quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:37 schreef JDude het volgende:
Mensen die denken dat ze nog steeds tof zijn met een murp avatar.
nee ceiling kat is origineelquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:37 schreef JDude het volgende:
ja gvd wat begin je over mijn ava ... kijk naar je eigen pauper !quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:37 schreef JDude het volgende:
....quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
"Sex instructor - first lesson free"
Poedel ipv Pumaquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:37 schreef Laton het volgende:
t shirts met "grappige" uitspraken zijn inderdaad voor kneuzen. vooral van die merk verbasteringen. EGO ipv lego
dat zou dan wel weer origineel zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:48 schreef immortalsean het volgende:
ik dacht dat TS shirts had laten drukken met "Stervende hoeren kankerkachel" als opdruk
bij wijze van Fok-gimmickquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
dat zou dan wel weer origineel zijn![]()
Dat getuigt dan wel weer van zelfkennisquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:50 schreef Maisnon het volgende:
iemand die ik ken heeft dat
[ ] geschikt
[//] ongeschikt
op zijn shirt, met ongeschikt dus aangevinkt
Of laatst in de stad, zo'n wijf met de tekst op haar shirt:quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:49 schreef afcajos het volgende:
ik ken meisje met een t-shirt DON'T TOUCH en dan in de style van VON DUTCH
echt dat wijf WIL ik niet eens aanraken![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:37 schreef JDude het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |