Nico? Die heeft nu http://www.25tolifetattoos.com/quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:20 schreef Shivo het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 1 laten zetten, dat is prima bevallen. Alleen is die tattoeerder (ben zijn naam even kwijt) nu weg daar. Maar verder schone zaak met goeie spullen en vaklui.
Ja daar heb je gelijk in!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:58 schreef 2h2h het volgende:
ik zou het niet laten voor de pijn ik wil de naam van mijn dochtertje op mijn voet met een uitlopede tribal naar mijn enkel .
zezeggen dat het erg gevoelig is maar daar laat ik me niet door weerhouden
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef birdydontfly het volgende:
oh die rozenkrans is mooi inderdaad
Nico inderdaad. Toen ik nog in Rotterdam woonde kwam ik hem nog wel eens tegen bij Rotown en dat rock'n roll cafe waarvan ik de naam ook kwijt ben, vlakbij de Witte de With.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:10 schreef n0a het volgende:
[..]
Nico? Die heeft nu http://www.25tolifetattoos.com/
Ben door Errol van inkstitution getatoeerd.
ik moetnog ff wachten heb nu ff geen geld ervoor ik ga het voor de kerst vragen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:33 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in!
Wanneer ga jij de jouwe laten zetten?
[..]
mooi, maar deed het pijn ofzo?quote:
Dat is toch de tattoo van Nicole Richie? (of van een andere celeberty?)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:07 schreef Little_Angel het volgende:
Ik loop al een jaartje of 2/3 met het idee een bepaalde tattoo te laten zetten (op de voet), maar vroeg me af of dat daar niet vreselijk veel pijn doet? Wat kan ik me erbij voorstellen qua pijnhet is nl een rozenkrans om mijn enkel.. voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Mja als je je zorgen gaat maken om de pijn kan je het beter niet doen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:08 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dat is toch de tattoo van Nicole Richie? (of van een andere celeberty?)
Ik heb een tattoo op de voet,vond het wel pijnlijker dan op b.v arm of been maar was wel te doen hoor,ik zou het er iig niet voor laten.
Mja als je ontspannen kan zijn scheelt het heel erg, maar veel mensen kunnen niet ontspannen als ze pijn hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:22 schreef 2h2h het volgende:
het is natuurlijk wel zo als je erg gespannen bent omdat je bang bent voor de pijn dat het dan ook veel meer pijn doet.
ik had dat dus ook met mijn tattoo. en de tweede keer was ik veel rustiger en deed het geen pijn meer.
die is van Nicole Richie...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef birdydontfly het volgende:
oh die rozenkrans is mooi inderdaad
ik vind die ene ook wel heel erg tofquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil het volgende..
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit don't mind the paintskills:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie? Al doet jullie mening er niet toe, maar toch. En niet precies zo he, maar 't gaat om het idee
.
Ja kloptquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:08 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dat is toch de tattoo van Nicole Richie? (of van een andere celeberty?)
Ik heb een tattoo op de voet,vond het wel pijnlijker dan op b.v arm of been maar was wel te doen hoor,ik zou het er iig niet voor laten.
wie heeft hier ervaring mee, kan dat zo op de pols???quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mooi, maar deed het pijn ofzo?
Zelf wil ik dit laten doen bij mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch jouw tat?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wie heeft hier ervaring mee, kan dat zo op de pols???
En ik wil deze laten zetten op mijn kuit net boven mijn achillespees (ong. 30CM) :
[ afbeelding ]
Wat vind men daar van?
jap ik vind hem mooi, maar je hebt van die kritische die zeggen dat sommige tattoos niet mooi zijn daar wil ik dus de mening van wetenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:23 schreef Frautie het volgende:
[..]
Het is toch jouw tat?
Die neem je toch voor jezelf omdat jij 'm mooi vindt?
Boeien wat een ander er van vindt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:51 schreef Empathologica het volgende:
Eh waarom? Hoe geweldig ook iets is, je hebt altijd zeikerds die het toch weten af te kraken.
Ik ben er zo 1, ik vind hem niks. Gewoon omdat ik niet van die stijl hou en het ontwerp me ook niks doet.
Daarnaast vind ik het een beetje lame om tattoo's letterlijk van internet (dus van iemand kopieeren) over te nemen. Geef er liever een eigen draai aan dat ie bij je past en echt van jóu is, ipv gewoon een tattoo.
De stijl vind ik niks, maar da's persoonlijk. Wat niet persoonlijk is is dat het een butt-ugly slecht gezet gedrocht is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wie heeft hier ervaring mee, kan dat zo op de pols???
En ik wil deze laten zetten op mijn kuit net boven mijn achillespees (ong. 30CM) :
[ afbeelding ]
Wat vind men daar van?
waarom? dan kan ik dat meenemen, hij word namelijk opnieuw getekendquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
De stijl vind ik niks, maar da's persoonlijk. Wat niet persoonlijk is is dat het een butt-ugly slecht gezet gedrocht is.
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waarom? dan kan ik dat meenemen, hij word namelijk opnieuw getekend
ART-4-EVER in harmelenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeWee tje al waar je heen gaat?
Waarom dan perse daar in de buurt?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:17 schreef Qwea het volgende:
Waar zit echt een kei goeie shop in Amsterdam/Alkmaar of Zaandam?
Ik wil nog steeds een tattoo erbij, maar ik durf ze niet hier te laten zetten want het zijn allemaal prutsers naar mijn mening
Amsterdam is al 2.5u vanaf hierquote:Op woensdag 7 november 2007 09:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom dan perse daar in de buurt?
Als je echt kwaliteit wil en in jou buurt zit naar je mening niks fatsoenlijks, wat is dan de belemmering om een eindje te moeten reizen? Voor kwaliteit moet je tijd maken/ willen betalen/ willen reizen![]()
IMHO
Woon je boven A'dam of onder A'dam? Want naar beneden weet ik zo nog wel een aantal adressenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amsterdam is al 2.5u vanaf hierdus dat "eindje" heb ik al ingecalculeerd
Alkmaar is zelfs 3.5u
Drenthe. Maar ik zit regelmatig in Den Helderquote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Woon je boven A'dam of onder A'dam? Want naar beneden weet ik zo nog wel een aantal adressenTen oosten van A'dam ook trouwens
![]()
Ik bedenk me net, dat ik het antwoord al denk te wetenZal hoogstwaarschijnlijk wel erboven zijn
![]()
45 min met de auto. Voor een tattoo ist geen probleem. Maar is die ook ECHT ECHT ECHT goed?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:30 schreef theKiD het volgende:
Apeldoorn ver weg van drenthe? Tattoomania ;-)
Ik vind van wel, oordeel zelf op www.tattoomania.nlquote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
45 min met de auto. Voor een tattoo ist geen probleem. Maar is die ook ECHT ECHT ECHT goed?
In mijn ogen, wat ik van hem gezien heb, en zoals ik andere over hem hoor praten... De beste van NL. Maar daar is de wachttijd ook naar.. Schijnbaar zit ie tot Mei volgend jaar al volgeboekt??quote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
45 min met de auto. Voor een tattoo ist geen probleem. Maar is die ook ECHT ECHT ECHT goed?
Musk speaks ook voor zichzelf als ik de reclame van de deo mag gelovenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet of je me nu begrijpt..
Er staat dus 'music' ipv musk, alleen i en c staan dicht bij elkaar
Ja, ik zie hetquote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet of je me nu begrijpt..
Er staat dus 'music' ipv musk, alleen i en c staan dicht bij elkaar
Dat geeft niet, alstie het maar goed doetquote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
In mijn ogen, wat ik van hem gezien heb, en zoals ik andere over hem hoor praten... De beste van NL. Maar daar is de wachttijd ook naar.. Schijnbaar zit ie tot Mei volgend jaar al volgeboekt??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |