abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:38:29 #1
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52857150
Zoals ik in het topic van Peaceman en Diaan73 al zei kregen wij ook vandaag de sleutel van ons eerste huisje. Flat in Zeist (Vollenhove), niet een wijk met een beste naam, maar tot nu toe zit het volgens mij alleen in de naam en niet in de wijk zelf meer.. vrij rustig en aardige mensen over het algemeen.

Vandaag dus sleutel gehad en alles netjes doorlopen met iemand van de woningbouw. Elektricien heeft alles nagelopen en we hebben voor onderhoud nog wat afgesproken. Daarna vloerbedekking besteld en verf gekocht en nog een hele hoop spullen gebracht (wel 45 min van Utrecht Lunetten naar Utrecht Overvecht.... jippie ). En natuurlijk foto's gemaakt, zodat iedereen kan zien hoe het eruit ziet

Wat moet er gebeuren:

- Alle muren een likje verf, we hebben gekozen voor (veel) gebroken wit en in iedere kamer 1 muur met een kleur (rood of groen).
- Plafonds witten
- Vloerbedekking groen met bloemetjes in de kleine kamers, rode vloerbedekking in de slaapkamer en vinylblokjespatroon in de keuken
- De usual stuf, lampen etc.
- Evt. de plinten, die zijn best lelijk en kan je later niet meer doen. In de slaapkamer en gang zijn ze lelijk geelachtig. 1 bijkomend probleem is dat de deuren dat ook zijn en we eigenlijk gedwongen worden die dan ook een andere kleur te geven, dus daar zitten we nog ff mee
- De vorige bewoners hebben de ramen en deur in de woonkamer alleen in de grondverf gezet, dat moet dus ook nog geverfd worden.. mochten we ruim in de tijd zitten dan doen we dat nog.. zo niet, dan doen we het later.

De huiskamer, het laminaat hebben we van de vorige bewoners voor nop overgenomen, ligt er 3 jaar:

Huiskamer vanaf de andere kant

Kleine kamer 1, flarden behang wat hun kind eraf scheurde.. gelukkig enige kamer met behang :

Kleine kamer 2, lelijk blauw.. maar daar gaan we wat aan doen:

Badkamer, tsja.. beetje krap (en vies nog), maar het voldoet

WC, standaard, we krijgen wel een nieuwe wc-bril vanwege "hygiene".. luxe hoor

Slaapkamer, met een trektouwtje aan de kant waar je wss je bed neer zet.. kan je het lampje uit doen

Kastje ook overgenomen.

Gang

Keuken, eindelijk meer dan 1 stukje aanrecht (zaten beide op kamers hiervoor op kamer van nog geen 12m^2 incl schuin dak, maar wel met eigen kookplaat+koelkast...

Ook kastje door vorige bewoners nagelaten. Luxeflex in keuken en slaapkamer ook (dan hangt er iig alvast iets)

Uitzicht, tsja.. 8e verdieping was leuker geweest, maar daar grepen we net naast. Toch ben ik hier wel content mee

Huisraad e.d. hebben we het meeste al (hebben 5 maanden antikraak gewoond)... het is vooral oude overgenomen/2e hands gekochte stuff... zal dus niet allemaal bij elkaar passen, maar hopelijk kunnen we er toch een leuk geheel van maken. De middelen om echt alles nieuw aan te schaffen hebben we iig niet. Verwacht dus geen spectaculaire hoogstandjes in dit topic haha... het is eerder een poging "creatief met weinig middelen". Hopelijk lukt het

edit- op verzoek ergens anders geupload

[ Bericht 16% gewijzigd door maniack28 op 01-09-2007 00:30:53 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:51:18 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52857477
Mooi en succes!
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:51:23 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52857482
Het lijkt wel een beetje op het appartement wat wij op het punt staan om te betrekken. Ziet er wel gaaf uit in ieder geval. Leuk uitzicht ook...
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52857975
Kun je de foto,s niet ergens anders uploaden want op weerwoord.be is alles retetraag
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:23:54 #5
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52858287
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kun je de foto,s niet ergens anders uploaden want op weerwoord.be is alles retetraag
Ow.. bij mij is het anders retesnel... hehe...

Stel eens iets voor? Ik vind imageshack e.d. juist altijd heel traag, maar als je een goed adresje hebt

edit - weerwoord ligt eruit... hehe.. dat is dus het probleem.

edit 2 - photobucket gebruikt om te uploaden

[ Bericht 8% gewijzigd door maniack28 op 01-09-2007 00:31:24 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52860334
gefeliciteerd
  zaterdag 1 september 2007 @ 07:18:05 #7
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52861947
Heee Maniack, ziet er goed uit dat huisje van jullie. En jullie uitzicht is ook prachtig Heel veel klusplezier. Ik denk dat wij wat meer moeten doen, anders hadden we er wel even een wedstrijdje van kunnen maken wie er het eerst in zit

Wanneer denken jullie klaar te zijn om er in te gaan?
Make love, not war ☮
  zaterdag 1 september 2007 @ 08:40:12 #8
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52862139
Leuk flatje hoor.
Én met bijbehorende Ikea-kast

Op de lange termijn hebben we misschien wel een bank voor je, als je belangstelling mocht hebben... (onder voorbehoud)
  zaterdag 1 september 2007 @ 08:44:47 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52862156
Leuke toko!
pi_52862740
Nou, veel klusplezier toegewenst; en maak er iets leuks van. Altjd leuk je eerste echte huis.
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:28:52 #11
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52862871
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 07:18 schreef Diaan73 het volgende:
Heee Maniack, ziet er goed uit dat huisje van jullie. En jullie uitzicht is ook prachtig Heel veel klusplezier. Ik denk dat wij wat meer moeten doen, anders hadden we er wel even een wedstrijdje van kunnen maken wie er het eerst in zit

Wanneer denken jullie klaar te zijn om er in te gaan?
Hehe... we denken 23 september onze spullen te kunnen verkassen Ben benieuwd of dat gaat lukken (collegejaar begint 11 sept weer dus.. )
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:29:54 #12
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52862881
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 08:40 schreef peaceman het volgende:
Leuk flatje hoor.
Én met bijbehorende Ikea-kast

Op de lange termijn hebben we misschien wel een bank voor je, als je belangstelling mocht hebben... (onder voorbehoud)
Oeh.. nog een bank hehe. We hebben een bank + 2 stoelen die bij elkaar horen staan. Alleen voor de bank moeten we nog even kijken of er geen muizen in zitten, want er lagen muizenkeutels op. We hebben de bank namelijk in de grote schuur bij haar thuis gestalt.

Maar toch bedankt voor het aanbod

En de buurvrouw van haar oma gaat naar het verzorgingstehuis en we mochten de achtergebleven spullen zo meenemen als we ze konden gebruiken
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:42:06 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52866728
Ziet er leuk uit hoor, succes met klussen!
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:14:50 #15
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_52866915
wat leuk succes en ik ben benieuwd!
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:01:48 #16
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52867705
Zo, de komende dagen ben ik weg, zullen jullie niks meer van me horen.. ben benieuwd hoe ver we kunnen vorderen!

Prettig weekend allemaal
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:15:52 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52867986
Waar is de vriendin dan?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_52869905
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:38 schreef maniack28 het volgende:

Uitzicht, tsja.. 8e verdieping was leuker geweest, maar daar grepen we net naast. Toch ben ik hier wel content mee
Welke verdieping is dit dan?
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_52875201
Succes met jullie nieuwe woning
(en tvp natuurlijk)
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:10:31 #20
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52875628
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:38 schreef maniack28 het volgende:
Zoals ik in het topic van Peaceman en Diaan73 al zei kregen wij ook vandaag de sleutel van ons eerste huisje. Flat in Zeist (Vollenhove), niet een wijk met een beste naam, maar tot nu toe zit het volgens mij alleen in de naam en niet in de wijk zelf meer.. vrij rustig en aardige mensen over het algemeen.

Vandaag dus sleutel gehad en alles netjes doorlopen met iemand van de woningbouw. Elektricien heeft alles nagelopen en we hebben voor onderhoud nog wat afgesproken. Daarna vloerbedekking besteld en verf gekocht en nog een hele hoop spullen gebracht (wel 45 min van Utrecht Lunetten naar Utrecht Overvecht.... jippie ). En natuurlijk foto's gemaakt, zodat iedereen kan zien hoe het eruit ziet

Wat moet er gebeuren:

- Alle muren een likje verf, we hebben gekozen voor (veel) gebroken wit en in iedere kamer 1 muur met een kleur (rood of groen).
- Plafonds witten
- Vloerbedekking groen met bloemetjes in de kleine kamers, rode vloerbedekking in de slaapkamer en vinylblokjespatroon in de keuken
- De usual stuf, lampen etc.
- Evt. de plinten, die zijn best lelijk en kan je later niet meer doen. In de slaapkamer en gang zijn ze lelijk geelachtig. 1 bijkomend probleem is dat de deuren dat ook zijn en we eigenlijk gedwongen worden die dan ook een andere kleur te geven, dus daar zitten we nog ff mee
- De vorige bewoners hebben de ramen en deur in de woonkamer alleen in de grondverf gezet, dat moet dus ook nog geverfd worden.. mochten we ruim in de tijd zitten dan doen we dat nog.. zo niet, dan doen we het later.

De huiskamer, het laminaat hebben we van de vorige bewoners voor nop overgenomen, ligt er 3 jaar:

[afbeelding]

Huiskamer vanaf de andere kant

[afbeelding]

Kleine kamer 1, flarden behang wat hun kind eraf scheurde.. gelukkig enige kamer met behang :

[afbeelding]

Kleine kamer 2, lelijk blauw.. maar daar gaan we wat aan doen:

[afbeelding]

Badkamer, tsja.. beetje krap (en vies nog), maar het voldoet

[afbeelding]

[afbeelding]

WC, standaard, we krijgen wel een nieuwe wc-bril vanwege "hygiene".. luxe hoor

[afbeelding]

Slaapkamer, met een trektouwtje aan de kant waar je wss je bed neer zet.. kan je het lampje uit doen

[afbeelding]

Kastje ook overgenomen.

[afbeelding]

Gang

[afbeelding]

Keuken, eindelijk meer dan 1 stukje aanrecht (zaten beide op kamers hiervoor op kamer van nog geen 12m^2 incl schuin dak, maar wel met eigen kookplaat+koelkast...

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook kastje door vorige bewoners nagelaten. Luxeflex in keuken en slaapkamer ook (dan hangt er iig alvast iets)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Huisraad e.d. hebben we het meeste al (hebben 5 maanden antikraak gewoond)... het is vooral oude overgenomen/2e hands gekochte stuff... zal dus niet allemaal bij elkaar passen, maar hopelijk kunnen we er toch een leuk geheel van maken. De middelen om echt alles nieuw aan te schaffen hebben we iig niet. Verwacht dus geen spectaculaire hoogstandjes in dit topic haha... het is eerder een poging "creatief met weinig middelen". Hopelijk lukt het

edit- op verzoek ergens anders geupload
Je hebt nog een hoop te doen maar heel veel succes en houd ons op de hoogte
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
  dinsdag 4 september 2007 @ 07:46:19 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52931227
Dus je kocht dit huis en je kreeg er een vriendin bij? Verdorie, ik ga mijn huurcontract er eens op nalopen, bij mij was het exclusief vriendin

Ziet er goed uit, hoop te doen maar wel een hoop ruimte
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:13:45 #22
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52932931
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:04 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Welke verdieping is dit dan?
De 2e (of 3e, hoe je het wilt noemen, ik zeg altijd begane grond / 1e / 2e )
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:10:05 #23
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52933968
Right.. toen waren we 3 dagen verder... Wat hebben we gedaan:

- woonkamer/slaapkamer/keuken/wc schoongemaakt (incl kozijnen, excl ramen )
- woonkamer geverfd
- slaapkamer geverfd
- plafond + hardboard keuken geverfd
- overgenomen luxeflex schoongemaakt

Wat pics... hmmz... die creme wit is wel erg grijs als je hem erop smeert...

En toen het rood.. dat was.. nou.. uhm.. roze in de pot, knalrood op de muur. We hadden eerst zo iets van, wtf.. dit wordt lelijk.

Maar na het opdrogen bleek het aardig uit te pakken, het moet alleen nog een keer (dekt niet, je ziet strepen)

De uiteindelijke kleur is tussen het donkere en lichtere rood in

Njah.. vanavond komen er wat spullen met de bus van haar vader. Misschien dat we nog tijd vinden om de keuken groen te doen. Dan woensdagavond nogmaals de rode muur verven. Donderdag kunnen we beiden niet. Vrijdag komt de vloerbedekking en ik hoop dat ik kan regelen dat de slotenmaker dan ook de sloten komt vervangen (stukje service van de woningbouw), in de tussen tijd tijdens het wachten daar maak ik de vloer en de plinten enzo in de gang schoon en wil ik proberen die ook te gaan witten. Zaterdag werken, zaterdagavond weer daarheen en dan zondag de vloerbedekking leggen.. Als het lukt om in de slaapkamer de keuken dat zondag te leggen, dan hebben we 3 (misschien 4, hal) kamers af binnen een week tijd. Dan doen we die week daarna 1 van de 2 kleine kamertjes, kunnen we daarna verhuizen en doen we later nog het andere kleine kamertje (wordt nu ff gebruikt voor opslag spullen).
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:01:52 #24
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_52935237
denk dat je nog wel 2 keer over dat rood heen mag voordat t echt goed dekt
maar komt vast wel goed

klus ze
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:17:36 #25
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52935577
Zo Maniack jullie zijn goed opgeschoten zeg... dat gaat lekker snel. Ziet er gezellig uit dat rode
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')