wel van je, wanneer die jassen in de winkel hangen? Haal ik er wel eentje in Amsterdam...ben helaas wel door mn korting voor dit jaar heen...
pi_53020881
Okay als ie binnen is (Adam, Rdam, Utrecht of DH), kunnen jullie dan misschien hier een seintje geven ?
pi_53021143
Ja, ik zal het in de gaten houden (Rotterdam)

Ik wil echt niet weten hoe het met mijn korting zit
pi_53021256
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Jurk het volgende:

[..]

Nou, ik werk in een top 10 winkel. maar mooi geen trend....
We horen het wel van je, wanneer die jassen in de winkel hangen? Haal ik er wel eentje in Amsterdam...ben helaas wel door mn korting voor dit jaar heen...
Je werkt in Enschede toch? En dat is een top 10 winkel :|
owkej...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 8 september 2007 @ 07:31:21 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53023791
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:04 schreef Klare het volgende:
Weet iemand of deze jas http://shop.hm.com/media/(...)78_09090_72_2835.jpg (sorry plaatsjes plaatsen lukt even niet) al in de winkels hangt? Besteltijd is zo lang op de shop....
Ja, die heb ik wel zien hangen in de winkel (Utrecht).
The love you take is equal to the love you make.
pi_53028883
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je werkt in Enschede toch? En dat is een top 10 winkel :|
owkej...
Nee hoor, ik werk in het westen... en volgens mij is dat geen top 10 winkel. Dat zegt trouwens niet zo veel hoor, top 10. Betekend alleen dat het tot de tien grootste H&M's in NL behoord.
pi_53030333
Tweede pakje is binnen . En alles past weer super .
pi_53034620
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:46 schreef Jurk het volgende:

[..]

Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?
Jammer

En het is meer dat het zo handig is voor simpele truitjes enzo Maar ik zal mn moeder eens charteren dat ze wat meeneemt als ze hierheen komt
pi_53037225
Oh man, ik stond vandaag op de trendafdeling Heerlijke kleding is dat toch. Grofgebreide baggy muts gescored, beetje roze-beige-achtig en grofgebreide zwarte overknee-kousen
pi_53038613
Ik was vandaag toevallig ook in Rotterdam in de H&M, op de Trend afdeling heb ik me weer kostelijk vermaakt.

Niets gezien, wel een leuk groen jurkje (met wijde mouwen, 14,95), maar helaas niet mijn maat. balen, want ik zoek 'm al een tijdje.

deze jas besteld op de site met de 25% korting code.
pi_53038654
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:19 schreef Jurk het volgende:

[..]

Nee hoor, ik werk in het westen... en volgens mij is dat geen top 10 winkel. Dat zegt trouwens niet zo veel hoor, top 10. Betekend alleen dat het tot de tien grootste H&M's in NL behoord.
euh... oeps foutje..
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53038723
Dat olijfgroene jurkje?
Die is inderdaad leuk, hij krijgt wel heel snel van die pluizebolletjes helaas.

Ik had vandaag een knalgeel jurkje aan en ik stond er vanaf half 12 ongeveer
pi_53039985
Ik heb een rood gebreid jurkje besteld en een grijs jurkje (die met ceintuur). Kan niet wachten tot ik ze krijg
pi_53044604
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef parselmouth het volgende:
Dat olijfgroene jurkje?
Die is inderdaad leuk, hij krijgt wel heel snel van die pluizebolletjes helaas.

Ik had vandaag een knalgeel jurkje aan en ik stond er vanaf half 12 ongeveer
Kan me niet herinneren dat ik je heb gezien, H&M koopgoot toch?
pi_53045226
duurt alweer een week om m'n knitwear vest binnen te krijgen .. :'(
  zondag 9 september 2007 @ 10:59:01 #119
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_53045419
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:33 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil echt niet weten hoe het met mijn korting zit
Krijgen jullie daar nooit een overzicht van dan?

Wij maandelijks, en bij mij was het saldo helaas negatief afgelopen maand......
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_53046078
quote:
Op zondag 9 september 2007 08:39 schreef Syytön het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren dat ik je heb gezien, H&M koopgoot toch?
Yesh, ergens anders verkopen ze geen Trend in R'dam overigens

Wij krijgen niet elke maand een overzicht, mogen wel gewoon altijd langs kantoor om het na te vragen. En wanneer het zover is zie je het ook wel op je salarisstrookje staan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 13:58:35 #121
163650 Greys
pi_53048384
Hoe valt deze qua wijdte? Ik heb voor de lengte (ben 1.82) wel een L nodig, maar slobbert ie dan alle kanten op als je een normaal figuur hebt, of istie aardig stretch?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53048752
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:58 schreef Greys het volgende:
Hoe valt deze qua wijdte? Ik heb voor de lengte (ben 1.82) wel een L nodig, maar slobbert ie dan alle kanten op als je een normaal figuur hebt, of istie aardig stretch?

[afbeelding]
Hij streched behoorlijk. Maar qua maten kun je nergens vanuit gaan. Ik had een wit/gestreepte in XS en een S gekocht, omdat thuis nog even te kijken welke ik het best vond.
Toen was ik gisteren weer bij een H&M en daar kocht ik een bruine in S omdat ik die toch eigenlijk ook wel mooi vond. De witte S is veel wijder dan de bruine S. Qua lengte maakt het niet uit, ik denk dat S ongeveer 2 a 3 cm langer is dan XS. Ik ben 1.65 en bij mij valt ie heel ruim boven de knie. Denk dus dat ie bij jou (met je 1.82) een beetje aan de korte kant is. Maar goed, gewoon passen, zou ik zeggen! Ben benieuwd
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 14:21:16 #123
163650 Greys
pi_53048900
Met een zwarte dikke maillot eronder of legging durf ik het wel aan, als ie aan de korte kant is
Ik was alleen bang voor de wijdte, dat ie in L niet té wijd zou gaan worden. Maar als hij behoorlijk stretched, ga ik gewoon de L proberen. Dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53049018
welke maat heb je normaal dan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 14:28:19 #125
163650 Greys
pi_53049109
In andere winkels vaak M of L. Maar ik had voor de vakantie wat topjes bij de H&M besteld in maat L en dat laten wel hobbezakken, zo enorm wijd Ik ben alleen bang dat de M van die zwartwitte veul te kort wordt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')