abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53421446
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:39 schreef releaze het volgende:
ik wil er ook een laten zetten op mn pols.. een simpele yin yang, waarschijnlijk redelijk klein... maar ik ben nog aan het twijfelen over het hoe en wat, maar ook: doet zo'n tattoo bij je pols niet ontzettend zeer om te zetten? ik heb nog nooooit een tattoo gehad, dus..
waar de mijne staat doet niet zeer is hoogst irrtant. Ne zoalsje een haakje aan je nageln hebt e je krabt ermee. Maar voor iedereen is het elk punt anders. Bij een ander kan pols juist erg zeer doen, bij moeten ze bv niet mijn rechterbeen komen (staat er wel 1, maar nooit meer )
en bij twijfel niks doen. niet laten zetten. Jemoet iets vinden wat je echt heel mooi vind en wa jij mooi vind e niet de rest van de wereld of omdat het mode is.
  maandag 24 september 2007 @ 10:16:27 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53425662
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:58 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Wat dat betrefd ben ik heel makkelijk,ik vraag niet of ik een tattoo mag maar het is bij mij meer een mededeling...ik neem nog een tattoo! Kijk ik kan me best voorstellen dat als je het op een plek zet waar het altijd zichtbaar is/of je echt heel je lichaam vol wil zetten het mischien anders is maar ik vind dat je elkaar vrij moet laten in dat soort dingen.Ik heb een aantal tattoo's en had piercings.Mijn vriend helemaal niks,hij zeurt niet dat ik geen tattoo's moet nemen en ik zeur niet dat hij ze wel moet nemen. Ik zou hem dus wel gewoon nemen,hij moet het gewoon respecteren/accepteren als j ehet echt graag wil.Wel raar dat ie 1st met het idee aan kwam trouwens...
ik ben in staat me aan te gaan kleden, die vent op te gaan zoeken en hem te laten zetten

Overigens was het bij mij ook een mededeling, maar dat negatieve gedoe rondom nog een tattoo Wel shops met me binnen hoppen, en dan kan ik hem 2 uur later laten zetten en dan zuchten steunen en kreunen, en mekken dattie zich schuldig voelt dat hij de tattoo heeft gemaakt ect

Hij heeft de tattoo overigens bedacht/gemaakt omdat ik perse nog 1 wilde laten zetten en ik zat alweer naar een tribal te kijken Toen kwam hij dus met het pootjes idee.

De plek waar ik hem wil laten zetten is achter op mn schouder. Die zie je dus enkel in de zomer als ik zwem of een hempje met dunne bandjes aan heb.

Mn moeder zei ook niet doen, want ik verminkte mezelf maar zij is helemaal anti tattoo. Wel dom, want mn huidige tattoo heb ik op mn 15de laten zetten, door haar cadeau gekregen alvast voor mn 16de verjaardag !

En mn zus (die zelf ook een tattoo heeft) had zoiets van "moet je zelf weten. Als jij het wil en mooi vind doe je het"

*in grote twijfel staat
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 24 september 2007 @ 10:48:17 #153
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53426314
Pootjes zijn minstens zo origineel als tribals en sterretjes...
Denk er nog eens lekker over na Er zijn zo veel mooiere dingen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53426703
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:16 schreef Qwea het volgende:

Mn moeder zei ook niet doen, want ik verminkte mezelf maar zij is helemaal anti tattoo. Wel dom, want mn huidige tattoo heb ik op mn 15de laten zetten, door haar cadeau gekregen alvast voor mn 16de verjaardag !
Ik denk dat ouders met dat soort acties nog altijd hopen/denken dat je het toch niet doet. Dat je wel een grote mond hebt, maar zodra je de gelegenheid krijgt toch 'tot inkeer' komt. Hebben ze meestal fout gedacht denk ik
  maandag 24 september 2007 @ 11:07:57 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53426849
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind pootjes mooi. Vooral omdat het het pootje van mn eigen hond is. Als ik geen poot laat zetten, laat ik helemaal niks zetten

Als ik deze poot doe gaat dat ook mn laatste tattoo worden.
  maandag 24 september 2007 @ 11:08:28 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53426865
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:03 schreef mel723 het volgende:

[..]

Ik denk dat ouders met dat soort acties nog altijd hopen/denken dat je het toch niet doet. Dat je wel een grote mond hebt, maar zodra je de gelegenheid krijgt toch 'tot inkeer' komt. Hebben ze meestal fout gedacht denk ik
In dit geval wel ja 15 min later had ik de tattooshop al opgebelt
pi_53426999
Haha, daar gaat de omgekeerde psychologie
Toen ik iets van 16 was wilde ik graag een tongpiercing, maar dat mocht niet. Toen heb ik gevraagd wat dat wel mocht, neus, wenkbrauw, navel? Ja dat mocht wel vonden ze. Dus toen kwam ik terug met alledrie...
pi_53427282
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Waaom? Kan het niet zo zijn dat iemand die dingen gewoon mooi vind?
Of misschien een andere reden verzinnen, om een bepaalde tatt te nemen?
* theKiD heeft zijn 2 sterren om 2 bepaalde redenen laten zetten, en 1 is gewoon omdat ik het een mooi symbool vind.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 24 september 2007 @ 11:22:04 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53427315
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef theKiD het volgende:

[..]

* theKiD heeft zijn 2 sterren om 2 bepaalde redenen laten zetten, en 1 is gewoon omdat ik het een mooi symbool vind.
ik laat dat pootje zetten omdat ik gewoon gek op mn hond ben. En alstie er niet meer is dan heb ik hem toch altijd een beetje bij me. Dat is mijn gedachten erachter.
  maandag 24 september 2007 @ 11:57:17 #160
190853 RockabeIIa
pi_53428332
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef theKiD het volgende:

[..]

blablabla... meeloper
Als je goed had gelezen reikt een tattoeerder dat pootjesidee aan.
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik laat dat pootje zetten omdat ik gewoon gek op mn hond ben. En alstie er niet meer is dan heb ik hem toch altijd een beetje bij me. Dat is mijn gedachten erachter.
Optisch vind ik een hondepoot gewoon echt niet mooi. Een zwarte vlek met nog een paar zwarte vlekjes er omheen. Als dit jouw gedachte erachter is dan zou je net zo goed een lokje haar weg kunnen knippen en dat in een sieraad bij je kunnen dragen. Dat is 'echter' voor mijn gevoel dan een afdruk van een pootje...
  maandag 24 september 2007 @ 12:15:26 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53428830
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

blablabla... meeloper
Als je goed had gelezen reikt een tattoeerder dat pootjesidee aan.
[..]

Optisch vind ik een hondepoot gewoon echt niet mooi. Een zwarte vlek met nog een paar zwarte vlekjes er omheen. Als dit jouw gedachte erachter is dan zou je net zo goed een lokje haar weg kunnen knippen en dat in een sieraad bij je kunnen dragen. Dat is 'echter' voor mijn gevoel dan een afdruk van een pootje...
Als jij goed had gelezen had je geweten dat mn vent met het pootjes idee kwam, de tattooeerder de afdruk teveel moeite vond om recht te trekken, mn vent hem in photoshop heeft rechtgetrokken en deze afdruk dus ook echt van mn hond is.

Wat jij mooi vindt hoef ik niet mooi te vinden en vice versa. Ontopic maar weer?
pi_53429467
Dat vind ik een super idee Rockabella! Idd veel echter en je kan het nog op je hart dragen ook.
Pootjes vind ik ook niks, alleen zwart vind ik niks, moet altijd wel iets van een kleurtje bij.

Volgende stap is om van deze tattoo: slechte foto, met foon genomen

Om Jenniferin Djen te veranderen en 2 wimpels/vaantjjes erbij te maken voor nog 2 namen
Allee even geen idee hoe we Jennifer kunnen veranderen in Djen, de ruimte om er een D voor te plaatsen is net te kort denk ik.

Speciaal voo Rockabella Deze is 10 jaar geleden (misschien al langer ) door dick de Wit
  maandag 24 september 2007 @ 12:41:05 #163
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53429521
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:38 schreef Anitra het volgende:
Dat vind ik een super idee Rockabella! Idd veel echter en je kan het nog op je hart dragen ook.
Pootjes vind ik ook niks, alleen zwart vind ik niks, moet altijd wel iets van een kleurtje bij.

Volgende stap is om van deze tattoo: slechte foto, met foon genomen
[afbeelding]

Om Jenniferin Djen te veranderen en 2 wimpels/vaantjjes erbij te maken voor nog 2 namen
Allee even geen idee hoe we Jennifer kunnen veranderen in Djen, de ruimte om er een D voor te plaatsen is net te kort denk ik.

Speciaal voo Rockabella Deze is 10 jaar geleden (misschien al langer ) door dick de Wit
Zulke tattoo's vind ik nou absoluut niks. Het neemt je hele schouder in beslag en ziet er naar mijn mening afschuwelijk uit. Maar zo ieder zn meuk
pi_53429841
Psies. Ik heb ook een chineesteken, mijn chineessterrenbeeld en een mini tribal op mijn tiet en ook een hartje met een tribal. Nu wil ik deze aanpassen en daarna wil ik iets voor op mijn rug wat weer totaal anders word dan de rest.

Ik vind zulke "mouwstukken" erg mooi enzo en die grote die langs been en zij lopen, maar dara heb ik het firguur niet voor En elke tattoo heeft gewoon zijn egen betekenis dus mag hij ook totaal anders zijn dan de rest. Voor mij zijn tattoo's zowe versiering van het lijf, maar wel betekenis, er moet gevoel bij zitten.

ik ind pootjes niks, maar jij hebt het gevoel van je hond dan bij je te hebben dat is toch mooi dan?
pi_53430959
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
pfff ik had een tattoo kunnen hebben

ik had het pootje van mn hond uitgeprint, ben heen gegaan en die man had een uitval dus een gaatje over. Ik kei gelukkig, loopt mn vriend te mekken.

Ja blaat het is permanent en ik vind het niet zo'n goed idee want tattoo's zijn stom blablabla Daar gaat mn 2de tattoo ennu voel ik me kut, want ik wil hem
Ik heb 6 tattoo's (mijn man heeft er 1 door mij aangestoken) maar als hij het niet mooi vindt heeft hij toch echt pech. Dan kijkt ie maar niet. Mijn lichaam en ik doe er mee wat ik leuk/mooi vindt. Je moet geen dingen doen waar JIJ spijt van krijgt. Dus als jij denkt spijt te krijgen van een 2e tattoo, niet doen. Als je denkt spijt te krijgen van het juist niet laten zetten van die tattoo, gewoon doen. Is toch jouw lichaam?
  maandag 24 september 2007 @ 13:42:34 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53431015
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:40 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ik heb 6 tattoo's (mijn man heeft er 1 door mij aangestoken) maar als hij het niet mooi vindt heeft hij toch echt pech. Dan kijkt ie maar niet. Mijn lichaam en ik doe er mee wat ik leuk/mooi vindt. Je moet geen dingen doen waar JIJ spijt van krijgt. Dus als jij denkt spijt te krijgen van een 2e tattoo, niet doen. Als je denkt spijt te krijgen van het juist niet laten zetten van die tattoo, gewoon doen. Is toch jouw lichaam?
Ja maar als ik mn 2de tattoo laat zetten en mn vent " verafschuwt" me, heb ik ook spijt

Tis geen win win situatie overigens vind mn moeder nu dat ik het zelf moet weten, en het maar met mn vent moet "uitvechten" !
  maandag 24 september 2007 @ 13:47:16 #167
190853 RockabeIIa
pi_53431116
oja oops Qwea, ik dacht dat je tattoeerder dat aangeraden had...
pi_53431153
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar als ik mn 2de tattoo laat zetten en mn vent " verafschuwt" me, heb ik ook spijt

Tis geen win win situatie overigens vind mn moeder nu dat ik het zelf moet weten, en het maar met mn vent moet "uitvechten" !
Ik denk dat verafschuwen een groot woord is, ik blijf erbij dat het jouw lichaam betreft. Het zelfde geldt voor kledingkeuzes. En dan nog, heb je bonje. Wat wilt hij doen, het er af schrapen?
  maandag 24 september 2007 @ 13:48:48 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53431156
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
oja oops Qwea, ik dacht dat je tattoeerder dat aangeraden had...
Beter lezen in het vervolg
  maandag 24 september 2007 @ 13:49:29 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53431168
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:48 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]
Wat wilt hij doen, het er af schrapen?
I wish him luck
pi_53431577
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind pootjes mooi. Vooral omdat het het pootje van mn eigen hond is. Als ik geen poot laat zetten, laat ik helemaal niks zetten

Als ik deze poot doe gaat dat ook mn laatste tattoo worden.
Iedereen moet uiteraard zelf weten wat hij/zij wil. Denk dat rockfella meer bedoeld dat het niet bijster origineel is, en als straks de rest van nederland het ook heeft, je er zelf wellicht niet zo blij meer mee bent. Iedereen met een tribal of kontgewei had die ook VOORDAT de rest van nederland hem had. Als je het vraagt is iedereen ene trendzetter.

Maar aan de andere kant, een afdruk van je eigen hond is uiteraard al heel anders dan eentje uit een boek. Ik zou het zelf dan eerder doen als de hond zou zijn overleden maar dat is uiteraard persoonlijk. Uiteindelijk moet je er zelf mee lopen en moet je dus zelf een keuze maken. Ongeacht wat anderen zeggen.
  maandag 24 september 2007 @ 14:21:04 #172
190853 RockabeIIa
pi_53431927
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Beter lezen in het vervolg
Het korter omschrijven in 1 post ipv 6 zou ook wel kunnen helpen
en idd wat uncle zegt...
Helemaal nadat die popster die twee pootjes op der lijf tieten heeft en dit vaak laat zien in videoclips worden ze in de shop waar ik werk wekelijks gevraagd en gezet... Pootafdrukjes... 't Zijn net sterretjes en net dolfijntjes... iedereen heeft er wel iets mee.
  maandag 24 september 2007 @ 14:31:06 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53432174
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Het korter omschrijven in 1 post ipv 6 zou ook wel kunnen helpen
en idd wat uncle zegt...
Helemaal nadat die popster die twee pootjes op der lijf tieten heeft en dit vaak laat zien in videoclips worden ze in de shop waar ik werk wekelijks gevraagd en gezet... Pootafdrukjes... 't Zijn net sterretjes en net dolfijntjes... iedereen heeft er wel iets mee.
gewoon lezen is ook een optie

Overigens lijkt deze helemaal niet op een simpel poot afdrukje die op I net zijn te vinden maar goed.

Anyway, Ik zie wel wat ik doe. Ik laat hem zetten, of ik neem niks meer
pi_53432197
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:48 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ik denk dat verafschuwen een groot woord is, ik blijf erbij dat het jouw lichaam betreft. Het zelfde geldt voor kledingkeuzes. En dan nog, heb je bonje. Wat wilt hij doen, het er af schrapen?
eens Is toch zonde om iets te laten (wat jij zelf echt graag wilt) voor iemand anders, je man houdt toch nog gewoon van je met of zonder hondepootje op je lichaam?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_53432594
Aan de andere kant moet je in een realatie altijd compromissen sluiten... Veel tattoo-fans zeggen dan dat ie moet kiezen of delen, en dat hij anders niet van je houd... vind ik altijd wat kort door de bocht. Tuurlijk ben je vrij om je eigen keuzes te maken maar moet je in een relatie niet altijd compromissen sluiten, of soms dingen laten voor de ander... tis ook weer een beetje egocentrisch als je altijd maar doet waar je zelf zin in hebt en als ie het er niet mee eens is zeggen dat hij niet van je houd... Wederzijds respect heet dat.

Op welke manier je een dergelijk dilemma moet oplossen weet ik niet, maar als iemand zegt dat je het moet doen omdat hij je maar moet respecteren, dan kun je net zo goed zeggen dat je het niet moet doen om hem te respecteren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')