Knekker, je weet wel... een dansend ei... net Ike...quote:
neuh ik nie fil die knullah nieh..wiezo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoezo snap ik geen zweeds?
Vill du knulla?![]()
bek houwequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
neuh ik nie fil die knullah nieh..wiezo?
Wil ze dus niet geven..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:27 schreef Tommmm het volgende:
heeft iemand wat links voor een paar chatrooms? kwil dr wel es voor de lol op gaan kijke
Hier staan best wel goede tussen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:27 schreef Tommmm het volgende:
heeft iemand wat links voor een paar chatrooms? kwil dr wel es voor de lol op gaan kijke
Safesearch moest ook per sé uit staan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hier staan best wel goede tussen.
nee 8 jaar chatervaring..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TS is stiekem een man trouwens?
sorry, die staat bij mij standaard uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Safesearch moest ook per sé uit staan?
Hans Teeuwen in een blij van m'n lijf huisquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
´Valt er hier nog wat te neukuh?´![]()
Ik wil best een goed gesprek hebben hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:54 schreef zhe-devilll het volgende:
Zit je dan, jezelf te verheugen op eindelijk eens een goed gesprekje op msn.
Het schijnt dus gewoonweg niet mogelijk te zijn. :'( *huillie*
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:55 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik deed me wel eens voor als een meisje. Dan troggelde ik bij 1 jongen zijn mobiele nummer af en gebruikte dat in een gesprek met een andere jongen als mijn telefoonnummer.
Heerlijk, die reacties: "Ik kreeg een kerel aan de lijn. Waar slaat dit op?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |