Vind ik nog meevallen voor iets wat vanaf scratch gebouwd moet worden. Hoe lang hebben ze gedaan over 020 centraal? En daar stond het meeste al.quote:Op maandag 3 september 2007 13:21 schreef heiden6 het volgende:
Wat een teringzooi daar zeg, maar ja, het moet maar even (drie jaar), uiteindelijk wordt het wel een heel puik station.
Ja, en dat is nog steeds lelijk.quote:Op maandag 3 september 2007 13:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vind ik nog meevallen voor iets wat vanaf scratch gebouwd moet worden. Hoe lang hebben ze gedaan over 020 centraal? En daar stond het meeste al.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heel waarheidsgetrouw, in 2011 zullen er ook doorzichtige groene mensen rondlopen daar! En blauwe!
ze hebben een prijs gekregen voor netste bouwplaatsquote:Op maandag 3 september 2007 13:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vind ik nog meevallen voor iets wat vanaf scratch gebouwd moet worden. Hoe lang hebben ze gedaan over 020 centraal? En daar stond het meeste al.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:53 schreef ScudRaket het volgende:
Onder welke steen heb jij gezeten? Dat is allemaal al tijden bekend.
Utrecht CS is de komende 10 jaar een bouwput. Leiden is net klaar.quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Rotterdam CS is nog kutter dan Amsterdam CS, niet dat DH veel soeps is maar het is geen Leiden of Utrecht.
Om overigens niet eens over Eindhoven wat een kankerbagger is dat.
Alsof Rotterdam CS er nu zo mooi uitzietquote:Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Yankee_One het volgende:
Rotterdam![]()
Nieuwe Rotterdam CS is echt lelijk trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |