Ik denk het ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jij bent volgens mij een stuk dommer in deze situatie.
Juistquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Had je aan moeten nemen. Gratis drankje. Hij wil toch niet luisteren
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jij bent volgens mij een stuk dommer in deze situatie.
Verkapt-ik ben lelijk en ik krijg ook nooit een meid- reactiequote:Op zaterdag 1 september 2007 14:06 schreef Dibble het volgende:
verkapt-kijk-mij-lekker(lelijk)-wezen-topic-en-er-komen-alleen-maar-nerds-op-me-af-die-ik-moet-weigeren-topic
![]()
![]()
Vond de eerste leuker...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
Verkapt-ik ben lelijk en ik krijg ook nooit een meid- reactie
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef omdatzomaar het volgende:
Kerel in kroeg: Hej, wil je wat drinken? .
Ik: Ja lekker
Kerel: Ik vind jou wel leuk
Ik: Ik jou niet maar bedankt voor je drankje
Kerel: Ik jou wel, wil je wat drinken?
Ik: Doe er nog maar 1 dan![]()
Klacht: Kerels die geen Nee snappen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
En als ze ja zeggen bedoelen ze ook echt jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:13 schreef SuperwormJim het volgende:
als vrouwen nee zeggen, bedoelen ze ja
toch?
idd .... lekker makkelijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als ze ja zeggen bedoelen ze ook echt ja
waarom zou je anders op vrijdag avond naar de kroeg gaan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
4. omdat ik daar zin in heb... ?? Gezellig, leuke sfeer, lekker drinken..quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:17 schreef Dibble het volgende:
[..]
waarom zou je anders op vrijdag avond naar de kroeg gaan?![]()
1 om met vriendinnen te chillen- dan ben je gewoon lelijk dus en verschuil jeje achter hun
2 om een een vent aan de haak te slaan- wat enigzins lukt maar dat is een lelijkert dus zal jij vast ook wezen, soort bij soort![]()
3 Je bent helemaal niet geweest en doet nu hier alsof je 'gewild' bent om enigzins indruk te kunnen maken op fokkertjes![]()
Drankje?![]()
![]()
Omgquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:17 schreef Dibble het volgende:
[..]
waarom zou je anders op vrijdag avond naar de kroeg gaan?![]()
1 om met vriendinnen te chillen- dan ben je gewoon lelijk dus en verschuil jeje achter hun
2 om een een vent aan de haak te slaan- wat enigzins lukt maar dat is een lelijkert dus zal jij vast ook wezen, soort bij soort![]()
3 Je bent helemaal niet geweest en doet nu hier alsof je 'gewild' bent om enigzins indruk te kunnen maken op fokkertjes![]()
Drankje?![]()
![]()
Zeg dan ja als ze nee niet snappenquote:[b]Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef
of een andere foto. ik wil wel zien welke man lelijk genoeg is om door jou afgeslagen te worden.quote:
En als je nou wel drank had aangenomen had was het deze zin.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
4. omdat ik daar zin in heb... ?? Gezellig, leuke sfeer, lekker drinken..
Doe maar een biertje![]()
idioot
Ow en wat deed je toen nadat hij,....... Kerel: Ik jou wel, wil je wat drinken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef omdatzomaar het volgende:
Kerel in kroeg: Hej, wil je wat drinken? .
Ik: nee dankje.
Kerel: Ik vind jou wel leuk
Ik: Ja, maar ik jou niet![]()
Kerel: Ik jou wel, wil je wat drinken?
:'(
rot op! écht waar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:25 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
En btw mannen snappen ook nooit dat vrouwen wel is een keer niet geinteresseerd zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |