Versacequote:Op woensdag 5 september 2007 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb 2 Versace broeken en heb ze alletwee zelf betaald met mijn eigen geld ...
Nu ben ik kk stoer !
Wat is daar mis mee ?quote:
eerlijk gezegd is er niet veel mis mee, maar het is niet een merk dat ik snel zou kopenquote:Op woensdag 5 september 2007 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ?
Neppe versace
hehehehe die is idd leuk !quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef NED het volgende:
Ik vind die shirts ook nogal kansloos, maar ik heb er laatst eentje zien lopen die was wel echt grappig.
Een neger met een shirt waar op de voorkant stond: VOL IS VOL
en op de achterkant: MAAR IK BEN BINNEN!!!!![]()
Ik moet zeggen, sommige dingen zijn te lelijk voor woorden.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:44 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
eerlijk gezegd is er niet veel mis mee, maar het is niet een merk dat ik snel zou kopen
quote:
was dat niet in de lonsdale stijl? die had ik ook gekocht toen de hele lonsdale-jongeren hype bezig wasquote:Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef Biefstuk het volgende:
'Allochtoon' in het Hardcore logo stijl.
Lonsdale ja, verwarde het even xDquote:Op zondag 9 september 2007 15:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was dat niet in de lonsdale stijl? die had ik ook gekocht toen de hele lonsdale-jongeren hype bezig was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |