Ja, maar dit is wel heel erg monotoon. Ik kan dancemuziek best aanhoren, maar dit is gewoon anders dan wat ze in de clubs/kroegen draaien naar mijn mening. Perfect moment om Neon Bible weer eens op te zetten, dat wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:26 schreef The_Terminator het volgende:
Tja, zaterdagavond, vlak voor het stappen gaan willen mensen altijd een beetje in de stemming komen, dat is ook de reden dat heel vaal radiostations dan dancemuziek gaan draaien.
Maar als het je niet bevalt dan gooi je toch gewoon een leuk mp3'tje op ofzo.
Ik heb al een vermoeden wat voor muziek je bedoeld, dat draaien ze ook altijd tijdens Electronation. Luister zelf vaak Studio 80, maar daar hebben ze de laaste tijd ook steeds meer van dat simpele piepmuziek.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel heel erg monotoon.
Tuurlijk, dat ik dáár niet aan heb gedacht. Dank.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:29 schreef dubidub het volgende:
Radio1 van bbc
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
http://www.schlagermuziek.be/radio.html![]()
![]()
![]()
Opgelost,quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ik dáár niet aan heb gedacht. Dank.
Dan zet je een cd op.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Op Radio1 is nu alleen maar "hip hop".
Ik vind het vanaf acht uur 's avonds eigenlijk ook pas leuk worden, maar luister dan pas meestal. Behalve op zaterdagmiddag. De Droomlijstquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:47 schreef Nosh het volgende:
Mooi toch. Perfecte pre-party-muziek.
KinkFM zendt van 6 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds doordeweeks dezelfde indierock uit, daarna komen de interessantere programma's. Prima dat ze dat even onderbreken voor andere genres.
En tja, zeker minimal kan monotoon overkomen, maar dat is een kwestie van gewenning. De betere producties gaan een heel stuk dieper dan je zou denken.
Ik vind het juist op de radio om die tijdstippen van betere kwaliteit dan de gemiddelde kroeg... Altijd ff zappen tussen StuBru, 3FM en 538. Je komt idd goed in de stemming voor het stappenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel heel erg monotoon. Ik kan dancemuziek best aanhoren, maar dit is gewoon anders dan wat ze in de clubs/kroegen draaien naar mijn mening. Perfect moment om Neon Bible weer eens op te zetten, dat wel.
Ik ben meer van de MP3's voor tijdens het reizen, tijdens het computeren wil ik iemand horen praten, heb ik tenminste nog een beetje het gevoel sociaal bezig te zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:51 schreef XiChico het volgende:
Je zit toch achter je computer, dan heb je toch MP3'tjes??
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:51 schreef XiChico het volgende:
Je zit toch achter je computer, dan heb je toch MP3'tjes??
Microsoft's Sam kan je vriend zijn. En in Vista is het een vrouw.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben meer van de MP3's voor tijdens het reizen, tijdens het computeren wil ik iemand horen praten, heb ik tenminste nog een beetje het gevoel sociaal bezig te zijn.
Dan heb je toch de keuze uit 36583854 online radiostations? VIa bijv. www.shoutcast.com o.i.d.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben meer van de MP3's voor tijdens het reizen, tijdens het computeren wil ik iemand horen praten, heb ik tenminste nog een beetje het gevoel sociaal bezig te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |