Geen idee ( dat weten we nooit van te voren ), maar het ziet er uit als iets van de trend afdeling, en zal dan waarschijnlijk maar in een paar winkels te koop zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:26 schreef Kwelit het volgende:
Voor de mensen die bij een H&M werken. Wanneer ligt deze in de winkels?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
Net gearriveerd:
[afbeelding]
(met maillot eronder als jurk te dragen)
Nou, ik werk in een top 10 winkel. maar mooi geen trend....quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:11 schreef parselmouth het volgende:
Zeker weten Trend, wat een gaaf ding
Op de website van H&M kun je volgens mij wel zien waar ze de Trend-collectie verkopen, grof gezegd verkopen ze het alleen in de grootste winkels in de grote steden.
Vandaag nog twee jurken van de Trend uit de sale gepluktEen zijden lila gewaad met gigantische vleermuismouwen, van 60 euro naar 5 euro en een okergele met wijde rok, van 40 naar 5 euro.
En dan nog personeelskorting woohoo
Je werkt in Enschede toch? En dat is een top 10 winkel :|quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Jurk het volgende:
[..]
Nou, ik werk in een top 10 winkel. maar mooi geen trend....![]()
We horen het wel van je, wanneer die jassen in de winkel hangen? Haal ik er wel eentje in Amsterdam...ben helaas wel door mn korting voor dit jaar heen...![]()
Ja, die heb ik wel zien hangen in de winkel (Utrecht).quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:04 schreef Klare het volgende:
Weet iemand of deze jas http://shop.hm.com/media/(...)78_09090_72_2835.jpg (sorry plaatsjes plaatsen lukt even niet) al in de winkels hangt? Besteltijd is zo lang op de shop....
Nee hoor, ik werk in het westen... en volgens mij is dat geen top 10 winkel. Dat zegt trouwens niet zo veel hoor, top 10. Betekend alleen dat het tot de tien grootste H&M's in NL behoord.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je werkt in Enschede toch? En dat is een top 10 winkel :|
owkej...
Jammerquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:46 schreef Jurk het volgende:
[..]
Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?
euh... oeps foutje..quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:19 schreef Jurk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk in het westen... en volgens mij is dat geen top 10 winkel. Dat zegt trouwens niet zo veel hoor, top 10. Betekend alleen dat het tot de tien grootste H&M's in NL behoord.
Kan me niet herinneren dat ik je heb gezien, H&M koopgoot toch?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef parselmouth het volgende:
Dat olijfgroene jurkje?
Die is inderdaad leuk, hij krijgt wel heel snel van die pluizebolletjes helaas.
Ik had vandaag een knalgeel jurkje aan en ik stond er vanaf half 12 ongeveer
Krijgen jullie daar nooit een overzicht van dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:33 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil echt niet weten hoe het met mijn korting zit
Yesh, ergens anders verkopen ze geen Trend in R'dam overigensquote:Op zondag 9 september 2007 08:39 schreef Syytön het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik je heb gezien, H&M koopgoot toch?
Hij streched behoorlijk. Maar qua maten kun je nergens vanuit gaan. Ik had een wit/gestreepte in XS en een S gekocht, omdat thuis nog even te kijken welke ik het best vond.quote:Op zondag 9 september 2007 13:58 schreef Greys het volgende:
Hoe valt deze qua wijdte? Ik heb voor de lengte (ben 1.82) wel een L nodig, maar slobbert ie dan alle kanten op als je een normaal figuur hebt, of istie aardig stretch?
[afbeelding]
Hij werkt bij mij ook prima op een spijkerbroek of stretchbroek. Ik heb een M, en mijn broekmaat is 42, zit perfect, niet te strak niet te slobberig.quote:Op zondag 9 september 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
Met een zwarte dikke maillot eronder of legging durf ik het wel aan, als ie aan de korte kant is
Ik was alleen bang voor de wijdte, dat ie in L niet té wijd zou gaan worden. Maar als hij behoorlijk stretched, ga ik gewoon de L proberen. Dankjewel!
quote:Op zondag 9 september 2007 14:34 schreef BalLon het volgende:
Nou, ik heb de mijne (S) even opgemeten, hij is 84 cm, in het midden. Dus bij een M ong. 2 cm langer denk ik.... Maar je moet dus net geluk hebben dat je een goede krijgt, die ENORM wijd is en aan alle kanten langs je lichaam flubbert....
Ik zou toch voor de M gaan, anders wordt ie erg wijd...quote:Op zondag 9 september 2007 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Er staat op de site dat ie in maat M 87 centimeter zou zin, dus inderdaad een centimetertje of 2/3 verschil. Oeioeioei, ik en beslissingen nemenIk ga er nog even een minuutje of 10 over twijfelen. M of L... he, lekker
Hoe werkt dat bij jullie dan wat betreft personeelskortingen?quote:Op zondag 9 september 2007 10:59 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Krijgen jullie daar nooit een overzicht van dan?
Wij maandelijks, en bij mij was het saldo helaas negatief afgelopen maand......
Oow das op zich best netjes geregeld... Al zal zo'n 'heffing' op je salaris niet super geweldig zijn...quote:Op zondag 9 september 2007 23:04 schreef parselmouth het volgende:
Je hebt een pasje dat er voor zorgt dat er bij het betalen 20% afgehaald wordt.
Maar je mag per jaar maar iets van 500 euro aan korting krijgen (is wettelijk bepaald een aantal jaar terug), dus daar moet je onder blijven. Kom je er toch boven, wordt die 20% korting die je hebt gehad, alsnog afgeschreven van je salaris.
Bij mij precies hetzelfdequote:Op maandag 10 september 2007 10:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had het eerste deel van mijn pakketje graag half sept gehad... staat er: "helaas te laat, nieuwe levering: eind sept." Mopper.
Die babydingetjes...quote:Op maandag 10 september 2007 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn bestelling voor half september is gisteren zowaar in behandeling genomen. Nu nog ruim een week wachten, denk ik zo. Paar schattige babykadootjes, spijkerbroek, vest en hello kitty sloffen, ik kan niet wachten.
quote:Op maandag 10 september 2007 13:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die babydingetjes...
Ik heb alleen maar van die stomme, steeds groter wordende jongens.
Mijn zusje heeft hem, zit mooi (M)quote:Op zondag 9 september 2007 17:18 schreef Inu het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik wil mn moeder hem mee laten nemen, en ik heb normaal een M, maar misschien valt ie heel klein ofzo....
Hej je hebt het bureau van de foto gehaald...quote:Op maandag 10 september 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Nieuw shirtje en nieuwe broek
Joah dit was even beter.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej je hebt het bureau van de foto gehaald...
Volgensmij is dat het jasje dat ik zocht, net even wat wijder en ook in 't grijs?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:55 schreef Syytön het volgende:
Ik was vandaag toevallig ook in Rotterdam in de H&M, op de Trend afdeling heb ik me weer kostelijk vermaakt.
Niets gezien, wel een leuk groen jurkje (met wijde mouwen, 14,95), maar helaas niet mijn maat. balen, want ik zoek 'm al een tijdje.
[afbeelding]
deze jas besteld op de site met de 25% korting code.
Volgens mij word er random geupdate, dus dat zou best wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef Innocence het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dat werkt, zijn ze misschien morgen weer niet meer uitverkocht?
Deze:quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:10 schreef shmoopy het volgende:
Welke jas had je, Bertha?
En mijn bestelling komt morgen, eindelijk.
Hoe valt dat bloesje? Ik heb 'm namelijk ook besteldquote:
Jeetje is het bij jou ook zover. Verschrikkelijk. Ik heb de hele handel een maandje of 2 (?) geleden afgehandeld en ben ermee gekapt, wel nog een kinderjeans besteld want de d-maten hebben ze niet in de winkel en voor de rest kunnen ze me de boom in. Ik ga wel naar de winkel, dan gaat het tenminste goed. Maar verbazingwekkend genoeg krijg ik maar geen rekening meer toegestuurd over die laatste bestelling/bestellingen. En bij saldo op mijn pagina kun je ook niks zien. Maar ik wacht af en als ze niks sturen, prima das dan hun probleem. Ik ga echt niet meer bellen met die lichtpuntjes van de klantenservice.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hoe valt dat bloesje? Ik heb 'm namelijk ook besteldUit de outlet he?
Mijn bestelling is WEER verplaatst nu naar eind september (terwijl ik 'm begin augustus had moeten hebben) En dat omdat ik niet weet wat ik moet betalen! Ik word echt stapelkrankjorum van die dombo's daar!
Gister, nadat ik had uitgelegd dat me al 4 keer beloofd was dat ik teruggebeld zou worden, zei het meisje: nou ik bel u ZEKER terug hoor!
En denk je dat ik wat gehoord heb.... Ik zie het alweer helemaal gebeuren dat ik er zelf weer achteraan moet. Is toch niet te geloven? En intussen wel constant aanmaningskosten in rekening brengen.. Ongelooflijk!
Het lijken inmiddels bijna dezelfde taferelen als bij Roeji. Is dat bij jou allemaal nog opgelost?
Zit mooiquote:Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hoe valt dat bloesje? Ik heb 'm namelijk ook besteldUit de outlet he?
Op zich heb je een punt, maar je kan je saldo ook zien op de website, en je weet dat als je besteld dat je dan moet betalen... dus afwachten tot ze je eindelijk maar eens wat sturen lijkt me ook niet de juiste oplossing.quote:
Dat is ook niet de enige reden waarom ik niet betaald heb. er zijn nog een aantal dingen die ik jullie maar even bespaard heb, omdat het anders een nog langer verhaal zou worden... Ze hebben bij bijvoorbeeld de saleprijzen niet gerekend terwijl dat wel de bedoeling was. En door dat gedoe met de wisseling van de collectie was dat niet makkelijk uit te zoeken. En daarbij ik vind gewoon dat als ik met iemand afspreek dat ze mij terugbellen ze dat moeten doen. Dat kan 1x misgaan, maar niet 3 keer (en de 4e keer zit er nu aan te komen ben ik bang...) Ik WEET gewoonweg niet wat ik moet betalen, omdat dat wat bij mijn saldo op de website staat, niet klopt. Dat weet ik dan weer wel.... En daarbij heb ik ook ruim 200 euro betaald toen ik pakketjes ophaalde bij een kialapunt. Ik weet het dus allemaal niet meerquote:Op woensdag 12 september 2007 17:48 schreef Syytön het volgende:
[..]
Op zich heb je een punt, maar je kan je saldo ook zien op de website, en je weet dat als je besteld dat je dan moet betalen... dus afwachten tot ze je eindelijk maar eens wat sturen lijkt me ook niet de juiste oplossing.
Kopiërenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
over betalen gesproken.. m'n maandfactuur wat doe je![]()
¤180Ik ga er overigens vanuit dat het klopt, ik heb de retourbonnen bewaard. Maar ik vind het wel heel vreemd dat als je tegenwoordig een pakket terugstuurd er geen bon meer voor jezelf bij zit. Ik kruisde altijd aan wat er terug ging en wat er bleef.
superjasje!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
Vooruit, camera gejat van m'n vader (m'n eigen is stuk) dus excuses voor de kwaliteit...
zonder:
[afbeelding]
met:
[afbeelding]
Oeh! Dat zou wel fijn zijn ja... want ik ken mezelfquote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Addict89 het volgende:
D Ze belt wel terug (positief blijven), maar ipv dat je niets hoeft te betalen krijg je een cadeaubon zodat ze je toch weer naar de online shop lokken.
Erg leuk! Vooral zonder riem!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
Vooruit, camera gejat van m'n vader (m'n eigen is stuk) dus excuses voor de kwaliteit...
zonder:
[afbeelding]
met:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |