Tja, sommigen doen alles voor de puntenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:28 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Ook leuk:
speel je op zo'n dedicated server van Sony, zitten er volgens mij alleen maar n00bs op.
Hoe vaak je dan wel niet overhoop word geschoten door iemand uit je eigen team![]()
Helemaal leuk met CTF, kom je aanhollen met de vlag v/d tegenpartij, schiet je eigen team je voor je klote![]()
Al vaak zat over gevloekt![]()
Hoe vindt/herken je zo'n dedicated server eigenlijk ?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:28 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Ook leuk:
speel je op zo'n dedicated server van Sony, zitten er volgens mij alleen maar n00bs op.
Hoe vaak je dan wel niet overhoop word geschoten door iemand uit je eigen team![]()
Helemaal leuk met CTF, kom je aanhollen met de vlag v/d tegenpartij, schiet je eigen team je voor je klote![]()
Al vaak zat over gevloekt![]()
Degene met een beker icoontje zijn toch ook dedicated?quote:
yupz fok clan is Dutch@WARquote:Op woensdag 12 september 2007 19:39 schreef janrad het volgende:
Ah, das makkelijk. Is er al een fok clan opgericht ?
Dat heb ik ook! Zit nu al 2 dagen te spelen zonder dat er punten bij geschreven worden! Ik kreeg gister zelfs weer de melding in een game dat ik Airman ben geworden terwijl ik al 2 klasse hoger zitquote:Op woensdag 12 september 2007 18:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
worden je punten eigenlijk automatisch opgeslagen?
heb al zeker 40 punten verdiend vandaag, maar ze staan er nog niet bij![]()
Ik hoop dat ie dan de serverlijst sneller update ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:10 schreef janrad het volgende:
Op ps3only staat vermeld dat er vandaag een update is voor Warhawk, die de problemen verhelpt.
Ik ben afgelopen vrijdag (laatste keer dat ik gespeeld heb) ook eindelijk eens in rang gestegen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn Stats zijn eindelijk bijgewerkt![]()
alleen van vandaag, dat dan weer wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |