Waarom dan perse daar in de buurt?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:17 schreef Qwea het volgende:
Waar zit echt een kei goeie shop in Amsterdam/Alkmaar of Zaandam?
Ik wil nog steeds een tattoo erbij, maar ik durf ze niet hier te laten zetten want het zijn allemaal prutsers naar mijn mening
Amsterdam is al 2.5u vanaf hierquote:Op woensdag 7 november 2007 09:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom dan perse daar in de buurt?
Als je echt kwaliteit wil en in jou buurt zit naar je mening niks fatsoenlijks, wat is dan de belemmering om een eindje te moeten reizen? Voor kwaliteit moet je tijd maken/ willen betalen/ willen reizen![]()
IMHO
Woon je boven A'dam of onder A'dam? Want naar beneden weet ik zo nog wel een aantal adressenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Amsterdam is al 2.5u vanaf hierdus dat "eindje" heb ik al ingecalculeerd
Alkmaar is zelfs 3.5u
Drenthe. Maar ik zit regelmatig in Den Helderquote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Woon je boven A'dam of onder A'dam? Want naar beneden weet ik zo nog wel een aantal adressenTen oosten van A'dam ook trouwens
![]()
Ik bedenk me net, dat ik het antwoord al denk te wetenZal hoogstwaarschijnlijk wel erboven zijn
![]()
45 min met de auto. Voor een tattoo ist geen probleem. Maar is die ook ECHT ECHT ECHT goed?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:30 schreef theKiD het volgende:
Apeldoorn ver weg van drenthe? Tattoomania ;-)
Ik vind van wel, oordeel zelf op www.tattoomania.nlquote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
45 min met de auto. Voor een tattoo ist geen probleem. Maar is die ook ECHT ECHT ECHT goed?
In mijn ogen, wat ik van hem gezien heb, en zoals ik andere over hem hoor praten... De beste van NL. Maar daar is de wachttijd ook naar.. Schijnbaar zit ie tot Mei volgend jaar al volgeboekt??quote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
45 min met de auto. Voor een tattoo ist geen probleem. Maar is die ook ECHT ECHT ECHT goed?
Musk speaks ook voor zichzelf als ik de reclame van de deo mag gelovenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet of je me nu begrijpt..
Er staat dus 'music' ipv musk, alleen i en c staan dicht bij elkaar
Ja, ik zie hetquote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet of je me nu begrijpt..
Er staat dus 'music' ipv musk, alleen i en c staan dicht bij elkaar
Dat geeft niet, alstie het maar goed doetquote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
In mijn ogen, wat ik van hem gezien heb, en zoals ik andere over hem hoor praten... De beste van NL. Maar daar is de wachttijd ook naar.. Schijnbaar zit ie tot Mei volgend jaar al volgeboekt??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |