abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 15:05:44 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53432957
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:50 schreef Uncle het volgende:
Aan de andere kant moet je in een realatie altijd compromissen sluiten... Veel tattoo-fans zeggen dan dat ie moet kiezen of delen, en dat hij anders niet van je houd... vind ik altijd wat kort door de bocht. Tuurlijk ben je vrij om je eigen keuzes te maken maar moet je in een relatie niet altijd compromissen sluiten, of soms dingen laten voor de ander... tis ook weer een beetje egocentrisch als je altijd maar doet waar je zelf zin in hebt en als ie het er niet mee eens is zeggen dat hij niet van je houd... Wederzijds respect heet dat.

Op welke manier je een dergelijk dilemma moet oplossen weet ik niet, maar als iemand zegt dat je het moet doen omdat hij je maar moet respecteren, dan kun je net zo goed zeggen dat je het niet moet doen om hem te respecteren...
Nou daar ben ik het dus wel een beetje mee eens. Ik verwacht van hem aan de ene kant ook dattie naar me luistert en mn raad opvolgt. Maar uit eindelijk moet hij het wel allemaal zelf weten.

Ik denk dat ik gewoon wacht totdat mn hond er niet meer is. Dan zijn we dik 6 a 7 jaar verder (dan issie 13/14) en dan zie ik wel weer.

Dan ga ik me nu maar richten op een nieuwe mobiele telefoon waar meneer me vanaf probeert te praten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53432989
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:50 schreef Uncle het volgende:
Op welke manier je een dergelijk dilemma moet oplossen weet ik niet, maar als iemand zegt dat je het moet doen omdat hij je maar moet respecteren, dan kun je net zo goed zeggen dat je het niet moet doen om hem te respecteren...
Is ook zo, en in relaties moet je inderdaad compromissen sluiten, maar dat kan dan toch ook uit hem komen... in plaats van dat zij daar iets voor moet laten. Je hebt je lichaam maar heel even in gebruik (relatief gezien) , beter nu gebruik van maken, dan later op je 80e denken "had ik het nou maar gedaan".
(maar dat is mijn mening , je kunt het idd ook omdraaien)
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_53439911
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Het korter omschrijven in 1 post ipv 6 zou ook wel kunnen helpen
en idd wat uncle zegt...
Helemaal nadat die popster die twee pootjes op der lijf tieten heeft en dit vaak laat zien in videoclips worden ze in de shop waar ik werk wekelijks gevraagd en gezet... Pootafdrukjes... 't Zijn net sterretjes en net dolfijntjes... iedereen heeft er wel iets mee.
Weet je dat nu pas het kwartje valt dat je in een tattooshop werkt. Zal wel aan de zwangerschapshormonen liggen
pi_53450609
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:20 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Weet je dat nu pas het kwartje valt dat je in een tattooshop werkt. Zal wel aan de zwangerschapshormonen liggen
Lol nee dat wist ik al een tijdje, weet alleen nog steeds niet waar en welke

Rockabella denk jij dat het mogelijk is om van Jennifer Djen te maken diewimpel?
En ik wil zo graag een rug werk, maar heb er nog niet 1 gezien waarvan ik zeg dat is het, wel delen van andere tattoo's.
Het is toch erg heb 5 jaar lang geen tattoo laten zetten en nu heb ik er weer 1 en zit ik mijn hele lichaam al te bedekken
pi_53451583
Anitra, misschien kan je die banner met Jennifer zwart maken en hem naar beneden laten cirkelen. Dat je 1 lange slinger krijgt, en dan langzaam van zwart naar wit fade en dan kan je hem zo lang maken als je wil en passen alle namen er in. Dat is het eerste wat er in me opkomt, want die ene naam gaat niet meer over die andere passen.
pi_53539702
ik mag 4 oktober weer.. worden eindelijk alle lijnen gezet rondom me onder been.. cant wait
pi_53557645
Paranoid, dat zou idd kunnen, maar dan is de hele vaandel zwart, want de andere helft stond ex op nl en is al zwart. En ze verdwijnt niet uit mijn leven, het is alleen dat ik haar al vanaf dag 1 Djen noem en at dat har roepnaam ook is. we gaan er nog eens op puzzelen, moet volgende week toch ff langs om te kijken hoe deze geneest (stomme allergische reactie op pleister/tape en zalf geven een licten ontsteking rond detattoo dus ff kijken hoe dat word) heeft echt geen bal te maken met degene die hem gezet heeft, maar eigen allergieeen enzo. Voordat men rare dingen gaat denken zalf was ander merk en tape dacht ik dat het wel ff kon voor dat uurtje

Wes55 4 oktober is lekkr snel!!
pi_53566412
Irritatie met pleistertape (bij ons Leukopor) hebben we hier ook al meegemaakt. Vervelend is dat. Moet je vragen of ze pleisterspray of wondfolie hebben (als je daar dan niet allergisch voor bent, zou wel heel kut zijn als je daar ook op reageert!)

Succes met puzzelen!

en iedereen de nieuwe Tattoo Planet checken
pi_53638970
ik heb m al een tijdje

beetje blurry maarja, ik ben er blij mee.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:28:37 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53642182
Vraagje voor de kenners: antibiotica tegen blaasontsteking gebruiken en dan een tattoo laten zetten.. geeft dat enige problemen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_53642981
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:28 schreef Debsterr het volgende:
Vraagje voor de kenners: antibiotica tegen blaasontsteking gebruiken en dan een tattoo laten zetten.. geeft dat enige problemen?
Kan het me niet voorstellen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:05:16 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53643113
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:00 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen.
Dacht het al, maar je weet natuurlijk maar nooit . donderdag .
pi_53643281
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dacht het al, maar je weet natuurlijk maar nooit . donderdag .
Moet wel zeggen dat ik hetzelf altijd wel kut vind als ik ergens last van heb (ongesteld bijvoorbeeld) omdat ik me dan niet zo goed kan focussen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:40:08 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53644050
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:11 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat ik hetzelf altijd wel kut vind als ik ergens last van heb (ongesteld bijvoorbeeld) omdat ik me dan niet zo goed kan focussen.
Nah, die kuur loopt dan al 3 dagen, dus dan zal 't wel weer over zijn. En 't wordt toch maar een heeeeeeel klein iets, dus die 3 minuten lukt ook wel .
pi_53644766
Wat ga je laten zetten dan?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:15:09 #191
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53644844
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:11 schreef Scandalous het volgende:
Wat ga je laten zetten dan?
Een heel simpel rechttoerechtaan kruisje aan de binnenkant van m'n enkel. Gok dat 'ie zo'n 2 cm hoog wordt.
pi_53645398
Maar jij mocht je oren toch niet eens stretchen van je ouders? (of was jij dat niet? ) Maar als het zo'n kleintje is ben je idd toch binnen een paar minuten klaar, dan maakt het vast niet uit of je aan de antibiotica bent of niet
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:21:35 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53646466
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef Scandalous het volgende:
Maar jij mocht je oren toch niet eens stretchen van je ouders? (of was jij dat niet? ) Maar als het zo'n kleintje is ben je idd toch binnen een paar minuten klaar, dan maakt het vast niet uit of je aan de antibiotica bent of niet
Dat ben ik wel, en dat mag inderdaad niet, maar tattoo nummer 3 (!!) is geen probleem. Zelfs het kontgewei was dat niet, dat was namelijk een cadeautje voor m'n 16e verjaardag van ze .
  donderdag 11 oktober 2007 @ 08:50:54 #194
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53855873
Ik zit nu in Vegas is het tijd voor nieuw inkt, weer wat inspiratie opgedaan, zoals deze gave pixel-shit.

Dit teken mischien aan de binnenkant van m'n elleboog:

En ik wil een penrose cube op de bovenkant van m'n pols:

Met daarbij de text: 'Cogito, ergo sum'

Weet iemand nog een goede artiest in Las Vegas toevallig?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_53857861
Woha, dat met die pixels is vet
  donderdag 11 oktober 2007 @ 11:01:56 #196
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53858648
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef HAL9000S het volgende:
Straten vol met goeie! Vraag es op 't ToT forum
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 19:29:00 #197
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53869278
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 08:50 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zit nu in Vegas is het tijd voor nieuw inkt, weer wat inspiratie opgedaan, zoals deze gave pixel-shit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit teken mischien aan de binnenkant van m'n elleboog:

[ afbeelding ]

En ik wil een penrose cube op de bovenkant van m'n pols:

[ afbeelding ]

Met daarbij de text: 'Cogito, ergo sum'

Bwoah dat pixelgedoe is mooi
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:06:52 #198
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53964655
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Straten vol met goeie! Vraag es op 't ToT forum
Dankzij een goede tip op dat forum ben ik aan het mailen met Ryan Downing voor een afspraak.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=2543722

Een paar ontwerpen van 'm:

Ik ga toch m'n eigen ideetjes overboord gooien. Ik wil skulls, vlammen, schermessen en burning hearts... en de artiest voor de rest de vrije hand geven. Hoop dat hij de komende maand tijd heeft, zodat ik terug naar NL kom met een mooie newschool sleeve.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_53984482
3 weken geleden laten zetten, het is een beetje een onduidelijk foto, heb 'm met de webcam gemaakt. Maar ik ben er blij mee, en de pijn is ook te overzien, het is hoogstens irritant.

pi_53989192
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:39 schreef Rotzak84 het volgende:
3 weken geleden laten zetten, het is een beetje een onduidelijk foto, heb 'm met de webcam gemaakt. Maar ik ben er blij mee, en de pijn is ook te overzien, het is hoogstens irritant.

[ afbeelding ]
BEETJE onduidelijk...?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')