Dit is mijn samenvatting ik ben een beetje lang van stof...quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:12 schreef jna het volgende:
samenvatting graag
das de samenvatting van wat ik zeg... eigenlijk kunnen we ook zeggen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat wil je nou horen? 't Is vervelend maar ja, maandag even opnieuw bellen hè. Nu genieten van je weekend!
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:15 schreef BlackFrancis het volgende:
Gelukkig had je geen onderbroek besteld.![]()
Dus het is normaal dat ze je een tweedehands product opsturen, terwijl je voor een nieuwe betaald, ik zal het volgende verkeerd vertellen als 1 van jullie bij de winkel een tv gaat komen dat ze je gerust een gebruikte/gerepareerd exemplaat mee kunnen geven die bij het eerste gebruik uit elkaar ploft.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat wil je nou horen? 't Is vervelend maar ja, maandag even opnieuw bellen hè. Nu genieten van je weekend!
Ach nee man. Gewoon een foutje van hun kant die ze heus gaan oplossen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:22 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik normaal ook maar nu even niet, voel me namelijk opgelicht![]()
Het lijkt me sowieso normaal dat ze hun excuses aanbieden voor het sturen van een tweedehands product, (door kortsluiting had dit apparaat ook andere apparaten kunnen verzieken)quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:22 schreef mcintosh het volgende:
Wat we zouden eisen?
Een nieuw product, net zoals jij al doet, klaar.
Of wou je emotionele schade claimen?
Ze doen in het weekend geen zaken zeg je. Wacht het nou maar af tot Maandag.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:24 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso normaal dat ze hun excuses aanbieden voor het sturen van een tweedehands product, (door kortsluiting had dit apparaat ook andere apparaten kunnen verzieken)
Of is dat teveel gevraagd?
Mja, kan me voorstellen, maar ja om daar nu zoveel waarde aan te hechten, koop je niks voor..quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:24 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso normaal dat ze hun excuses aanbieden voor het sturen van een tweedehands product, (door kortsluiting had dit apparaat ook andere apparaten kunnen verzieken)
Mag je zelf maken als je daar goed in bent.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:23 schreef leolinedance het volgende:
samenvatting
Denk je nu echt dat de telefoniste al die consequenties had kunnen voorzien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:24 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Nee, hoezo ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
diego kom je uit delft?
Als je goed had gelezen kon je zien dat het niet alleen tweedehands was maar ook gerepareerd omdat er ook openingsschade aan zit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:32 schreef Athmozz het volgende:
waarschijnlijk een toestel dat door een ander teruggebracht is omdat het niet aan zijn eisen voldeed, en dat verkopen ze dan terug als nieuw aan een andere klant (logisch ook, ze kunnen ze moeilijk weggooien / korting op geven).
Neemt niet weg dat dat plofje er niet mocht geweest zijn, maar dat het een "tweedehands" is kan je die winkel niet verwijten. Wil je een nieuw toestel waar je zeker van bent dat er voor de rest nog niemand met zijn klauwen aan geweest is, dan koop je gewoon bij een elektricien (maar daar mag je ook niet inruilen als dat toestel je niet bevalt)
maat van me had ook die username tijdje terug...quote:
Openingsschade had ik niet gezien, dan mag dat in principe niet neen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:36 schreef Diego27 het volgende:
Als je goed had gelezen kon je zien dat het niet alleen tweedehands was maar ook gerepareerd omdat er ook openingsschade aan zit.
Dat is het hem, die TV is als hij enkel een dag bij de klant gestaan heeft ook geen tweedehands, dat is nog steeds een nieuwe waarbij de vorige persoon die hem besteld heeft gebruik gemaakt heeft van die onnozele wetten daardoor je gerief kan bestellen, 1 dag gebruiken & weer retouren. Daar krijg je dus dergelijke situaties mee; toestellen die al bij iemand gestaan hebben, geretourneerd zijn en dan aan andere klanten doorverkocht. Dat mag wél. Wat dacht je nu dat ze met alle toestellen die terugkwamen deden? Vuilbak op? Verkopen met korting en daardoor zelf verlies maken? Die worden gewoon als nieuw doorverkocht...quote:Ten tweede mag een winkelier (wehkamp in dit geval) je nooit en te nimmer een tweedehands product leveren als dit niet van te voren gemeld wordt, dus ga alsjeblieft niet dingen zeggen waarvan je de regels niet kent![]()
Maar daarbij wordt altijd aangegeven dat het artikel ongebruikt dient te zijn en in de originele verpakking retour dient gestuurd te worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Openingsschade had ik niet gezien, dan mag dat in principe niet neen.
[..]
Dat is het hem, die TV is als hij enkel een dag bij de klant gestaan heeft ook geen tweedehands, dat is nog steeds een nieuwe waarbij de vorige persoon die hem besteld heeft gebruik gemaakt heeft van die onnozele wetten daardoor je gerief kan bestellen, 1 dag gebruiken & weer retouren. Daar krijg je dus dergelijke situaties mee; toestellen die al bij iemand gestaan hebben, geretourneerd zijn en dan aan andere klanten doorverkocht. Dat mag wél. Wat dacht je nu dat ze met alle toestellen die terugkwamen deden? Vuilbak op? Verkopen met korting en daardoor zelf verlies maken? Die worden gewoon als nieuw doorverkocht...
Als het in een nieuwe verpakking zit lijkt het me dat Wehkamp er zich waarschijnlijk niet eens van bewust is dat het al eens gebruikt zou zijn, maar dat het van Lenco uit zo verkocht heeft / teruggestuurt als gerepareerd toestel uit een garantieafhandeling. Lijkt me sterk dat ze er lastig over gaan doen om dat toestel om te ruilen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:42 schreef Diego27 het volgende:
Maar daarbij wordt altijd aangegeven dat het artikel ongebruikt dient te zijn en in de originele verpakking retour dient gestuurd te worden.
In dit geval was de verpakking nieuw, hij was verzegeld, alleen het artikel is waarschijnlijk ooit defect teruggekomen en met meerdere gebruikerssporen erop en niet van een dagje kan ik je vertellen.
Geen idee wat ze daar eigenlijk mee doen. Nieuwe body lijkt mij niet, Lenco spul is al budgetgerief dus daar kost het meer aan uren om er een nieuwe body rond te zetten daan aan productiekosten voor dat toestel...quote:Ik denk dat in een dergelijke situatie dit product niet opnieuw geleverd mag worden, maar dat er in ieder geval een nieuwe body omheen moet..
Dus een bedrijf als KPN levert als enige deze televisie voor hun digitenne product (portable) en gaan dan in zee met een B-Merken fabrikant. Ik weet wel zeker trouwen dat dit een A-merk is, maar die discussie wil ik niet aan gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:47 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Als het in een nieuwe verpakking zit lijkt het me dat Wehkamp er zich waarschijnlijk niet eens van bewust is dat het al eens gebruikt zou zijn, maar dat het van Lenco uit zo verkocht heeft / teruggestuurt als gerepareerd toestel uit een garantieafhandeling. Lijkt me sterk dat ze er lastig over gaan doen om dat toestel om te ruilen.
[..]
Geen idee wat ze daar eigenlijk mee doen. Nieuwe body lijkt mij niet, Lenco spul is al budgetgerief dus daar kost het meer aan uren om er een nieuwe body rond te zetten daan aan productiekosten voor dat toestel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |