abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202745
Beste Fokziners,

Wij hebben ons de afgelopen dagen geprobeerd te verplaatsen in het stemgedrag van de BB Bewoners. Met Sabine bleken we precies goed te zitten maar met Bart volstrekt niet.

Het is dus schokkend nieuw dat onze waarnemingen niet blijken te kloppen. Hoe zeer we met z'n allen BB volgen. Blijkbaar krijgen we geen goed beeld van wat er om gaat in de BB bewoners.

Twee opties:
- wij zijn debielen
- V bedondert de boel

V geeft met de BB uitzendingen geen betrouwbaar beeld van de gebeurtenissen op een dag. V bepaald voor een heel groot deel hoe de kijkers over een BB persoon denken.

Sabine hebben ze waarheidsgetrouw afgebeeld. Maar met name Bart hebben ze de laatse dagen afgeschilderd als het slachtoffer.

Ik denk dat dit verder geen toelichting behoeft.

V bedondert de boel!!

May I have your votes please
  maandag 18 oktober 1999 @ 19:57:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_202746
quote:
op 10-18-1999 om 07:52 PM schreef Vote master het volgende:
Beste Fokziners,

V bedondert de boel!!

Vertel eens iets nieuws

pi_202747
Gemiddeld zie je in een uitzending toch dingen van drie verschillende dagen (vandaag, gisteren en eergisteren) die ze presenteren als vandaag! Geen wonder dat er op tv geen touw aan vast te knopen is, als je het niet volgt op internet.
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  maandag 18 oktober 1999 @ 23:22:00 #4
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_202748
Wij zijn debielen ! had jij eraan gedacht dan dat het kleffen van B&S zoveel irritaties zou opwekken?
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_202749
Maar natuurlijk, Zuurtje !
Als je een beetje van groeps-processen afweet, dan was het kleffe bondje tussen die 2 van het begin af aan een 'steen des aanstoots'. Waarom: niet om het vrijen, maar om het gebrek aan solidariteit met de anderen, en dat wordt meteen gevoeld, ook zonder woorden. En als ze iets nodig hebben onder deze omstandigheden, is het wel solidariteit tegenover BB. (Al hebben ze schromelijk gebrek aan weerbaarheid)
Ze zijn m.i. afgestraft om het vormen van een 'eiland binnen een eiland'. Zie "Lord of the Flies".
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 17:03:00 #6
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_202750
quote:
op 10-18-1999 om 08:48 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Gemiddeld zie je in een uitzending toch dingen van drie verschillende dagen (vandaag, gisteren en eergisteren) die ze presenteren als vandaag! Geen wonder dat er op tv geen touw aan vast te knopen is, als je het niet volgt op internet.

dat zei ik ook al voor de stemming: het lijkt alsof ze op zon-middag hebben gestemd en je weet wie op wie op de maandag
terwijl dit niet zo is: ze stemde op zaterdag en hoorde de weekopdracht op zondag en de zondagmiddag (of maandag, dat weet 'k niet want ik volg de streams niet) wisten ze welke 2 er genomineerd zijn

en dat doet V. volgende keer weer!

dinsdag 19 oktober 1999 @ 18:15:00 #7
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_202751
Dan zijn we allemaal maar debielen...
pi_202752
Niet geluisterd toen er in de uitzending beelden uit de mannenslaapkamer waren? De drie anderen hadden het toen over zowel Bart als Sabine als zijnde irritant.
It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 18:36:00 #9
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_202753
zeeeeeeeeeer wijze woorden van Van Moor
pi_202754
quote:
[b]op 10-18-1999 om 11:29 PM schreef Waarom: niet om het vrijen, maar om het gebrek aan solidariteit met de anderen, en dat wordt meteen gevoeld, ook zonder woorden.

Dus als Sabine ook met alle andere bewoners onder de lakens zou kruipen dan was ze ook niet weg gestemd?
En het zou best interessantere TV op kunnen
leveren

I sense much Windows in you.
Windows leads to bluescreen, bluescreen leads to downtime.
Downtime leads to suffering. Windows is the path to the
darkside. Powerful Linux is.

Unkown Jedi Knight

woensdag 20 oktober 1999 @ 12:36:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_202755
weer met je eens Moor

( klein berichtje... sinds je je eigen foto hebt, Moor, zie je er een stuk milder uit )

het is trouwens best normaal om als Sabine genomineerd is bart er maar bij te nemen... het huis is geen Forum.. andere regels, andere motieven... geen bedondering van V over nominaties.. over het uiteindelijke wegzenden hebben ze meer te zeggen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:43:00 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_202756
Ik denk dat het in dit geval wel meevalt met het bedonderen. Samen met een groepje vrienden hadden we een pooltje gemaakt, en gemiddeld kwamen we ongeveer op deze uitslag uit (alleen Karin en Mona werden iets vaker genoemd)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_202757
ik denk dat wij het niet hebben bekeken uit het oogpunt van een bewoner...aan wie heb ik iets...bij wie kan ik steun zoeken..dan vind ik b en s een duidelijke keuzen..wij gaan er van uit wat we zien en hoe ze met elkaar omgaan...maar als je daar zit bekijk je het dus vanuit een ander oogpunt (teminste de meeste)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')