Nee, de tweede keer is niet de schuld van de NS, dat komt omdat jij perse een salade wilde hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:52 schreef Apocca het volgende:
Je raadt al natuurlijk wat er gebeurd.... We komen aan op het perron en de trein rijdt voor onze neus weg... Voor de 2de keer de trein gemist door die klote NS verbouwing!
Rotterdam, ik ga maar een paar keer per maand met de trein om m'n pa en ma weer te zien, dus dan komt zoiets onverwachts.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:53 schreef ScudRaket het volgende:
Onder welke steen heb jij gezeten? Dat is allemaal al tijden bekend.
Het is al minimaal drie jaar een teringzooi.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:04 schreef Apocca het volgende:
[..]
Rotterdam, ik ga maar een paar keer per maand met de trein om m'n pa en ma weer te zien, dus dan komt zoiets onverwachts.
Met alle respect, maar ik vind het echt walgelijk lelijk. Ik snap dat het oude gebouw niet meer voldeed, maar dit is voor mij te modern en totaal niet passend in de omgeving. Bovendien vraag ik me af hoe waarheidsgetrouw dit is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Het wordt wel mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk er 200 junks en berbers bij en het beeld is compleet. Maar serieus, een 'ouderwets' station past toch niet in Rotterdam en zeker niet in deze omgeving, zeg nou eerlijk?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik vind het echt walgelijk lelijk. Ik snap dat het oude gebouw niet meer voldeed, maar dit is voor mij te modern en totaal niet passend in de omgeving. Bovendien vraag ik me af hoe waarheidsgetrouw dit is.
En tot nu toe loopt alles volgens schema bij mijn weten. Dat gebeurt ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Denk er 200 junks en berbers bij en het beeld is compleet. Maar serieus, een 'ouderwets' station past toch niet in Rotterdam en zeker niet in deze omgeving, zeg nou eerlijk?
Nouja, of juist wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
Denk er 200 junks en berbers bij en het beeld is compleet. Maar serieus, een 'ouderwets' station past toch niet in Rotterdam en zeker niet in deze omgeving, zeg nou eerlijk?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:07 schreef JDude het volgende:
Weer een reden om de Randstad te mijden.
alleen bovenste is mooi..quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Het wordt wel mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het oude station stukken beter passen dan die glazen toestand die het zou moeten worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Denk er 200 junks en berbers bij en het beeld is compleet. Maar serieus, een 'ouderwets' station past toch niet in Rotterdam en zeker niet in deze omgeving, zeg nou eerlijk?
Heel waarheidsgetrouw, in 2011 zullen er ook doorzichtige groene mensen rondlopen daar! En blauwe!quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik vind het echt walgelijk lelijk. Ik snap dat het oude gebouw niet meer voldeed, maar dit is voor mij te modern en totaal niet passend in de omgeving. Bovendien vraag ik me af hoe waarheidsgetrouw dit is.
Bouwen kost gewoon een boel tijd, eerst moet er een nieuw metrostation komen voor de verlenging van de metro naar Den Haag, dingen in de grond kosten altijd de meeste tijd en je ziet weinig direct resultaat, daarom is dat het meest frustrerend.quote:Op zondag 2 september 2007 14:46 schreef Magereheinus het volgende:
Ja ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden, maar dat ze er zo lang over moeten doen. Morgen weer naar Rdam per trein, ben benieuwd...
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heel waarheidsgetrouw, in 2011 zullen er ook doorzichtige groene mensen rondlopen daar! En blauwe!
een scheef daKquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Het wordt wel mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jankerd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik vind het oude station stukken beter passen dan die glazen toestand die het zou moeten worden.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:07 schreef karr-1 het volgende:
En vanaf 2011 krijgen we dan een oerlelijk nieuw Rotterdam CS met veel glas enzo dat er vooral om smeekt om gesloopt te worden.
Welk lelijk gebouw? Eén van de mooiste naoorlogse gebouwen genaamd het Groothandelsgebouw? Of Nederlands eerste wolkenkrabber (het Nationele Nederlanden gebouw)? Het CS was nu juist een lelijk eendje in de omgeving.quote:Op zondag 2 september 2007 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Alsof dat ontwerp opvalt tussen al die andere lelijke gebouwen daar. Het is al zo'n mengelmoes, dus dit kan er ook nog wel bij.
Weenapoint!quote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welk lelijk gebouw? Eén van de mooiste naoorlogse gebouwen genaamd het Groothandelsgebouw? Of Nederlands eerste wolkenkrabber (het Nationele Nederlanden gebouw)? Het CS was nu juist een lelijk eendje in de omgeving.
quote:Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jankerd.
Ik ben blij dat er straks een Rotterdam-waardig CS staat
Even resumeren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:52 schreef Apocca het volgende:
[huilhuil, klaagklaag, en het is allemaal de schuld van de NS]
Voor de 2de keer de trein gemist door die klote NS verbouwing!
Ik heb een kaart van mijn werk en heb dus ook geen kaartje nodig. Maar het is inderdaad wel slordig dat er maar 4 automaten staan voor al die mensen. Misschien gaat dat nog veranderen?quote:Op maandag 3 september 2007 13:08 schreef JoPiDo het volgende:
bij mij ging het goed, maar ik heb geen kaartje nodig
waarschijnlijk is het lastig als je een kaartje moet kopen, want er staan inderdaad maar 4 apparaten!! (waarvan ook maar één waar je met muntgeld kunt betalen)
Vind ik nog meevallen voor iets wat vanaf scratch gebouwd moet worden. Hoe lang hebben ze gedaan over 020 centraal? En daar stond het meeste al.quote:Op maandag 3 september 2007 13:21 schreef heiden6 het volgende:
Wat een teringzooi daar zeg, maar ja, het moet maar even (drie jaar), uiteindelijk wordt het wel een heel puik station.
Ja, en dat is nog steeds lelijk.quote:Op maandag 3 september 2007 13:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vind ik nog meevallen voor iets wat vanaf scratch gebouwd moet worden. Hoe lang hebben ze gedaan over 020 centraal? En daar stond het meeste al.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heel waarheidsgetrouw, in 2011 zullen er ook doorzichtige groene mensen rondlopen daar! En blauwe!
ze hebben een prijs gekregen voor netste bouwplaatsquote:Op maandag 3 september 2007 13:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vind ik nog meevallen voor iets wat vanaf scratch gebouwd moet worden. Hoe lang hebben ze gedaan over 020 centraal? En daar stond het meeste al.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:53 schreef ScudRaket het volgende:
Onder welke steen heb jij gezeten? Dat is allemaal al tijden bekend.
Utrecht CS is de komende 10 jaar een bouwput. Leiden is net klaar.quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Rotterdam CS is nog kutter dan Amsterdam CS, niet dat DH veel soeps is maar het is geen Leiden of Utrecht.
Om overigens niet eens over Eindhoven wat een kankerbagger is dat.
Alsof Rotterdam CS er nu zo mooi uitzietquote:Op maandag 3 september 2007 19:50 schreef Yankee_One het volgende:
Rotterdam![]()
Nieuwe Rotterdam CS is echt lelijk trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |