abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:51:08 #26
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53641131
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben nog nooit in benidorm geweest en ben het ook niet van plan, ga niet op vakantie om tussen de nederlanders te zitten en alles op z'n nederlands te doen.

Ben gek op rare dingen proberen, oesters zijn gewoon goor, zoutig snot is het.
Valt me echt op dat dingen die exclusief zijn vaak lekker gevonden moeten worden, zo stoer, kijk mij eens high class zijn!

Ben niet zo'n mode poppetje die achter de meute aanrent, ik ben niet van plan aan smaken te wennen die ik niks vind omdat dat high class zou zijn.

"Kijk mij eens niet achter de meute aan rennen, wat de boer niet kent dat vreet ie niet en daar ben ik trots op ! Jullie zijn maar stom als jullie het wel lekker vinden !"
zzz
pi_53641956
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:51 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

"Kijk mij eens niet achter de meute aan rennen, wat de boer niet kent dat vreet ie niet en daar ben ik trots op ! Jullie zijn maar stom als jullie het wel lekker vinden !"
Nee hoor, als je het echt lekker vindt dan vindt je het lekker, maa ik zag mensen het eten met toch wat vertrokken gezicht om daarna te kwelen over hoe lekker het wel niet was.

En als ik echt van wat de boer niet kent dat vreet ie niet was geweest dan had ik het zeker niet geproefd...
Ben alleen geenzins van plan iets vaker te eten dat ik goor vind omdat het high class is en mensen naar me opkijken omdat ik dat kan eten, kijk mij eens duur doen!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_53664437
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat had ik die dag ook nogal veel op, vroeg om cola, maar kreeg meer rum dan cola
Hadden wij ook. Rum was daar een stuk goedkoper dan de cola
pi_53664465
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:20 schreef repeet het volgende:
Oesters heb ik geprobeerd maar die glijden er steeds af !
Oh ik dacht jij van die oesters
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53715599
op geil te worden van oesters moet je ze eerst opeten...
Hmmmz oesters zijn echt ranzig... dus weinig kans haha
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:14:09 #31
193453 Brillebob
Im not an artard
pi_53775187
oesters zijn lekker
Lama's pwneren
pi_53777334
Een oester om je eikel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:57:42 #33
193453 Brillebob
Im not an artard
pi_53797972
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Een oester om je eikel
Neh, neem dan een beukenoot Eikels zijn zo hard.
Lama's pwneren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')