http://www.rollingstone.c(...)icken-dress-auction/quote:Britney Spears got us all a little something for the holiday weekend: An official new song, “Gimme More,” (which is currently streaming on New York radio station Z100’s Web site) that opens with Spears breathing, “It’s Britney, bitch.” The track is produced by Nate “Danja” Hills, the Timbaland protégé who worked on Justin Timberlake’s FutureSex/LoveSounds. Jive Records confirmed to People that the full album will arrive November 13th, and a source told USWeekly.com that a video for “Gimme More” can be expected early next week. “Don’t judge the whole album by the song,” the source added. “It is just a first glimpse but the whole album and the stuff on it surpasses it. This album is amazing and has something for everyone. It will blow people away and people won’t question that she is back.” According to New York’s Daily News, Spears will perform the song while renegade illusionist Criss Angel makes her seem to disappear at September 9th’s MTV Video Music Awards.
Limewirequote:Op zaterdag 1 september 2007 15:36 schreef NED het volgende:
Hoe kan je die nou net luisteren? Hij is weg?
Ja, een leuk nummer voor de buurtdiscotheekquote:Op woensdag 5 september 2007 23:40 schreef Zhenar het volgende:
Gimme more is lekkerEcht zo'n nummer waarvan je hoopt dat ze hem in de club draaien
![]()
Cold as Fire vind ik ook erg tof... wat blijer, kindser zelfs![]()
Bullshitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:20 schreef SunChaser het volgende:
Britney Spears - Gimme More : het nieuwe album is nog niet offiieel uit amar gewoon overal te downlaoden. Daarom alvast mijn commentaar: wat een overgeproduceerd kutalbum, rare effecten, allemaal keyboard en hier en daar een flard Britney.
In tijden niet zo slecht gehoord.
Ik vind het slecht. Vervreemdend, irriterend, heft niks met Spears te maken, had net zogoed ingezongen kunnen worden door Fergy of Danni Minoque. Je hoort dat ze een paar uurtjes voicetracks heeft ingezongen en toen weer wegging.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik vind het een zeer goed album
mooie melodie lijnen
goed geproduceerd
sterke nummers
veel hit potentie
ik ben geen fan of zo. maar die muziek is gewoon goed en gaat een grote hit worden
Ik kan het niet anders dan met je eens zijn. Het is een goed geproduceerd popalbumquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:42 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me verbaast dat ze er zo'n best-te-pruimen-album uit heeft weten te poepen ondanks haar rarerare levensbeslissingen. Ik geniet van liedjes zoals Piece of Me, Toy Soldier en Freakshow. Leuke effecten, fijne beats.
Maar je hebt zwaar gelijk als je zegt dat het een erg onpersoonlijk album is geworden. Het is een producersalbum en het heeftw einig met Britney te maken. Niet dat de rest van haar cd's zo geweldig persoonlijk zijn, maar toch. Het heeft geen gezicht. Het enige liedje dat gezicht heeft is eigenlijk Piece of Me, maar dat themaatje heeft Madonna als eens subtieler en leuker uitgewerkt in Human Nature.
Britney heeft de laatste jaren veel ervaring met het uitpoepen van dingenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:42 schreef MadGuy het volgende:
best-te-pruimen-album uit heeft weten te poepen
Ja, maar t heeft geen moer te maken met Britney, dit had door elke zangeres ingezongen kunnen worden en was t t zelfde album geworden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:56 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik kan het niet anders dan met je eens zijn. Het is een goed geproduceerd popalbum
Boeiend?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar t heeft geen moer te maken met Britney, dit had door elke zangeres ingezongen kunnen worden en was t t zelfde album geworden.
Het is gewoon een dertien in een dozijn popalbum, zoals er duizenden in de VS worden gemaakt. Ik hoor geen een nummer dat echt bijblijft. Break the Ice is nog het best te pruimen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Boeiend?
Serieus..Al is het volledig door een computer gemaakt..als het goed klinkt vind ik het prima
Ik ken de namen van de nummers nog niet maar gimme more is sowieso een nummer dat bijblijftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is gewoon een dertien in een dozijn popalbum, zoals er duizenden in de VS worden gemaakt. Ik hoor geen een nummer dat echt bijblijft. Break the Ice is nog het best te pruimen.
Dat is toch nooit anders geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Het is trouwens opvallend hoe dun haar stem is, alles wordt aangevuld met samples, koortjes en deuntjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |