abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53020299
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:26 schreef Kwelit het volgende:
Voor de mensen die bij een H&M werken. Wanneer ligt deze in de winkels?

[afbeelding]
Geen idee ( dat weten we nooit van te voren ), maar het ziet er uit als iets van de trend afdeling, en zal dan waarschijnlijk maar in een paar winkels te koop zijn.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_53020601
Zeker weten Trend, wat een gaaf ding
Op de website van H&M kun je volgens mij wel zien waar ze de Trend-collectie verkopen, grof gezegd verkopen ze het alleen in de grootste winkels in de grote steden.

Vandaag nog twee jurken van de Trend uit de sale geplukt Een zijden lila gewaad met gigantische vleermuismouwen, van 60 euro naar 5 euro en een okergele met wijde rok, van 40 naar 5 euro.
En dan nog personeelskorting woohoo
pi_53020675
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
Net gearriveerd:
[afbeelding]
(met maillot eronder als jurk te dragen )
! Vooral als jurkje. Ik hoop zo dat ze die in Eindhoven nog in de winkel hebben liggen. Binnenkort maar eens kijken.
pi_53020848
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:11 schreef parselmouth het volgende:
Zeker weten Trend, wat een gaaf ding
Op de website van H&M kun je volgens mij wel zien waar ze de Trend-collectie verkopen, grof gezegd verkopen ze het alleen in de grootste winkels in de grote steden.

Vandaag nog twee jurken van de Trend uit de sale geplukt Een zijden lila gewaad met gigantische vleermuismouwen, van 60 euro naar 5 euro en een okergele met wijde rok, van 40 naar 5 euro.
En dan nog personeelskorting woohoo
Nou, ik werk in een top 10 winkel. maar mooi geen trend....
We horen het wel van je, wanneer die jassen in de winkel hangen? Haal ik er wel eentje in Amsterdam...ben helaas wel door mn korting voor dit jaar heen...
pi_53020881
Okay als ie binnen is (Adam, Rdam, Utrecht of DH), kunnen jullie dan misschien hier een seintje geven ?
pi_53021143
Ja, ik zal het in de gaten houden (Rotterdam)

Ik wil echt niet weten hoe het met mijn korting zit
pi_53021256
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Jurk het volgende:

[..]

Nou, ik werk in een top 10 winkel. maar mooi geen trend....
We horen het wel van je, wanneer die jassen in de winkel hangen? Haal ik er wel eentje in Amsterdam...ben helaas wel door mn korting voor dit jaar heen...
Je werkt in Enschede toch? En dat is een top 10 winkel :|
owkej...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 8 september 2007 @ 07:31:21 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53023791
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:04 schreef Klare het volgende:
Weet iemand of deze jas http://shop.hm.com/media/(...)78_09090_72_2835.jpg (sorry plaatsjes plaatsen lukt even niet) al in de winkels hangt? Besteltijd is zo lang op de shop....
Ja, die heb ik wel zien hangen in de winkel (Utrecht).
The love you take is equal to the love you make.
pi_53028883
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je werkt in Enschede toch? En dat is een top 10 winkel :|
owkej...
Nee hoor, ik werk in het westen... en volgens mij is dat geen top 10 winkel. Dat zegt trouwens niet zo veel hoor, top 10. Betekend alleen dat het tot de tien grootste H&M's in NL behoord.
pi_53030333
Tweede pakje is binnen . En alles past weer super .
pi_53034620
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:46 schreef Jurk het volgende:

[..]

Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?
Jammer

En het is meer dat het zo handig is voor simpele truitjes enzo Maar ik zal mn moeder eens charteren dat ze wat meeneemt als ze hierheen komt
pi_53037225
Oh man, ik stond vandaag op de trendafdeling Heerlijke kleding is dat toch. Grofgebreide baggy muts gescored, beetje roze-beige-achtig en grofgebreide zwarte overknee-kousen
pi_53038613
Ik was vandaag toevallig ook in Rotterdam in de H&M, op de Trend afdeling heb ik me weer kostelijk vermaakt.

Niets gezien, wel een leuk groen jurkje (met wijde mouwen, 14,95), maar helaas niet mijn maat. balen, want ik zoek 'm al een tijdje.

deze jas besteld op de site met de 25% korting code.
pi_53038654
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 14:19 schreef Jurk het volgende:

[..]

Nee hoor, ik werk in het westen... en volgens mij is dat geen top 10 winkel. Dat zegt trouwens niet zo veel hoor, top 10. Betekend alleen dat het tot de tien grootste H&M's in NL behoord.
euh... oeps foutje..
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53038723
Dat olijfgroene jurkje?
Die is inderdaad leuk, hij krijgt wel heel snel van die pluizebolletjes helaas.

Ik had vandaag een knalgeel jurkje aan en ik stond er vanaf half 12 ongeveer
pi_53039985
Ik heb een rood gebreid jurkje besteld en een grijs jurkje (die met ceintuur). Kan niet wachten tot ik ze krijg
pi_53044604
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef parselmouth het volgende:
Dat olijfgroene jurkje?
Die is inderdaad leuk, hij krijgt wel heel snel van die pluizebolletjes helaas.

Ik had vandaag een knalgeel jurkje aan en ik stond er vanaf half 12 ongeveer
Kan me niet herinneren dat ik je heb gezien, H&M koopgoot toch?
pi_53045226
duurt alweer een week om m'n knitwear vest binnen te krijgen .. :'(
  zondag 9 september 2007 @ 10:59:01 #119
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_53045419
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:33 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil echt niet weten hoe het met mijn korting zit
Krijgen jullie daar nooit een overzicht van dan?

Wij maandelijks, en bij mij was het saldo helaas negatief afgelopen maand......
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_53046078
quote:
Op zondag 9 september 2007 08:39 schreef Syytön het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren dat ik je heb gezien, H&M koopgoot toch?
Yesh, ergens anders verkopen ze geen Trend in R'dam overigens

Wij krijgen niet elke maand een overzicht, mogen wel gewoon altijd langs kantoor om het na te vragen. En wanneer het zover is zie je het ook wel op je salarisstrookje staan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 13:58:35 #121
163650 Greys
pi_53048384
Hoe valt deze qua wijdte? Ik heb voor de lengte (ben 1.82) wel een L nodig, maar slobbert ie dan alle kanten op als je een normaal figuur hebt, of istie aardig stretch?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53048752
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:58 schreef Greys het volgende:
Hoe valt deze qua wijdte? Ik heb voor de lengte (ben 1.82) wel een L nodig, maar slobbert ie dan alle kanten op als je een normaal figuur hebt, of istie aardig stretch?

[afbeelding]
Hij streched behoorlijk. Maar qua maten kun je nergens vanuit gaan. Ik had een wit/gestreepte in XS en een S gekocht, omdat thuis nog even te kijken welke ik het best vond.
Toen was ik gisteren weer bij een H&M en daar kocht ik een bruine in S omdat ik die toch eigenlijk ook wel mooi vond. De witte S is veel wijder dan de bruine S. Qua lengte maakt het niet uit, ik denk dat S ongeveer 2 a 3 cm langer is dan XS. Ik ben 1.65 en bij mij valt ie heel ruim boven de knie. Denk dus dat ie bij jou (met je 1.82) een beetje aan de korte kant is. Maar goed, gewoon passen, zou ik zeggen! Ben benieuwd
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 14:21:16 #123
163650 Greys
pi_53048900
Met een zwarte dikke maillot eronder of legging durf ik het wel aan, als ie aan de korte kant is
Ik was alleen bang voor de wijdte, dat ie in L niet té wijd zou gaan worden. Maar als hij behoorlijk stretched, ga ik gewoon de L proberen. Dankjewel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53049018
welke maat heb je normaal dan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 14:28:19 #125
163650 Greys
pi_53049109
In andere winkels vaak M of L. Maar ik had voor de vakantie wat topjes bij de H&M besteld in maat L en dat laten wel hobbezakken, zo enorm wijd Ik ben alleen bang dat de M van die zwartwitte veul te kort wordt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 september 2007 @ 14:32:14 #126
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53049202
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
Met een zwarte dikke maillot eronder of legging durf ik het wel aan, als ie aan de korte kant is
Ik was alleen bang voor de wijdte, dat ie in L niet té wijd zou gaan worden. Maar als hij behoorlijk stretched, ga ik gewoon de L proberen. Dankjewel!
Hij werkt bij mij ook prima op een spijkerbroek of stretchbroek. Ik heb een M, en mijn broekmaat is 42, zit perfect, niet te strak niet te slobberig.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_53049251
Nou, ik heb de mijne (S) even opgemeten, hij is 84 cm, in het midden. Dus bij een M ong. 2 cm langer denk ik.... Maar je moet dus net geluk hebben dat je een goede krijgt, die niet ENORM wijd is en aan alle kanten langs je lichaam flubbert....

[ Bericht 2% gewijzigd door BalLon op 09-09-2007 15:15:27 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 14:35:18 #128
163650 Greys
pi_53049260
Ik heb normaal ook maat 42 van rokjes enzo. Denk jij dat als ik dan van die zwart witte trui een L neem, hij veel te wijd zit, of zal het dan meevallen? Want ik wil hem af en toe als jurkje aankunnen.

(Ik vind het gewoon moeilijk, die maten, via internet Zou het zo zonde vinden als ik het moest ruilen.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 14:37:32 #129
163650 Greys
pi_53049302
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:34 schreef BalLon het volgende:
Nou, ik heb de mijne (S) even opgemeten, hij is 84 cm, in het midden. Dus bij een M ong. 2 cm langer denk ik.... Maar je moet dus net geluk hebben dat je een goede krijgt, die ENORM wijd is en aan alle kanten langs je lichaam flubbert....

Er staat op de site dat ie in maat M 87 centimeter zou zin, dus inderdaad een centimetertje of 2/3 verschil. Oeioeioei, ik en beslissingen nemen Ik ga er nog even een minuutje of 10 over twijfelen. M of L... he, lekker
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53050025
Ja! dat is ook zo hopeloos! Zeker met die H&M-maten...
Dat jurkje is eigenlijk een trui he? Tenminste: hij staat bij de truien, maar ik vind 'm echt te lang voor een trui! Maar als je normaal 42 van rokjes hebt zou ik een L nemen ja... Ik heb normaal 36 van rokjes/broeken en nu dus een S. En zoals ik al zei rekt ie lekker mee

Je hebt geen tijd om deze week even door een 'echte' Hennes te rennen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 15:16:31 #131
163650 Greys
pi_53050122
Ik had al gekeken of Zoetermeer (hier de dichtstbijzijnde) toevallig koopzondag had, maar helaas
Dat is zo erg he, dat je iets ziet en dat je het dan wel meteen NU wilt hebben

Heeft iemand toevallig nog een tip wat betreft een kort spijkerrokje? Ik wilde deze hieronder, maar die is pas half november leverbaar. Pffff... Zie ik er nog eentje over het hoofd, toevallig?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53050220
Nou, daar ben ik weer
Ik heb een grijs 'spijker'rokje, die er ook is in echte spijkerstof... ik het het ff voor je nakijken MOMENT! zo terug
  zondag 9 september 2007 @ 15:23:14 #133
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53050272
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staat op de site dat ie in maat M 87 centimeter zou zin, dus inderdaad een centimetertje of 2/3 verschil. Oeioeioei, ik en beslissingen nemen Ik ga er nog even een minuutje of 10 over twijfelen. M of L... he, lekker
Ik zou toch voor de M gaan, anders wordt ie erg wijd...
pi_53050317
Hij staat gewoon bij rokken, 1e 'pagina', 2e plaatje, daar staat ie in het grijs, bij een donkerharig model:P
Ze zijn ook op voorraad, dus niks wachten tot november!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 15:30:24 #135
163650 Greys
pi_53050432
Ah top! En dat is een vrij kort model? Want ik heb al een gewoon spijkerrokje, maar met een maillot vind ik zo'n heul korte ook wel eens leuk

En Ienepien, ik geloof inderdaad dat ik toch maar voor de M ga
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53050475
Ik zou ook echt geen L doen als je gewoon een normaal figuur hebt, dat is dan echt zo'n zak.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53052753

Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik wil mn moeder hem mee laten nemen, en ik heb normaal een M, maar misschien valt ie heel klein ofzo....
pi_53053212
ARGH!
Ik heb net een half uur met de klantenservice zitten bellen wegens rare rekeningen. Ik zal hier niet het hele verhaal neerzetten omdat het voor jullie niet boeiend genoeg is. Maar door het gegoochel met kortingscodes en de sale (jawel.. dit gaat nog om de rekeningen van een bestelling die gedaan is toen de sale begon!) is het echt een onbegrijpelijke ZOOI geworden!
En nu kreeg ik gisteren een briefje van die grappenmakers dat mijn huidige bestelling niet verstuurd wordt, omdat ik nog openstaande betalingen heb staan. Ja, KOEKOEK! Ik heb met jullie afgesproken dat jullie me terug zouden bellen als het allemaal duidelijk was! En als jullie dat vervolgens tot 3x toe niet doen, dan betaal ik dus ook niet!
Stelletje sukkels... Ik heb het even gehad met die hele H&M online shop....
pi_53053869
Hoe zit dat eigenlijk met maandelijks betalen, krijg je dan vanzelf een acceptgiro met een bedrag dat op dat moment openstaat ofzo?
Ik heb hiervoor altijd gewoon de rekeningen betaald die bij het pakketje zaten, maar zo'n maandelijks ding leek me handiger.
Tis alleen zo akelig stil rond H&M dat ik begin te denken dat er iets niet goed is.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53053997
Nou, precies... Ik dacht ook dat ik een maandelijkse factuur zou krijgen... Niet dus, maar wel aanmaningskosten, omdat ik niet betaalde!!
Klantenservice: "Ja mevrouw, hier staat toch echt dat de facturen verstuurd zijn"
Ik: "Ja mevrouw, dat kan wel zijn, maar ik zeg toch dat ik niets ontvangen heb! Waarom dacht je anders dat ik niet betaalde!"

Sjees!!! Ik ben dus niet de enige die ze niet krijgt...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 18:15:06 #141
163650 Greys
pi_53054065
Jemig BalLon, wat klote zeg Kan me voorstellen dat je daar wel om kunt gillen inmiddels. Zij maken er een zootje van en jij krijgt ervoor op je donder!

Dat ene rokje dat jij bedoelde, die jij in het grijs hebt, is dat een vrij kort model?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53054198
Ohja, dat vroeg je nog... Ja sorry, ik heb de halve middag gebogen gezeten over die rekeningen... Zo frustrerend! En GEEN excuses he... Klantonvriendelijke zooi daar!

maarre, dat rokje.. Ik paste in een 36 (mijn normale maat), maar dan kroop ie een beetje omhoog, daarom een 38 genomen. Dan issie niet heel kort, vind ik (maar ja, wat is kort he ) Op de site staat 43 cm in maat 40.
Ik vind 'm nog heel degelijk! Tis niet zo dat als je bukt, eronder gekeken kan worden. Maar ja, wat ik al zei: tis maar net wat je kort vindt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 18:24:03 #143
163650 Greys
pi_53054222
Thanks! En geeft niets dat je er even overheen las hoor, kan het me helemaal voorstellen als je zo zit te klooien met een klantenservice die geen service aan klanten verleent
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53054594
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:59 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Krijgen jullie daar nooit een overzicht van dan?

Wij maandelijks, en bij mij was het saldo helaas negatief afgelopen maand......
Hoe werkt dat bij jullie dan wat betreft personeelskortingen?
pi_53061681
Je hebt een pasje dat er voor zorgt dat er bij het betalen 20% afgehaald wordt.
Maar je mag per jaar maar iets van 500 euro aan korting krijgen (is wettelijk bepaald een aantal jaar terug), dus daar moet je onder blijven. Kom je er toch boven, wordt die 20% korting die je hebt gehad, alsnog afgeschreven van je salaris.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 23:10:43 #146
163650 Greys
pi_53061860
Jammer zeg dat alle dingen die ik wil hebben pas in november leverbaar zijn...
Waarom dan nu al op de site zetten, vraag je je dan af
Die dingen zijn dan ook nog niet in de winkels te verkrijgen, toch?

O.a. deze vind ik leuk

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53062075
Mutsje heb ik nog niet gezien nee.
Heb er wel eentje die er heel veel op lijkt, met kabelpatroon enzo er in, hij is zoooo leuk! Zal morgenavond even een foto maken
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 september 2007 @ 23:28:10 #148
163650 Greys
pi_53062283
Is die ene die jij bedoelt er ook in het zwart?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53062728
Nee, alleen in het lichtgrijs en beetje zalmachtig beige.
pi_53063556
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:04 schreef parselmouth het volgende:
Je hebt een pasje dat er voor zorgt dat er bij het betalen 20% afgehaald wordt.
Maar je mag per jaar maar iets van 500 euro aan korting krijgen (is wettelijk bepaald een aantal jaar terug), dus daar moet je onder blijven. Kom je er toch boven, wordt die 20% korting die je hebt gehad, alsnog afgeschreven van je salaris.
Oow das op zich best netjes geregeld... Al zal zo'n 'heffing' op je salaris niet super geweldig zijn...
maar als je nu dus al je korting hebt gebruikt, kan heb je de rest van het jaar dus pech? Das ook wel irri
pi_53066736
Mijn bestelling is eindelijk in behandeling Sinds half augustus aan het wachten!
En het erge is dat er ook nog meer voor mijn man bij zit, dan voor mij .....
pi_53067199
Wow, toffe klantenservice!

Omdat ik de kortingscode al gebruikt had en hij het een 2-e keer niet deed ('neem contact op met klantenservice') toen ik de winterjas wilde bestellen, gaat zij dat nu even persoonlijk en handmatig voor me regelen.
Da's 20 euro korting op die jas, lijkt me niet verkeerd.
pi_53068322
Ik had het eerste deel van mijn pakketje graag half sept gehad... staat er: "helaas te laat, nieuwe levering: eind sept." Mopper.
I had a signature once. It was awful.
pi_53068454
Ik had een horloge besteld via de website:
ronde kast, zwart bandje, dus wat krijg ik thuisgestuurd:

Doosje met goede artikelnummer erop, maar met een langwerpig horloge erin met een bruin bandje. toch fijn dat iemand het verkeerde horloge heeft teruggestopt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2007 @ 11:05:29 #155
163650 Greys
pi_53068871
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had het eerste deel van mijn pakketje graag half sept gehad... staat er: "helaas te laat, nieuwe levering: eind sept." Mopper.
Bij mij precies hetzelfde Maar heb het gister besteld, dus half september was dan ook wel ERG optimistisch
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53069276
Mijn bestelling voor half september is gisteren zowaar in behandeling genomen. Nu nog ruim een week wachten, denk ik zo. Paar schattige babykadootjes, spijkerbroek, vest en hello kitty sloffen, ik kan niet wachten.
pi_53070231
Die van mij is gewoon al onderweg! Echt bijzonder snel...
pi_53071752
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn bestelling voor half september is gisteren zowaar in behandeling genomen. Nu nog ruim een week wachten, denk ik zo. Paar schattige babykadootjes, spijkerbroek, vest en hello kitty sloffen, ik kan niet wachten.
Die babydingetjes...

Ik heb alleen maar van die stomme, steeds groter wordende jongens.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2007 @ 13:38:24 #159
163650 Greys
pi_53071983
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:25 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Die babydingetjes...

Ik heb alleen maar van die stomme, steeds groter wordende jongens.
Laten ze het maar niet horen dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53074299
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:18 schreef Inu het volgende:
[afbeelding]

Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik wil mn moeder hem mee laten nemen, en ik heb normaal een M, maar misschien valt ie heel klein ofzo....
Mijn zusje heeft hem, zit mooi (M)
pi_53076651
Tja, je zou er bijna een kind voor nemen.......
Gelukkig kan ik me aardig uitleven op de (aanstaande) kindjes in mijn omgeving.
pi_53079940
Mijn bestelling staat echt al een week op manco ofzo en het ligt niet aan saldo, dat is al maanden nul
  maandag 10 september 2007 @ 20:30:11 #163
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53080349
Zending is gesorteerd! Morgen mijn eerste H&M pakje! Nou maar hopen dat Buuv um niet achterover drukt
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 10 september 2007 @ 21:10:13 #164
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_53081231

Nieuw shirtje en nieuwe broek

[ Bericht 3% gewijzigd door D_A op 10-09-2007 22:03:18 ]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_53090353
Zo ik heb alles H&M's gezien in Antwerpen
Wel veel van 't zelfde hoor :p
pi_53091238
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]

Nieuw shirtje en nieuwe broek
Hej je hebt het bureau van de foto gehaald...
pi_53091822
Eindelijk in sorteeproces
pi_53092486
Bij mij hebben ze ook mij bestelling in behandeling genomen!
Op 1 ding na leveren ze alles... gaan ze het broekje van een lingeriesetje als enige naleveren...
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 11 september 2007 @ 12:39:10 #169
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_53093970
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hej je hebt het bureau van de foto gehaald...
Joah dit was even beter.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_53095291
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:55 schreef Syytön het volgende:
Ik was vandaag toevallig ook in Rotterdam in de H&M, op de Trend afdeling heb ik me weer kostelijk vermaakt.

Niets gezien, wel een leuk groen jurkje (met wijde mouwen, 14,95), maar helaas niet mijn maat. balen, want ik zoek 'm al een tijdje.

[afbeelding]
deze jas besteld op de site met de 25% korting code.
Volgensmij is dat het jasje dat ik zocht, net even wat wijder en ook in 't grijs?

Waar vind je die op de site?

GEVONDEN! is er alleen in grote maten

Jas, die ik wil (korte dubbele rij knopen in het zwart) is er in mjin maat ook al niet meer. In de winkel wel, maar dit scheelde nogal wat met die kortingscodes...

Weet iemand hoe dat werkt, zijn ze misschien morgen weer niet meer uitverkocht?

[ Bericht 7% gewijzigd door Innocence op 11-09-2007 14:41:20 ]
Sweet and innocent...
pi_53098446
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef Innocence het volgende:

[..]
Weet iemand hoe dat werkt, zijn ze misschien morgen weer niet meer uitverkocht?
Volgens mij word er random geupdate, dus dat zou best wel kunnen ja.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53099842
nog steeds niks, inmiddels wel track en trace maar het ligt al dagen nog niet in zwolle ofzo, btje vaag.
pi_53103699
Binnen Alles blijft, behalve de jas. wat een vormeloos, lelijk geval zeg
pi_53103785
Welke jas had je, Bertha?

En mijn bestelling komt morgen, eindelijk.
pi_53106123
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:10 schreef shmoopy het volgende:
Welke jas had je, Bertha?

En mijn bestelling komt morgen, eindelijk.
Deze:

Deze komt nog, hopelijk beter:

En deze zijn heel leuk, trui ook in effen groen gedaan

dinsdag 11 september 2007 @ 21:56:26 #176
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53106642
Zending dag vertraagd.

En ik had vandaag een jas gepast in de winkel, maar 40 is te krap bij de middel en 42 te wijd bij de schouders. (jas 2 pagina 2, grijs) Ik moet afvallen...

[ Bericht 3% gewijzigd door Ienepien op 11-09-2007 22:13:34 ]
pi_53107646

Die heb ik trouwens ook nog. Ik hou niet van goud, maar deze is echt
pi_53117671
Heb een prachtige jas gekocht die niet op de site stond, dan maar geen 25% korting...
Sweet and innocent...
pi_53118245
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:38 schreef B.ertha het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hoe valt dat bloesje? Ik heb 'm namelijk ook besteld Uit de outlet he?
Mijn bestelling is WEER verplaatst nu naar eind september (terwijl ik 'm begin augustus had moeten hebben) En dat omdat ik niet weet wat ik moet betalen! Ik word echt stapelkrankjorum van die dombo's daar!
Gister, nadat ik had uitgelegd dat me al 4 keer beloofd was dat ik teruggebeld zou worden, zei het meisje: nou ik bel u ZEKER terug hoor!
En denk je dat ik wat gehoord heb.... Ik zie het alweer helemaal gebeuren dat ik er zelf weer achteraan moet. Is toch niet te geloven? En intussen wel constant aanmaningskosten in rekening brengen.. Ongelooflijk!
Het lijken inmiddels bijna dezelfde taferelen als bij Roeji. Is dat bij jou allemaal nog opgelost?
  woensdag 12 september 2007 @ 15:14:39 #181
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53122641
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef BalLon het volgende:

[..]

Mijn bestelling is WEER verplaatst nu naar eind september (terwijl ik 'm begin augustus had moeten hebben) En dat omdat ik niet weet wat ik moet betalen! Ik word echt stapelkrankjorum van die dombo's daar!
Gister, nadat ik had uitgelegd dat me al 4 keer beloofd was dat ik teruggebeld zou worden, zei het meisje: nou ik bel u ZEKER terug hoor!
En denk je dat ik wat gehoord heb.... Ik zie het alweer helemaal gebeuren dat ik er zelf weer achteraan moet. Is toch niet te geloven? En intussen wel constant aanmaningskosten in rekening brengen.. Ongelooflijk!
Het lijken inmiddels bijna dezelfde taferelen als bij Roeji. Is dat bij jou allemaal nog opgelost?
Jeetje is het bij jou ook zover. Verschrikkelijk. Ik heb de hele handel een maandje of 2 (?) geleden afgehandeld en ben ermee gekapt, wel nog een kinderjeans besteld want de d-maten hebben ze niet in de winkel en voor de rest kunnen ze me de boom in. Ik ga wel naar de winkel, dan gaat het tenminste goed. Maar verbazingwekkend genoeg krijg ik maar geen rekening meer toegestuurd over die laatste bestelling/bestellingen. En bij saldo op mijn pagina kun je ook niks zien. Maar ik wacht af en als ze niks sturen, prima das dan hun probleem. Ik ga echt niet meer bellen met die lichtpuntjes van de klantenservice.

Het beste dus om problemen te voorkomen is niet meer bestellen. Wie weet gok ik het er in de toekomst nog eens op als er iets op de site staat wat ik echt graag wil hebben. (maar op dit moment ben ik even overgelopen naar de online shop van esprit. Helaas vaak wel duurder maar de kwaliteit is beter en je hebt t spul binnen een paar dagen in huis. Dan betaal ik dus liever iets meer dan me al dat gezanik van h&m op mn nek te halen)
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53122771
het is er!!!!
pi_53125661
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef BalLon het volgende:

[..]

Zit mooi Weet niet welke cup je hebt, maar met kleine B zit het goed
Hij is wel aan de korte kant, maar ik ben dan ook erg lang
pi_53125728
Nou, je kunt er niet blind op vertrouwen dat 'als ze geen rekening hebben gestuurd, je ook niks hoeft te betalen'. Ik heb namelijk al sinds mei geen rekeningen meer gehad en dat terwijl ik ongeveer elke maand wel iets bestel... En wat zegt die troela van de klanten'service'? Wij hebben ze wel gestuurd hoor, dat staat hier! Ik: maar ik heb geen facturen gehad! En ik heb met meerdere van je collega's afgesproken dat ik gebeld zou worden als het uitgezocht zou zijn! En nu heb ik ook nog aanmaningskosten gekregen! Tot 3 keer toe! En die ga ik NIET betalen! (Ja... ik was boos...)
Zegt die meid: Ja, maar u heeft niet betaald, daarom krijgt u aanmaningskosten, snapt u dat?
Ik: Ja, IK snap het allemaal wel, maar jullie niet geloof ik. Want nogmaals: ik betaal niet omdat er dingen niet kloppen en zolang dat niet uitgezocht is krijgen jullie geen cent van me. Dus haal die aanmaningskosten er maar af.
Zij: Nou, dat kan ik niet zomaar doen.
Ik: Je collega kon het ook afgelopen zondag, dus dan lijkt me dat jij dat ook kan!

Manman... misschien willen jullie dit wel helemaal niet leven... Sorry dan
Ik denk dat ik maar overstap naar betalen per acceptgiro, dat kan ook wel toch?

*zucht*
pi_53126198
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef BalLon het volgende:
[knip]

*zucht*
Op zich heb je een punt, maar je kan je saldo ook zien op de website, en je weet dat als je besteld dat je dan moet betalen... dus afwachten tot ze je eindelijk maar eens wat sturen lijkt me ook niet de juiste oplossing.
pi_53126575
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:48 schreef Syytön het volgende:

[..]

Op zich heb je een punt, maar je kan je saldo ook zien op de website, en je weet dat als je besteld dat je dan moet betalen... dus afwachten tot ze je eindelijk maar eens wat sturen lijkt me ook niet de juiste oplossing.
Dat is ook niet de enige reden waarom ik niet betaald heb. er zijn nog een aantal dingen die ik jullie maar even bespaard heb, omdat het anders een nog langer verhaal zou worden... Ze hebben bij bijvoorbeeld de saleprijzen niet gerekend terwijl dat wel de bedoeling was. En door dat gedoe met de wisseling van de collectie was dat niet makkelijk uit te zoeken. En daarbij ik vind gewoon dat als ik met iemand afspreek dat ze mij terugbellen ze dat moeten doen. Dat kan 1x misgaan, maar niet 3 keer (en de 4e keer zit er nu aan te komen ben ik bang...) Ik WEET gewoonweg niet wat ik moet betalen, omdat dat wat bij mijn saldo op de website staat, niet klopt. Dat weet ik dan weer wel.... En daarbij heb ik ook ruim 200 euro betaald toen ik pakketjes ophaalde bij een kialapunt. Ik weet het dus allemaal niet meer
pi_53126685
over betalen gesproken.. m'n maandfactuur wat doe je

¤180 Ik ga er overigens vanuit dat het klopt, ik heb de retourbonnen bewaard. Maar ik vind het wel heel vreemd dat als je tegenwoordig een pakket terugstuurd er geen bon meer voor jezelf bij zit. Ik kruisde altijd aan wat er terug ging en wat er bleef.
pi_53126871
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
over betalen gesproken.. m'n maandfactuur wat doe je

¤180 Ik ga er overigens vanuit dat het klopt, ik heb de retourbonnen bewaard. Maar ik vind het wel heel vreemd dat als je tegenwoordig een pakket terugstuurd er geen bon meer voor jezelf bij zit. Ik kruisde altijd aan wat er terug ging en wat er bleef.
Kopiëren
pi_53127411
Woehoe, m'n okergele a-lijn jas is er en hij is echt geweldig
pi_53129016
foto!
pi_53130075
Vooruit, camera gejat van m'n vader (m'n eigen is stuk) dus excuses voor de kwaliteit...
zonder:

met:
pi_53130206
Leuk die jas! Ik heb m in het zwart besteld, maar die is nu van de site verwijderd zie ik .
pi_53130247
Leuk! Staat mij alleen echt niet
pi_53131364
Oeh! I like it!! Staat je leuk, jammer dattie weer van de site verwijderd is, anders had ik 'm er nog ff bij gegooid

Voor de liefhebbers van mijn soap: ik heb net weer de klantenservice gebeld, omdat ik (natuurlijk) niks gehoord had, wat mij wel beloofd was... Nou, ik kreeg een zeer vriendelijke jongeman aan de lijn, beklag gedaan, paar minuten in de wacht, iemand anders aan de lijn (die hoger staat op de H&M-klantenservice-ladder) en zij beloofde mij, je raadt het al, dat ze me morgen terug belt!! (Dit omdat ze het even uit moest zoeken, wat ik opzich wel begrijp....)

Nu dacht ik: misschien kunnen we er een mooie poll van maken!

A. Ze belt morgen al heel vroeg terug, omdat ze zo met BalLon te doen heeft,
B. Ze belt niet terug en BalLon kan er zelf weer achteraan vangen,
C. Ze belt morgen en zegt: Lieve BalLon, door alle ellende die we je bezorgd hebben, hebben we besloten dan je niets meer hoeft te betalen!
pi_53131980
BaLLon ik ga voor optie B
maar ik hoop voor je dat nu wel eindelijk opgelost gaat worden!!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_53132087
D Ze belt wel terug (positief blijven ), maar ipv dat je niets hoeft te betalen krijg je een cadeaubon zodat ze je toch weer naar de online shop lokken.
pi_53132689
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
Vooruit, camera gejat van m'n vader (m'n eigen is stuk) dus excuses voor de kwaliteit...
zonder:
[afbeelding]

met:
[afbeelding]
superjasje!
A little bit hateful
pi_53133214
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Addict89 het volgende:
D Ze belt wel terug (positief blijven ), maar ipv dat je niets hoeft te betalen krijg je een cadeaubon zodat ze je toch weer naar de online shop lokken.
Oeh! Dat zou wel fijn zijn ja... want ik ken mezelf Ik bestel toch wel weer...
Ik denk ook wel dat ze terugbelt hoor Ik heb nog steeds vertrouwen in de goedheid van de mens! Zelfs de mensen van H&M's klantenservice!
pi_53134000
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
zonder:
[afbeelding]

met:
[afbeelding]
Erg leuk! Vooral zonder riem!
pi_53134316
@Parselmouth, waarom bliep je eigenlijk je gezicht weg? En dan niet in je fobo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')