Ik welquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Geen herkansingen dit jaar
Maandag begint het bij mij alweer met introductie van 8.45 tot 17.45quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:58 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik welmaandag
-Spaans schriftelijk (brieven schrijven & gramatica)![]()
![]()
-Voorbereiden van bijeenkomsten
Je bent gezakt voor een vak dat "Voorbereiden van bijeenkomsten" heet? Ironischquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:58 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ik welmaandag
-Spaans schriftelijk (brieven schrijven & gramatica)![]()
![]()
-Voorbereiden van bijeenkomsten
Zolangquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Maandag begint het bij mij alweer met introductie van 8.45 tot 17.45![]()
Jahquote:
Tsjaquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor een vak dat "Voorbereiden van bijeenkomsten" heet? Ironisch
Wat voor opleiding doe jequote:Op zaterdag 1 september 2007 12:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Jahverbaasde me er ook over, zal wel introductie van álle practica zijn. Maar moet eigenlijk elke dag van 8.45 tot 17.45 op de faculteit zijn
Oee toffquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Architecture in Delft aan de TU, gelukkig is het supertof en daarom is het ook vol te houden
Secretaressequote:Op zaterdag 1 september 2007 12:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:lekker de hele dag tekenen, knutselen enzo
![]()
heerlijk. De hele dag in de collegebanken zou ik echt niet volhouden.
Wat doe jij eigenlijk, combi van spaans en vrijetijdskunde oid?
Oeequote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik doe extra handtekenvak dit jaar zelfswe hebben een paar docenten die echt heeeel mooi kunnen tekenen, dat is vet om daar les van te hebben.
Nouquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dat is toch veeel leuker dan secretaressewerk waar je volgens mij veel meer waardering (iig voor jezelf) voor krijgt of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |