Natuurlijk niet, stiekum is Alves ook al verkochtquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:55 schreef MaxPower het volgende:
Natuurlijk niet.![]()
Het verhaal stond al vast, ik hoefde alleen wat smeuiige quotes te geven.
connecties.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze bij jou dan?
Nee. Zo makkelijk geven ze die niet weg toch? Had ik anders best gewild.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:24 schreef Prosac het volgende:
gefeliciteerd Maxpower, gratis abonnementje gescoord?
ik zit hier al 2 jaar met een gratis AD abonnementje omdat mijn huisgenoot de verkoopster er compleet uitlulde.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:30 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee. Zo makkelijk geven ze die niet weg toch? Had ik anders best gewild.
sjitquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik zit hier al 2 jaar met een gratis AD abonnementje omdat mijn huisgenoot de verkoopster er compleet uitlulde.![]()
Helemaal gemistquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:55 schreef MaxPower het volgende:
de link in de OP?
quote:
Volgens mij was het een pak fristi ipv een blikje bier.quote:
Goh, wat toevallig dat ze student Max P. net op één van zijn spaarzame vrije dagen treffen.quote:Toevallig heb ik een vrije dag en kan ik de ontwikkelingen van minuut tot minuut volgen,
Ik had inderdaad geen bier in huis, dus ik zat aan de rode wijn. Maar dat past niet in het profiel van een voetbalsupporter dus maakt ie er een blikje bier van. Alsof ik Hollandia bier zuip thuis...quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens mij was het een pak fristi ipv een blikje bier.
Echt? Ik kan me nog herinneren dat jij je als student bekend maakte hier waarop Dutchgooner concludeerde "dat je er dan zo één was" (overheidsgeldtrekker.red)quote:
Dat is al een paar jaar geleden.quote:Op zondag 2 september 2007 00:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Echt? Ik kan me nog herinneren dat jij je als student bekend maakte hier waarop Dutchgooner concludeerde "dat je er dan zo één was" (overheidsgeldtrekker.red)
Wat doe je in Groningen dan? Werken doe je maar in Friesland.
Over dat blikje bier dus ook al gelogen.quote:Op zondag 2 september 2007 00:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik had inderdaad geen bier in huis
Heb je die details afgehakt danquote:Op zondag 2 september 2007 00:57 schreef SCH het volgende:
Ik ken de details wel Cruoninga. Je kan ze van me kopen!
Ook dat nog. Wat klopt er dan nog wel?quote:Op zondag 2 september 2007 01:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt hem. MaxPower is eigenlijk een vrouw
Dat Alves blijft. Verder niks.quote:Op zondag 2 september 2007 01:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ook dat nog. Wat klopt er dan nog wel?
Nee hoor, het klopt wel aardig. Het is alleen wat gedramatiseerd om er een spannend verhaal van te maken.quote:Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar in feite is dit hele verhaal dus nep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |