Gimme More *****Wat een geweldig nummer! De intro 'it's britney bitch' is nu al dé oneliner van het jaar. Daarnaast zijn de beats heel opzwepend en dansbaar. Vooral in de clubs zal het waanzinnig goed z'n werk doen. Dit moet een hele grote hit worden, kan bijna niet anders.
Piece of me *****Nog zo'n knaller van een lied! Het gaat vooral over haar en de negatieve kritiek van de media die ze de laatste tijd te verduren kreeg. Dit thema ook weer verpakt in een pakkend refrein en dito beats. Ook dit is een potentieël wereldhitje.
Radar **Inmiddels helemaal grijsgedraaid om toch een goed oordeel te vellen en het komt bijna m'n keel uit. Die vervormde computerstem van een digitale Britney gaat na korte tijd al snel vervelen en dan kunnen de beats er weinig meer beter van maken. Zal voor de massa weer lekker zijn maar gaat toch erg snel vervelen.
Break the ice *****Jezus...ze komt even ijzersterk terug in het volgende lied!

Eindelijk weer de echte Britney die we horen. Ik heb het al vaker gelezen: dit nummer heeft een moordend goede bridge, iets waar ik het helemaal mee eens ben. Misschien wel het beste werk tot nu toe...
Heaven on earth ***Horen we hier een kopie van Kylie Minoque. Ik moest daar meteen aan denken toen ik de eerste klanken hoorde. An sich geen slecht nummer maar van het refrein verwacht je meer als daar naartoe word gewerkt. De vocalen in dit nummer zijn waarschijnlijk ook weer dik gecomputeriseerd

en dat gaat toch tegenwerken.
Get Naked( I got a plan) *****Wie is die gast die er á la Timbaland doorheen zit te 'rappen'? Wat klinkt dat toch geweldig...

Er wordt een fantastisch sfeertje gecreërd en het past ook helemaal bij deze tijd. Het zal me niks verbazen als dit een gigantische hit word.
Freakshow *Eén van de minste nummers van dit album. Ik irriteer me mateloos aan dat achtergrondgebeuren...

Als Britney er dan ook nog eens doorheen gaat praten, dan ben ik geneigd om dit nummer te boycotten. Bah...
Toy Soldier ****Gelukkig maakt ze het met dit nummer weer helemaal goed. Het is wel continue een herhaling van zetten, maar het klinkt gewoon heerlijk. Met de juiste remix kan dit een lekker dansbaar clubhitje worden.
Hot as ice *Teletubbies return? Dit vind ik dus helemaal niks. Wat hebben ze met haar stem gedaan?

Ik vraag me af of überhaupt IEMAND dit leuk kan vinden...
Ooh ooh baby *****Het begin van het nummer geeft je het idee dat we een mediteraans-achtig nummer krijgen, gelukkig niets van dit alles. Britney presteert om met een tweede soort 'Gimme More' te komen en ook dit weer goed te laten klinken. De verschillende beats in combinatie met het overtuigende refrein maken het plaatje helemaal af. Ik stel me hier een sexy dansende Britney bij...
Perfect lover *****Weer die stevige beats! Ik kan er bijna geen genoeg van krijgen. Dit klinkt zelfs een beetje als 'I'm a slave 4 u', wat zeker als een compliment gezien kan worden. Het is te hopen dat Britney de kracht vind om hier heel sterk in voor te komen.
Why should i be sad *Ah nee hé...wéér die nasale stem. Dit past gewoon niet bij haar. Het is ook niet te hopen dat ze dit op single uit gaat brengen. Dat moet een wereldwijde flop worden.
42 sterren gedeeld door 12 nummers = 3.5 sterren Conclusie: Er zitten een aantal potentiële wereldhits op dit album waarvan te hopen is dat Britney zichzelf weer opnieuw uitvind en ze straks een fantastische comeback weet te maken. Helaas heeft dit album ook enkele misbaksels die ze zeker NIET uit moet brengen op single. De algemene indruk is echter dat het een erg sterk album is en waarschijnlijk ook haar beste werk tot nu toe.