quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef mcwops het volgende:
deze mooie glimmende zwarte velgen al gezien ! nou nou he` hè![]()
[afbeelding]
omdat de meeste Fok!-users zich voorlopig nog maar 2 wielen kunnen permiteren![]()

suf, de velg is wel zwart, maar die spaken nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef mcwops het volgende:
deze mooie glimmende zwarte velgen al gezien ! nou nou he` hè![]()
[afbeelding]
omdat de meeste Fok!-users zich voorlopig nog maar 2 wielen kunnen permiteren![]()

Dit is echt geil!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef RaTz het volgende:
[...]
En ik doe vrolijk mee met de trend:
[afbeelding]

Ik zie heul geen auto en velgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:01 schreef deliberator het volgende:
Deze combo is toch wel mooi ook
[ afbeelding ]
de velgen in combinatie met de kleur auto dan he

Zoo he, check die 28" velgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef mcwops het volgende:
deze mooie glimmende zwarte velgen al gezien ! nou nou he` hè
omdat de meeste Fok!-users zich voorlopig nog maar 2 wielen kunnen permiteren

Daarom zit ik ook te denken aan velgen met nog zo'n chroom randje, of heeft iemand anders nog suggesties/tips/klachten?
  Daarom zit ik ook te denken aan velgen met nog zo'n chroom randje, of heeft iemand anders nog suggesties/tips/klachten?

Hmm, moeilijke keuze, idd. Het zijn allebei mooie velgen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Toempf het volgende:
Ben ook stiekem aan het zoeken voor een setje zwarte 18" velgen voor mijn zwarte 206. Deze had ik al op het oog:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Al denk ik dat het met compleet zwarte velgen van een afstandje net lijkt alsof je zonder wieldoppen rijdDaarom zit ik ook te denken aan velgen met nog zo'n chroom randje, of heeft iemand anders nog suggesties/tips/klachten?

Velg wordt er echter wel dof van. Zit nog te twijfelen om ze mat zwart te laten spuiten, misschien staat dat wat netter.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef -chefke- het volgende:
zwart is mooi ik heb onder mijn primera GT (knalrood van kleur )ook zwarte velgen zitten en het staat echt netjes.
dit zeker omdat het zwart terug komt in de grill en achterlichten van mijn wagen.
en nog een voordeel je zit het rem stof bijna niet zitten minder vaak wassen.

klopt maar valt veel en veel minder op als chromenvelgen die helemaal zwart uitslaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:42 schreef D25002011 het volgende:
[..]
Velg wordt er echter wel dof van. Zit nog te twijfelen om ze mat zwart te laten spuiten, misschien staat dat wat netter.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |