abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53389130
Die laatste vind ik wel tof! Alleen de puntjes wat minder.
pi_53391052
Oei, lijkt die linkerkant ook verkreukeld of is ie echt scheef?
pi_53393126
hallo hij was net een uurtje gezet, de huid had ik strak getrokken en ik heb een alergie voor de zalfontwikkeld, gevolg bultjes, rood, dik en ohja er zit een litteken onder.
Nog meer dingen af te lkraken?
d'r word een beertje gezet bij iemand die er totaal niet uitiziet als een beertje en die is gaaf en cool, terwijl de lijn krom lopen, het inkleuren verdomd slecht isen het nog steeds niet op een beetjje lijkt, maar omdat de helt hem hier kent os het goed
dir is door een onbekede gezet met mijn eigen ontwerp en alles word afgekraakt
  Licht Ontvlambaar zaterdag 22 september 2007 @ 22:58:44 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53393215
Waarom kom jij ineens met dat voorbeeld van een beertje? Beetje waardeloze reactie, vind je zelf ook niet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53393457
waarom zou ik niet met een voorbeeld van een beertje mogen komen? d'r komen er immers 1001 langs
  Licht Ontvlambaar zaterdag 22 september 2007 @ 23:07:05 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53393485
Doe vooral wat je niet laten kunt... ik vind het alleen nogal typisch, vandaar dat ik erom vraag...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53393776
nogal typisch dat jij reageert hier op.
pi_53398203
wow anitra maak je niet zo druk om niks
1 iemand zegt iets dat miiiisschien negatief kan zijn, en dan ga je al gek?
ik was nog van plan om iets positiefs te zeggen maar ik denk dat ik het maar laat
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  zondag 23 september 2007 @ 11:06:29 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53400583
nou zo kan die wel weer ofniet?

Anyway, ik weet verdomme nog steeds niet wat ik nou moet doen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53401022
Qwea; gewoon een andere artiest vinden die wel de moeite wil nemen om zoiets te zetten. Zo moeilijk zal het niet zijn om zo'n pootafdruk te zetten! Niet dat ík het zou kunnen, maar och
pi_53402199
Anitra: Gaaf ontwerp! vooral de laatste!
His masters voice...
  zondag 23 september 2007 @ 13:30:35 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53403765
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Qwea; gewoon een andere artiest vinden die wel de moeite wil nemen om zoiets te zetten. Zo moeilijk zal het niet zijn om zo'n pootafdruk te zetten! Niet dat ík het zou kunnen, maar och
die heb ik dus al gevonden. Ik had het over het feit dat mn vent er zo op tegen is
pi_53405042
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:17 schreef Anitra het volgende:
nogal typisch dat jij reageert hier op.
Waarom post je uberhaupt foto's als je totaal niet tegen kritiek kan
A mind with a heart of it's own
  zondag 23 september 2007 @ 14:36:51 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53405666
overigens, er zit wel kei veel verschil in de prijs

In Emmen 65, in den helder bij 1 55 en bij de andere 75
pi_53409087
Ik wil maandag langs een tattoshop, gewoon om te informeren, maar moet je daar voor een afspraak maken of kun je gewoon binnen huppelen?
  zondag 23 september 2007 @ 16:32:09 #141
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_53409172
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

die heb ik dus al gevonden. Ik had het over het feit dat mn vent er zo op tegen is
Hmmm lastig . Ik bedoel, het is jouw lijf. Maar ook jouw vriend .

Je hébt toch al een tattoo he? Waarom heeft hij dan zo'n bezwaar tegen de tweede?

Ik zou hem gewoon nog ff tijd geven om aan het idee te wennen . Maar niet afzien van je idee hoor, gewoon geduld hebben.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_53409589
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef Anitra het volgende:
hallo hij was net een uurtje gezet, de huid had ik strak getrokken en ik heb een alergie voor de zalfontwikkeld, gevolg bultjes, rood, dik en ohja er zit een litteken onder.
Nog meer dingen af te lkraken?
d'r word een beertje gezet bij iemand die er totaal niet uitiziet als een beertje en die is gaaf en cool, terwijl de lijn krom lopen, het inkleuren verdomd slecht isen het nog steeds niet op een beetjje lijkt, maar omdat de helt hem hier kent os het goed
dir is door een onbekede gezet met mijn eigen ontwerp en alles word afgekraakt
Lol, ik moet niet meer dronken Fokken en beetje overtrokken reactie hoor. Maar m'n excuus
  zondag 23 september 2007 @ 17:34:04 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53410502
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:32 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hmmm lastig . Ik bedoel, het is jouw lijf. Maar ook jouw vriend .

Je hébt toch al een tattoo he? Waarom heeft hij dan zo'n bezwaar tegen de tweede?

Ik zou hem gewoon nog ff tijd geven om aan het idee te wennen . Maar niet afzien van je idee hoor, gewoon geduld hebben.
Deze tattoo had ik al voordat ik bij hem kwam. Hij vind tattoo's helemaal niets. Dus ook deze die ik al heb staat hem niet aan Maar wat erop op zit, kan er niet zo makkelijk weer af

Ik kan hem wel de tijd geven maar van mening verandert hij toch niet
  zondag 23 september 2007 @ 17:54:21 #144
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_53410951
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Deze tattoo had ik al voordat ik bij hem kwam. Hij vind tattoo's helemaal niets. Dus ook deze die ik al heb staat hem niet aan Maar wat erop op zit, kan er niet zo makkelijk weer af

Ik kan hem wel de tijd geven maar van mening verandert hij toch niet
Hmmmm. Maar ik vind het wel vreemd dat hij hem eerst voor je ging fotosoepen en nu niet meer wil dat je hem zet
Dan moet je toch keuzes maken. Is de tattoo zo belangrijk voor je dat je er een fikse ruzie voor wilt riskeren? Of ga je voor safe en zet je hem niet, maar met het risico dat er bij jezelf wat blijft knagen?
(Ik heb makkelijk praten, ik heb geen tattoo en wil er ook geen . Maar ik vind het vaak zo mooi bij anderen, vandaar dat ik op dit topic neus )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_53411765
Lol wie heeft er net life and cooking gekeken? daar was dus over de verzorging van tattoo's, het filmpje kwam bij tattoo bob vandaan en 3x raden wat hij mee gaf ondanks zijn "richtlijnen"juist een potje vaseline
Dus meneer Bob weet hetzelf ook niet meer
  zondag 23 september 2007 @ 19:39:51 #146
81237 releaze
best of both worlds
pi_53413176
ik wil er ook een laten zetten op mn pols.. een simpele yin yang, waarschijnlijk redelijk klein... maar ik ben nog aan het twijfelen over het hoe en wat, maar ook: doet zo'n tattoo bij je pols niet ontzettend zeer om te zetten? ik heb nog nooooit een tattoo gehad, dus..
  zondag 23 september 2007 @ 19:48:54 #147
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53413354
ik heb er woensdag eentje laten zetten op de binnenkant van mijn pols en ik vond het niet echt pijn doen.soms is het ff op je tanden bijten... maar het viel me hardstikke mee.

maar ik kan goed tegen naalden en heb opzich een redelijk hoge pijngrens.Tis voor iedereen verschillend denk ik....
pi_53413584
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat dat betrefd ben ik heel makkelijk,ik vraag niet of ik een tattoo mag maar het is bij mij meer een mededeling...ik neem nog een tattoo! Kijk ik kan me best voorstellen dat als je het op een plek zet waar het altijd zichtbaar is/of je echt heel je lichaam vol wil zetten het mischien anders is maar ik vind dat je elkaar vrij moet laten in dat soort dingen.Ik heb een aantal tattoo's en had piercings.Mijn vriend helemaal niks,hij zeurt niet dat ik geen tattoo's moet nemen en ik zeur niet dat hij ze wel moet nemen. Ik zou hem dus wel gewoon nemen,hij moet het gewoon respecteren/accepteren als j ehet echt graag wil.Wel raar dat ie 1st met het idee aan kwam trouwens...
01-08-2008
  zondag 23 september 2007 @ 19:58:07 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53413585
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:54 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hmmmm. Maar ik vind het wel vreemd dat hij hem eerst voor je ging fotosoepen en nu niet meer wil dat je hem zet
Dan moet je toch keuzes maken. Is de tattoo zo belangrijk voor je dat je er een fikse ruzie voor wilt riskeren? Of ga je voor safe en zet je hem niet, maar met het risico dat er bij jezelf wat blijft knagen?
(Ik heb makkelijk praten, ik heb geen tattoo en wil er ook geen . Maar ik vind het vaak zo mooi bij anderen, vandaar dat ik op dit topic neus )
Naja fikse ruzie is een groot woord. Maar mooi zal hij het nooit vinden.

Ik kon volgens hem ook wachten tot mn hond er niet meer was, en hem dan laten zetten. Maar ook dan vind hij het niet mooi
pi_53414562
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:39 schreef releaze het volgende:
ik wil er ook een laten zetten op mn pols.. een simpele yin yang, waarschijnlijk redelijk klein... maar ik ben nog aan het twijfelen over het hoe en wat, maar ook: doet zo'n tattoo bij je pols niet ontzettend zeer om te zetten? ik heb nog nooooit een tattoo gehad, dus..
Nee het doet zeker niet 'ontzettend zeer', maar echt lekker is het nou ook weer niet. Laat ik zeggen, ik was iig blij dat ik niet een grotere liet zetten Ik ben ook niet zo'n held met naalden enzo, maar door goed aan je ademhaling te denken en een beetje om je heen kijken ipv naar dat apparaat scheelt al een hoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')