Wij hebben ons de afgelopen dagen geprobeerd te verplaatsen in het stemgedrag van de BB Bewoners. Met Sabine bleken we precies goed te zitten maar met Bart volstrekt niet.
Het is dus schokkend nieuw dat onze waarnemingen niet blijken te kloppen. Hoe zeer we met z'n allen BB volgen. Blijkbaar krijgen we geen goed beeld van wat er om gaat in de BB bewoners.
Twee opties:
- wij zijn debielen
- V bedondert de boel
V geeft met de BB uitzendingen geen betrouwbaar beeld van de gebeurtenissen op een dag. V bepaald voor een heel groot deel hoe de kijkers over een BB persoon denken.
Sabine hebben ze waarheidsgetrouw afgebeeld. Maar met name Bart hebben ze de laatse dagen afgeschilderd als het slachtoffer.
Ik denk dat dit verder geen toelichting behoeft.
V bedondert de boel!!
quote:
op 10-18-1999 om 07:52 PM schreef Vote master het volgende:
Beste Fokziners,V bedondert de boel!!
Vertel eens iets nieuws
quote:
op 10-18-1999 om 08:48 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Gemiddeld zie je in een uitzending toch dingen van drie verschillende dagen (vandaag, gisteren en eergisteren) die ze presenteren als vandaag! Geen wonder dat er op tv geen touw aan vast te knopen is, als je het niet volgt op internet.
dat zei ik ook al voor de stemming: het lijkt alsof ze op zon-middag hebben gestemd en je weet wie op wie op de maandag
terwijl dit niet zo is: ze stemde op zaterdag en hoorde de weekopdracht op zondag en de zondagmiddag (of maandag, dat weet 'k niet want ik volg de streams niet) wisten ze welke 2 er genomineerd zijn
en dat doet V. volgende keer weer!
quote:
[b]op 10-18-1999 om 11:29 PM schreef Waarom: niet om het vrijen, maar om het gebrek aan solidariteit met de anderen, en dat wordt meteen gevoeld, ook zonder woorden.
Dus als Sabine ook met alle andere bewoners onder de lakens zou kruipen dan was ze ook niet weg gestemd?
En het zou best interessantere TV op kunnen
leveren
Unkown Jedi Knight
( klein berichtje... sinds je je eigen foto hebt, Moor, zie je er een stuk milder uit )
het is trouwens best normaal om als Sabine genomineerd is bart er maar bij te nemen... het huis is geen Forum.. andere regels, andere motieven... geen bedondering van V over nominaties.. over het uiteindelijke wegzenden hebben ze meer te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |