1e lijkt me wat minder , maar 2e is een top ideequote:Op zaterdag 1 september 2007 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal ik dan de honkbalwedstrijden hier posten?
Misschien leuk om te zien waar zijn vijand naar kijkt?
Of misschien een leuke cursus gitaarspelen?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef ericahysterica het volgende:
Ik ben nog steeds niet vergeten....
hoe hij opriep tot haat naar aanleiding van een discussie over Marokkanen
Is niet uit een ander topic, is uit de krantquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Is gewoon weer zo'n oud garpje. Om dingen in andere topics te quoten.
Stond daar geen ban op van 3 maanden?
Omdat je niets hebt knul...quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:39 schreef APK het volgende:
[..]
Geen zin in, persoon die langer dan 10 minuten per week streams kijkt.
Was Eric niet die man die een kankerpatient adopteerde als buddy en haar stikhard liet vallenquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Dit is Brainless ook wel Brain genoemd
hij deed mee aan die actie van de kankerbestrijding: moest zijn snor laten staan. Toen ze hem opbelden ter controle loog hij dat hij een snor had maar die had hij afgschoren want zijn uiterlijk vond hij belangrijker.(deze is wel heel erg schandalig)
Bron: Site Kleine Frankie.
Die kankerpatiënte bleek vooral geestesziek toch? En had haar ziekte dan wel of verzonnen of stukken erger gemaakt om in de belangstelling te staan. Tenminste, dat staat mij bij van dat verhaal.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:54 schreef kleinzusje het volgende:
Was Eric niet die man die een kankerpatient adopteerde als buddy en haar stikhard liet vallen![]()
En dan het lef hebben streamers retards te noemen, wat een kleuters .quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal ik dan de honkbalwedstrijden hier posten?
Misschien leuk om te zien waar zijn vijand naar kijkt?
Of misschien een leuke cursus gitaarspelen?
Nee, die kankerpatient bleek zo gezond als een vis te zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was Eric niet die man die een kankerpatient adopteerde als buddy en haar stikhard liet vallen![]()
Klopt, Diane was niet helemaal ok, soort retardquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kankerpatiënte bleek vooral geestesziek toch? En had haar ziekte dan wel of verzonnen of stukken erger gemaakt om in de belangstelling te staan. Tenminste, dat staat mij bij van dat verhaal.
BRIAN kijkt geen streams, het zegt iets over zn ware aardquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan het lef hebben streamers retards te noemen, wat een kleuters .
Brian geeft veel om spullen, dat zegt iets over zn ware aard. APK zit geloof ik niet in DGK, dus of hij iets heeft weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:52 schreef riri het volgende:
[..]
Omdat je niets hebt knul...
wees eerlijk....uiteindelijk kom je daar alleen maar verder mee
Ik heb reeds twee dingen genoemd wijffie...quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:52 schreef riri het volgende:
Omdat je niets hebt knul...
wees eerlijk....uiteindelijk kom je daar alleen maar verder mee
Dat is Brian ten voeten uit.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef ericahysterica het volgende:
Ik ben nog steeds niet vergeten....
hoe hij opriep tot haat naar aanleiding van een discussie over Marokkanen
Maak er een voor huubje knul...je kan het!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb reeds twee dingen genoemd wijffie...
Plus:
Hoe Huub zijn vriend Eric keihard liet vallen omdat de redactie dat wilde.![]()
Hoe Huub niet ingreep toen de redactie zijn allerbeste vriendin het programma uitdonderde.
Hoe Huub Eric mishandelde in het zwembad.
Hoe Huub regelmatig andere bewoners mishandeld heeft.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:08 schreef riri het volgende:
een verkapte oproep van Brian aan feyenoord fans om huub te pakken morgen
geen wonder dat er een streamlock komt
Dat is op zich geen slechte eigenschap, dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op zondag 2 september 2007 18:52 schreef crazybitch26 het volgende:
die rat die denk veeeeeeeeel te lang na bij wat die zegt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |