Ja die is helemaal weg he?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef Janetje het volgende:
Net als Dharma&Greg dat is vervangen door de gouden kooi.
Woonwagen dramaquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:tering zeg
![]()
![]()
Het was zo een goede tijdzo met een bord op je schoot erna kijken
![]()
![]()
![]()
Dat mogen ze van mij dan weer wel schrappen. Misschien vervangen door KoQ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu the Nanny nog maar die in net weer aan de 8e rerun begonnen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij dan weer wel schrappen. Misschien vervangen door KoQ?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:25 schreef MWP het volgende:
[..]
zodat die aan zijn achtste rerun kan beginnen? Laat ze liever met een paar nieuwe/andere series komen
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:25 schreef MWP het volgende:
[..]
zodat die aan zijn achtste rerun kan beginnen? Laat ze liever met een paar nieuwe/andere series komen
![]()
Praat geen poep... ik ga toch zeker niet elke dag mensen uitnodigen of bij mensen op bezoek.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:07 schreef Trannellius het volgende:
Stelletje tv-verslaafden. Tip van de week: nodig wat mensen uit voor het eten en ouwehoer weer eens.
Er kijken nog steeds meer mensen naar The Nanny dan naar King of Queens. Ik weet niet of dat iets zegt over de kwaliteit van KoQ of over het IQ van de gemiddelde tv-kijker, maar het is een feit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu the Nanny nog maar die in net weer aan de 8e rerun begonnen
Niet gekeken dus. Briljante humor, veel leuker dan Raymond.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:59 schreef Dodecahedron het volgende:
King of Queens ziet er uit als een standaard Amerikaanse sit-com net als Everybody loves Raymond
Niet leuk dus.
Met The Nanny zijn ze voor de 800e keer overnieuw begonnen afgelopen weekquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:40 schreef ArendBarend het volgende:
de nanny moet optyfen, KoQ is tenminste leuk
2 posts boven je zegt van wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef U96 het volgende:
ja en? keek er nog iemand naar dan?
Ja, dat was helemaal kutquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef Janetje het volgende:
Net als Dharma&Greg dat is vervangen door de gouden kooi.
Great minds think alikequote:Op zaterdag 1 september 2007 14:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ivnd het ook niet leuk. Nu mis ik mijn eet serie
Het zegt iig niets over de kwaliteit van the Nannyquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:56 schreef dwerg het volgende:
Er kijken nog steeds meer mensen naar The Nanny dan naar King of Queens. Ik weet niet of dat iets zegt over de kwaliteit van KoQ of over het IQ van de gemiddelde tv-kijker, maar het is een feit.
Heb je wel eens deal or no deal gezien...quote:Op zondag 2 september 2007 12:16 schreef Aurelianus het volgende:
Het is een saaie boutserie voor paupers die geen andere invulling van hun tijd kunnen vinden dan hardop te lachen als de lachband van een saaie boutserie zegt dat je moet gaan lachen.
De nanny is gewoon een smerige hoer met een kutstem (goh).quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:57 schreef Dauthi het volgende:
de nanny trekt meer dan 300k kijkers, de king of queens komt met moeite aan de 180k en meestal is het 160k.
Dus tja op zich niet zo gek, maar die kut van beau gaat het hopelijk niet beter doen.
Want de king of queens is namelijk erg vermakelijk.
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik weet het nu zeker waarom dat is...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:56 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er kijken nog steeds meer mensen naar The Nanny dan naar King of Queens. Ik weet niet of dat iets zegt over de kwaliteit van KoQ of over het IQ van de gemiddelde tv-kijker, maar het is een feit.
Juistemquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:25 schreef danny91184 het volgende:
Ik wil The Nanny EN King of Queensallebei zien!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |