quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:47 schreef Tejoh het volgende:
Sander de Heer
Dan moet je ook kiezen voor Veenstra , Ekdom en Domienquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:22 schreef Cee het volgende:
Ekdom en Veenstra (kun je je voorstellen, een week lang Ekstra Weekend! Wooooo!)
en de derde maakt me weinig uit zolang het niet Eddy Zoey is.
quote:Op zondag 2 september 2007 01:35 schreef Haunter het volgende:
Gerard Ekdom, Michiel Veenstra, Giel Beelen
De foutste bezetting van het glazen huis is ook genoemdquote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef Remzz het volgende:
Giel Beelen, Sander de Heer en Eddy Zoey
Alleen dj's van de dagprogrammering dingen toch mee?quote:Op zondag 2 september 2007 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je ook kiezen voor Veenstra , Ekdom en Domien, Domien is tenslotte de vaste producer bij Ekstra weekend en moet er dan dus bij zijn
.
Dan gaan we niet zo veel dansjes zien als in de freaknachtquote:Op zondag 2 september 2007 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, water en thee geloof ik.
Jij luistert alleen in de week voor kerst naar Ekdom.quote:Op zondag 2 september 2007 21:50 schreef Schunckelstar het volgende:
en ook na elke plaat zeggen hoe zwaar hij het wel niet heeft en hoe moeilijk het is![]()
ik moet iedere dag naar ekdom luisterenquote:Op zondag 2 september 2007 21:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jij luistert alleen in de week voor kerst naar Ekdom.![]()
Ow dat weet ik nietquote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen dj's van de dagprogrammering dingen toch mee?
Domien mag van mij ook meedoen maar ik vrees dat hij geen kans maakt, genomineerd wordt bedoel ik.
Dan is de zin die ik heb gequote helemaal belachelijk.quote:Op zondag 2 september 2007 22:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik moet iedere dag naar ekdom luisteren![]()
hoezo?quote:Op zondag 2 september 2007 22:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dan is de zin die ik heb gequote helemaal belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |