De grootste fout die ze met Vandenborre hebben gemaakt, is die jongen in een verdediging zetten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
qua talent een absolute klasbak, was een streling voor het oog op het EK van beloften.
Wat een bullshit. Je hebt toch betaald, moet je dan gewoon braafjes neerzitten en in je handjes klappen ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
qua talent een absolute klasbak, was een streling voor het oog op het EK van beloften.
En of je nu voor Belgie supportert of niet, de spelers speelden gisteren voor een goed doel, als je dan spelers begint uit te fluiten omdat ze ex-Anderlecht zijn, tja marginaal natuurlijk.
Wat dacht je van sfeer maken, je eigen ploeg toejuichen & aanmoedigen, ... ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:14 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Je hebt toch betaald, moet je dan gewoon braafjes neerzitten en in je handjes klappen ofzo![]()
Waar zal je zoiets niet hebben? Op Anderlecht net zo goed. Denk maar aan Franky Van der Elst destijds.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:10 schreef BramKVO het volgende:
Enkele Clubfans lieten zich ook weer van hun kleinste en marginaalste kant zien tijdens de benefietmatch tussen Club en de Rode Duivels :
'Bijna elke keer dat een Anderlechtspeler wat te lang de bal beroerde, weerklonken er fluitjes. Ook acties van Kompany en Van den Borre, beide ex-Anderlecht, werden begeleid door boe-geroep.
![]()
Hoe marginaal kan je eigenlijk zijn. Een benefietmatch voor de slachtoffers van de wateroverlast en dan gaan er een stelletje randdebielen nog spelers beginnen uitfluiten ook.
Waarom hoort dat er bij, is toch gewoon kinderachtig?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:32 schreef Saviola het volgende:
Doen ze toch, tegenstander uitjouwen/intimideren hoort er gewoon bij, stelletje moraalridders
kerel, de 'tegenstander' ?? Het gaat om een vriendschappelijke match voor het goede doelquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:32 schreef Saviola het volgende:
Doen ze toch, tegenstander uitjouwen/intimideren hoort er gewoon bij, stelletje moraalridders
vond ik eigenlijk even erg, maar toen ging het wel om een match (en niet om een potje die je speelt om mensen een plezier te doen en om geld in te zamelen) van belang en speelde VDE inderdaad een slechte match. Maar ik vond dat indertijd ook niet kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:44 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Waar zal je zoiets niet hebben? Op Anderlecht net zo goed. Denk maar aan Franky Van der Elst destijds.
dat is echt de grootste zever ooit. Als je bvb ziet wat er met een Puerta gebeurd is, dan ga je even nadenken. Dan vind ik het heel mooi dat ook de Betis-fans (de rivalen van Sevilla) hun medeleven betuigen. Zoiets overstijgt sportieve rivaliteit gewoonweg. Moest bvb Wasilevski nu doodvallen op het terrein, zouden er zeker enkele clubfans fluiten tijdens een minuut stilte en zulke zaken vind ik gewoon walgelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:33 schreef blueangel_ het volgende:
Voetbal = oorlog
Ahja, het is een goede speler, dan mag je hem zeker niet uitfluitenquote:Op zondag 9 september 2007 02:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
kerel, de 'tegenstander' ?? Het gaat om een vriendschappelijke match voor het goede doelBij de 'tegenstander' zoals jij het zegt, speelden eigen spelers als Stijnen en Sterchele mee.
![]()
Maarja, dat zal wel gewoon zijn zeker op club brugge ... Ik vind het ronduit zielig en lachwekkend om in zo'n match (goede) spelers als Kompany uit te fluiten, maar zal wel een mentaliteitsverschil zijn zeker ?
nogmaals, het was een vriendschappelijke match om mensen in nood te helpen. Die mensen zijn heel dankbaar voor dergelijk initiatief. Moet je in dergelijke matchen dan echt spelers gaan uitfluiten ?quote:Op zondag 9 september 2007 12:03 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ahja, het is een goede speler, dan mag je hem zeker niet uitfluiten![]()
Ik zeg niet dat ik het zelf zou doen ofzo, ik zit ook haast nooit in het stadion zowiezo. Maar om gelijk weer Clubfans zielig, kinderachtig of lachwekkend te noemen; moet je maar eens nagaan hoeveel buitenlandse spelers worden uitgefloten als ze nog maar spelen tegen hun ex-club in eigen land (Seedorf etc) voor je de moraalridder gaat uithangen.
Ach ja, niet dat ik het ga goedpraten, maar wat kan die mensen dat nou schelen. Die zijn al lang blij met hun geld.quote:Op zondag 9 september 2007 12:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
nogmaals, het was een vriendschappelijke match om mensen in nood te helpen. Die mensen zijn heel dankbaar voor dergelijk initiatief. Moet je in dergelijke matchen dan echt spelers gaan uitfluiten ?![]()
![]()
Wat maakt het nou een reet uit of het een vriendschappelijke wedstijd of een CL finale is ... joden blijven joden, en die zijn hier niet welkom.quote:Op zondag 9 september 2007 02:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
kerel, de 'tegenstander' ?? Het gaat om een vriendschappelijke match voor het goede doelBij de 'tegenstander' zoals jij het zegt, speelden eigen spelers als Stijnen en Sterchele mee.
![]()
Maarja, dat zal wel gewoon zijn zeker op club brugge ... Ik vind het ronduit zielig en lachwekkend om in zo'n match (goede) spelers als Kompany uit te fluiten, maar zal wel een mentaliteitsverschil zijn zeker ?
inderdaad, en liever zo dan elke match (zelfs als het tegen bergen of lokeren is) 'al wie nie springt is een jood' zingen ... Slaat nergens op vind ik.quote:Op zondag 9 september 2007 19:15 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Maar goed, KVO fans zijn vrienden zeker![]()
Als we nu even "Club Supporter" vervangen door "VB-stemmer" en "Brussel" door "Marokko" dan krijgen we ook een van jouw meningen zeker ?quote:Op zondag 9 september 2007 19:27 schreef blueangel_ het volgende:
Dat is dan jouw probleem, niet het mijne. Ik heb als Club supporter bepaalde normen en waarden met de paplepel meegekregen, en alles wat uit Brussel komt vormt de ultieme tegenpool op alles wat wij zijn en denken. Ik haat alles, maar dan ook alles wat met die gasten te maken heeft ... en of ze dan in een shirt van Belgie of in dat stuk paars-wit vuil spelen ... I don't give a fuck, ik moet die gasten niet.
Ga jij nog wat van die trutten van kant zwembad pijpenquote:Op zondag 9 september 2007 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als we nu even "Club Supporter" vervangen door "VB-stemmer" en "Brussel" door "Marokko" dan krijgen we ook een van jouw meningen zeker ?![]()
Dat lijkt alleen maar zo ja.quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje vergezocht om haat onder de noemer "normen en waarden" te plaatsen.
"Vooroordelen en andere nonsens" lijkt me meer op zijn plaats.
Sorry, ik druk me verkeerd uit.quote:
Oh, ik maak me nooit druk op een forum, hoor. Ik vind het allemaal amusement.quote:
Lokeren is zo'n beetje Clubs zwart beest geworden. Club kon al sinds 2004 niet meer winnen tegen Lokeren, waaronder drie thuiswedstrijden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:02 schreef blueangel_ het volgende:
Vanavond een erg moeilijke wedstrijd tegen Lokeren, die zoals elk team onder Leekens wel met 10 voor de goal zullen gaan liggen. Ik zie Genk punten verliezen op STVV en Standard z'n eerste punten verliezen op Gent
Of juist wel...quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:27 schreef Afunados het volgende:
Nice, tenminste niet teveel druk op Standard morgen![]()
Alsof een uitwedstrijd op AA Gent zo'n eitje is.quote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe typisch Standard is dat eigenlijk weer. Dan kunnen ze de kloof met Anderlecht en de rest slaan, dan doen ze het weer niet
Heb alleen de doelpunten gezien maar een gelijkspel op het veld van Gent is geen schanden, als ze bij een Bergen hadden gespeeld was het een ander verhaal geworden.quote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe typisch Standard is dat eigenlijk weer. Dan kunnen ze de kloof met Anderlecht en de rest slaan, dan doen ze het weer niet
Het had veel eerder typisch geweest als ze het door een fout of flater hadden weggegeven..quote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe typisch Standard is dat eigenlijk weer.
Natuurlijk is dat geen schande, maar ik bedoel , je hebt in die match de kans Gent misschien al definitief uit te tellen voor de titel, een kloof met Anderlecht te slaan, ...quote:Op zondag 16 september 2007 20:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb alleen de doelpunten gezien maar een gelijkspel op het veld van Gent is geen schanden, als ze bij een Bergen hadden gespeeld was het een ander verhaal geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |