Bullshit. De ene is blond, de ander donker. De een spuit ver, de ander heeft een kabbelent watervalletje.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:31 schreef Catannl het volgende:
Heeft niets te maken met lengte of dikte van de penis. Meer met de staat van opwinding en de tijd tussen orgasmes. Ook de lengte van de daad zelf.
Als je lang niet hebt gevreeën spuit je meer en verder. Naar mate de daad langer duurt, zal het orgasme heftiger zijn en spuit je ook verder.
1 a 2 meter is wat dat betreft redelijk normaal in het geval van sex met ruime tussenpozen. Als je vaker sex hebt zal het minder ver zijn.
Tijdens een vrijpartij een paar keer terughouden voordat je klaarkomt doet ook wonderen hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:15 schreef GiantWorm het volgende:
[..]
Bullshit. De ene is blond, de ander donker. De een spuit ver, de ander heeft een kabbelent watervalletje.
Nou, dat is nog niks. Weet je nog die zonsverduistering van een tijdje terug? Nou, dat was ik dus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Bij mij moeten de buren bukken als ik kom, schiet zo door de muren heen man!![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, dat is nog niks. Weet je nog die zonsverduistering van een tijdje terug? Nou, dat was ik dus.
Maar je spoot niet ver genoeg?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:35 schreef Ringo het volgende:
Ik zou brandweerman worden.
Vindt zo'n beest niet leuk johquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:54 schreef uiop het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met in haar poes klaar te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |