Ik hoop het ook. Ik heb eigenlijk wel zin om vanavond weer te spelenquote:Op maandag 10 september 2007 14:34 schreef Tumble het volgende:
vaag dat ie nog niet binnen is SToRM81 fingers crossed voor vandaag en hopen dat ze in jouw woonplaats een pakketdienst op maandag hebben.
Voorlopig wel, binnenkort ligtie ook in de winkel voor 60 euro met headset.quote:Op maandag 10 september 2007 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Kun je dit spel allee online kopen
Ik heb hem niet in de winkel gezien
perfectquote:Op maandag 10 september 2007 23:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voorlopig wel, binnenkort ligtie ook in de winkel voor 60 euro met headset.
Ja dat was bij mij ook het geval, gisteravond ff 2 rondjes CTF gedaan rond half 8 tot half 9 met een aantal fokkers ! was een leuke pot ! kon iedereen ook wel verstaan maar heb zelf nog geen headset! maar die komt er snelquote:Op maandag 10 september 2007 16:51 schreef el_nuno het volgende:
ik zat gister ook met een paar van jullie op een server, ik hoorde jullie wel maar ik heb geen headset dus kan niks terug zeggen wel irritant denk dat ik ook maar een headset haal
ik zal straks even achter mijn ps3 kruipen en je invitenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef janrad het volgende:
Kheb hem ook dus voeg mij maar toe, vanavond weer een potje knallen.
Zal vanavond RB6V er even uit laten en warhawk spelenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:32 schreef janrad het volgende:
Kheb hem ook dus voeg mij maar toe, vanavond weer een potje knallen.
HEYquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:13 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Misschien kan ik deacon nog een paar keer uit de lucht knallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |