Versacequote:Op woensdag 5 september 2007 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb 2 Versace broeken en heb ze alletwee zelf betaald met mijn eigen geld ...
Nu ben ik kk stoer !
Wat is daar mis mee ?quote:
eerlijk gezegd is er niet veel mis mee, maar het is niet een merk dat ik snel zou kopenquote:Op woensdag 5 september 2007 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ?
Neppe versace
hehehehe die is idd leuk !quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef NED het volgende:
Ik vind die shirts ook nogal kansloos, maar ik heb er laatst eentje zien lopen die was wel echt grappig.
Een neger met een shirt waar op de voorkant stond: VOL IS VOL
en op de achterkant: MAAR IK BEN BINNEN!!!!![]()
Ik moet zeggen, sommige dingen zijn te lelijk voor woorden.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:44 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
eerlijk gezegd is er niet veel mis mee, maar het is niet een merk dat ik snel zou kopen
quote:
was dat niet in de lonsdale stijl? die had ik ook gekocht toen de hele lonsdale-jongeren hype bezig wasquote:Op zondag 9 september 2007 14:41 schreef Biefstuk het volgende:
'Allochtoon' in het Hardcore logo stijl.
Lonsdale ja, verwarde het even xDquote:Op zondag 9 september 2007 15:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was dat niet in de lonsdale stijl? die had ik ook gekocht toen de hele lonsdale-jongeren hype bezig was
die is idd triestquote:Op maandag 10 september 2007 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
Toenstraks iemand @ mijn stage.
"Als mijn baas doet alsof ik veel betaald krijg, doe ik net alsof ik hard werk"
Ofzoiets
waar kan je die kopen dan ga ik hem halen. kom namelijk van in de stamkroeg van het conservatorium en daar staan vaak de mensen van muziektheater heel overdreven te doen. kijken wat die zeggen als je met zo'n shirt aankomt.quote:Op zondag 9 september 2007 20:49 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Mijn pa is muzikant en heeft een gruwelijke hekel aan dansen.
Die wil dat shirt met" muzikanten dansen niet"
moest is zojuist weg goien omdat ie stuk was gescherd op de (bier)kermis(quote:POLICE
Lay flat on your back
and spread em
Als ik dat wist had ik er ook 1 voor mijn pa gehaald.quote:Op maandag 10 september 2007 18:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waar kan je die kopen dan ga ik hem halen. kom namelijk van in de stamkroeg van het conservatorium en daar staan vaak de mensen van muziektheater heel overdreven te doen. kijken wat die zeggen als je met zo'n shirt aankomt.
quote:
jij bent dus ook bij het waterlooplein geweestquote:Op maandag 10 september 2007 12:32 schreef RooieHoed het volgende:
De gene die ik wel héél tof vond was er 1tje met 2 blauwe "borden" met zo'n wit popetje..
onder 1: me
onder 2: you
bij me een piemel die veel langer was als bij 2
Hij had geen bierbuikquote:Op maandag 10 september 2007 18:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die is idd triest![]()
meestal lopen daar mensen in van rond de 50 met een bierbuik
grrr, dat haat ik, die kanker lelijke mensen met "I'm single, if you're rich!" oid. die wil ik neerknuppelen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:38 schreef The_Forcer het volgende:
Ik zag ook eens zo`n wijf met 'Lekker ding' erop staan. Nou ze was verre van een lekker ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |