hij is wel groot geschapen zegquote:Op maandag 17 september 2007 23:32 schreef Kovah het volgende:
Af!:(en ja ik weet het hij lijk top die van beckham, dat commentaar is neit nodig)
[afbeelding]
Wat leuk dat je dan echt kan zeggen dat het de poot van je hond is!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:27 schreef Qwea het volgende:
Hoi!
Nou MikeyMo en ik hebben Baloe ( de hond) zn poot lopen verven en op papier gedouwt. Resultaat was niet tof. Nu heeft MM met de beste afdruk wat lopen fotoshoppen en is dit eruit gekomen ;
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
ja precies. Ik was bij de tattooman geweest, zegt ie ; ik zou gewoon een hondenpootje uit de computer (dus van Inet) nemen en zeggen dat die van je hond isquote:Op woensdag 19 september 2007 18:08 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dan echt kan zeggen dat het de poot van je hond is!!!
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja precies. Ik was bij de tattooman geweest, zegt ie ; ik zou gewoon een hondenpootje uit de computer (dus van Inet) nemen en zeggen dat die van je hond is
Dat vonden wij dus ook al. Ja maar die afdruk waar ik dan mee aankwam zetten kwam er als hij hem ging veranderen dan net zo uit te zien als dat I net icoontje.quote:
Tijd voor een andere tattoëerder dan!!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat vonden wij dus ook al. Ja maar die afdruk waar ik dan mee aankwam zetten kwam er als hij hem ging veranderen dan net zo uit te zien als dat I net icoontje.
En mn vriend photoshopt ff de randen strak, en het is nog precies de afdruk alleen wat netter![]()
Prutser
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:33 schreef Lips het volgende:
[..]
Tijd voor een andere tattoëerder dan!!
Wat en waar?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef mel723 het volgende:
Ik ga morgen voor m'n eerste. Spannend!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:46 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
hij is wel groot geschapen zeg
Mooi! Mooi plaatje op zich, mooie plek, en naar mijn idee mooi gezetquote:
Heroes?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef fillefatale het volgende:
Ik zit zelf aan een dergelijke tattoo te denken![]()
[afbeelding][afbeelding]
jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:59 schreef Lips het volgende:
Ook lekker
En hij was nog wel degene die 'm voor je had verbeterd in photoshop??
die heb ik dus al gevonden. Ik had het over het feit dat mn vent er zo op tegen isquote:Op zondag 23 september 2007 11:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Qwea; gewoon een andere artiest vinden die wel de moeite wil nemen om zoiets te zetten. Zo moeilijk zal het niet zijn om zo'n pootafdruk te zetten! Niet dat ík het zou kunnen, maar och![]()
Waarom post je uberhaupt foto's als je totaal niet tegen kritiek kanquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:17 schreef Anitra het volgende:
nogal typisch dat jij reageert hier op.
Hmmm lastigquote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik dus al gevonden. Ik had het over het feit dat mn vent er zo op tegen is
Lol, ik moet niet meer dronken Fokkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef Anitra het volgende:
hallo hij was net een uurtje gezet, de huid had ik strak getrokken en ik heb een alergie voor de zalfontwikkeld, gevolg bultjes, rood, dik en ohja er zit een litteken onder.
Nog meer dingen af te lkraken?
d'r word een beertje gezet bij iemand die er totaal niet uitiziet als een beertje en die is gaaf en cool, terwijl de lijn krom lopen, het inkleuren verdomd slecht isen het nog steeds niet op een beetjje lijkt, maar omdat de helt hem hier kent os het goed![]()
dir is door een onbekede gezet met mijn eigen ontwerp en alles word afgekraakt
Deze tattoo had ik al voordat ik bij hem kwam. Hij vind tattoo's helemaal niets. Dus ook deze die ik al heb staat hem niet aanquote:Op zondag 23 september 2007 16:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hmmm lastig. Ik bedoel, het is jouw lijf. Maar ook jouw vriend
.
Je hébt toch al een tattoo he? Waarom heeft hij dan zo'n bezwaar tegen de tweede?
Ik zou hem gewoon nog ff tijd geven om aan het idee te wennen. Maar niet afzien van je idee hoor, gewoon geduld hebben.
Hmmmm. Maar ik vind het wel vreemd dat hij hem eerst voor je ging fotosoepen en nu niet meer wil dat je hem zetquote:Op zondag 23 september 2007 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze tattoo had ik al voordat ik bij hem kwam. Hij vind tattoo's helemaal niets. Dus ook deze die ik al heb staat hem niet aanMaar wat erop op zit, kan er niet zo makkelijk weer af
Ik kan hem wel de tijd geven maar van mening verandert hij toch niet![]()
Wat dat betrefd ben ik heel makkelijk,ik vraag niet of ik een tattoo mag maar het is bij mij meer een mededeling...ik neem nog een tattoo! Kijk ik kan me best voorstellen dat als je het op een plek zet waar het altijd zichtbaar is/of je echt heel je lichaam vol wil zetten het mischien anders is maar ik vind dat je elkaar vrij moet laten in dat soort dingen.Ik heb een aantal tattoo's en had piercings.Mijn vriend helemaal niks,hij zeurt niet dat ik geen tattoo's moet nemen en ik zeur niet dat hij ze wel moet nemen. Ik zou hem dus wel gewoon nemen,hij moet het gewoon respecteren/accepteren als j ehet echt graag wil.Wel raar dat ie 1st met het idee aan kwam trouwens...quote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
die heb ik dus al gevonden. Ik had het over het feit dat mn vent er zo op tegen is
Naja fikse ruzie is een groot woord. Maar mooi zal hij het nooit vinden.quote:Op zondag 23 september 2007 17:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hmmmm. Maar ik vind het wel vreemd dat hij hem eerst voor je ging fotosoepen en nu niet meer wil dat je hem zet
Dan moet je toch keuzes maken. Is de tattoo zo belangrijk voor je dat je er een fikse ruzie voor wilt riskeren? Of ga je voor safe en zet je hem niet, maar met het risico dat er bij jezelf wat blijft knagen?
(Ik heb makkelijk praten, ik heb geen tattoo en wil er ook geen. Maar ik vind het vaak zo mooi bij anderen, vandaar dat ik op dit topic neus
)
Nee het doet zeker niet 'ontzettend zeer', maar echt lekker is het nou ook weer niet. Laat ik zeggen, ik was iig blij dat ik niet een grotere liet zettenquote:Op zondag 23 september 2007 19:39 schreef releaze het volgende:
ik wil er ook een laten zetten op mn pols.. een simpele yin yang, waarschijnlijk redelijk klein... maar ik ben nog aan het twijfelen over het hoe en wat, maar ook: doet zo'n tattoo bij je pols niet ontzettend zeer om te zetten? ik heb nog nooooit een tattoo gehad, dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |