abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 13:34:05 #51
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53119881
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:24 schreef thaduck het volgende:
Gaat de goede kant op!

Ik herken de douche, zo'n achterlijk systeem hadden wij ook met 1 kraan voor douche en wasbak. Dat was 1 van de eerste dingen die ik eruit heb gesloopt na het normale kluswerk.
Hehe... beetje ouderwets nog.. zal eens kijken wat ik eraan ga doen (en of). We hebben trouwens een nieuwe wc-bril, een nieuwe douchekop en nieuwe sloten op alles gekregen.. stukje service. Vind het wel netjes
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_53218699
Wat een grappig vloerkleedje! Succes met klussen, leukleuk:D
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:22:44 #53
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53348795
Nou, vandaag mn kamer echt leeghalen, de vloerbedekking ligt overal, gang is ook geverfd. Ik heb geen foto's kunnen maken, was mn camera vergeten

Morgen verhuizen we dan mijn spullen, zondag onze gezamenlijke spullen en haar spullen en vanaf dan woon ik officieel in Zeist Tiscali zei dat mn verbinding de 25e wordt geactiveerd, dus dat valt wss (hopelijk) heel erg mee Verder heb ik KPN zo ver gekregen mn abbo te annuleren, dus dat lijkt ook goed te gaan. Enkel Essent snapt nog steeds geen drol van de constructie: alleen kookgas Maar dat geeft niet, die hebben een gratis 0800 nummer
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_53353410
Zie dit topic nu pas. Heb in precies zo'n zelfde appartement gewoond, maar dan gespiegeld (Geroflat? of zitten gewoon al die flats hetzelfde in elkaar?). Leuk hoor! Ben benieuwd naar de nieuwe foto's!

Edit: had niet goed gelezen, zie nu idd dat 't de Geroflat is.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:26:49 #55
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53354851
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:37 schreef PiperMaru het volgende:
Zie dit topic nu pas. Heb in precies zo'n zelfde appartement gewoond, maar dan gespiegeld (Geroflat? of zitten gewoon al die flats hetzelfde in elkaar?). Leuk hoor! Ben benieuwd naar de nieuwe foto's!

Edit: had niet goed gelezen, zie nu idd dat 't de Geroflat is.
Yeah Geroflat!

idd de buren hebben het gespiegeld Mn kamer is nu echt leeg (leeg leeg leeg leeg echo ).
pi_53356610
Wat een absurd lelijke bank zeg.

Verder lijkt het wel heel leuk te worden!
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:36:48 #57
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53356791
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Nouk het volgende:
Wat een absurd lelijke bank zeg.

Verder lijkt het wel heel leuk te worden!
Ow lol Nou ik vind hem juist geweldig Hij zit heerlijk, kwaliteit is goed... wacht maar tot je de andere bank + stoel ziet
  maandag 24 september 2007 @ 11:38:42 #58
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53427764
Zo alles is verhuist, tering wat een werk.... heb er spierpijn van Enige probleem is dat ik toch te gehaast ben geweest met inpakken en geen idee meer heb wat waar zit, dus ik denk dat ik vanmiddag (KPN monteur komt langs voor internet) maar eens even tijd ga stoppen in het uitpakken van een hele kamer vol met dozen.

iig is de slaapkamer echt heel tof, we moeten nog gordijnen kopen. Meubels in de woonkamer staan, maar nog niet gekeken of dit de ideale opstelling is. Verder moeten er nog van die rolmatjes bamboe of weet ik hoe dat heet worden opgehangen. Nog wat plankjes in de keuken en al onze fotolijstjes, klokken etc.

Mijn ma heeft wel die ene klok die ik bewust NIET had ingepakt omdat ie voorzichtig bezorgt moest worden laten breken door over de traptrede in het trappenhuis te struikelen Maar ik denk dat ik wel een nieuwe kan fixen
  zondag 30 september 2007 @ 10:30:34 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53583803
Eindelijk weer een update, hele drukke week gehad. Internet inmiddels aangesloten, maar verder ziek (geweest, eigenlijk nog steeds , LAN-party geweest en halverwege al kotsend naar huis gegaan ). Joepie

Maar we hebben dus best veel gedaan, alleen is er te weinig bergruimte om alles uit te pakkene n moeten we dus 1 of 2 kasten kopen. Kamer van mijn vriendin is aan geverfd en gaan we deze week afmaken.

Ik heb wel foto's, maar de meeste zijn 's avonds gemaakt en ik vind het erg moeilijk het geheel goed om mijn supergoedkope en oude digicam te krijgen...

Kleine kamertje meubels neerzetten (in elkaar zetten, ging lekker snel)

Toen uitpakken

In de slaapkamer eindelijk de kast in elkaar (we hadden de deuren met het slot naar beneden gedaan )

Dekbed erop en kast inhangen:

Hier komen dus nog nieuwe gordijnen zodat je niet door de kiertjes naar binnen kan kijken

Woonkamer banken neergezet:

En onze tafel

Het staat allemaal nog een beetje rommelig en hier en daar staan nog meubels die ergens anders moeten, maar dat komt eind van deze week helemaal goed, als de laatste kamer ook geverfd en van vloerbedekking voorzien is

Foto van overdag toen de banken + planten wat beter stonden opgesteld:

Keuken met koelkast en gasstel:

Dat wassut.. sorry voor de bad pics, het was donker.. en nu ga ik weer slapen
  zondag 30 september 2007 @ 10:45:32 #60
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 30 september 2007 @ 10:48:33 #61
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53584023
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooie bed + kast
Ja ik ben er erg blij mee Zijn van haar opa geweest Nu nog mooie gordijnen erbij, de luxeflex eraf en rolmatjes erop en dan is de kamer helemaal af! Ik heb nu al het gevoel alsof ik een hotelkamer binnenloop, maar straks zal dat (hopelijk) nog meer zijn
  zondag 30 september 2007 @ 10:52:16 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53584069
Wees er zuinig op ....iets wat van familie is geweest
pi_53586239
jullie zijn mooi opgeschoten ondanks ziekzijn.

Gaan jullie de deuren van de koelkasten nog omdraaien?
  zondag 30 september 2007 @ 13:04:39 #64
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_53586741
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:46 schreef AnneX het volgende:
jullie zijn mooi opgeschoten ondanks ziekzijn.

Gaan jullie de deuren van de koelkasten nog omdraaien?
Neuh, ik vind het prima zo Ben allang blij dat hij nu staat, want 1 verstelpootje is eraf en hij stond dus scheef... opgelost met stukjes zeil op elkaar stapelen
pi_53595409
Goed bezig Maniack!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')