abonnement Unibet Coolblue
pi_52920553
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dom dat ze hem niet hebben laten gaan. Succes er nu nog mee zou ik zeggen.
Want toegeven aan zaakwaarnemersterreur is wel goed wil je beweren? Dan zet je de deur wagenwijd open voor meer van dit soort fratsen van bijvoorbeeld een Pranjic.
pi_52920749
Zo'n kerel in je selectie laten wil ook altijd niet lukken. Denk niet dat een Pranjic hetzelfde zou flikken, anders had ie het allang gedaan.

Komt meneer vanavond wel opdagen bij dat galagedoe? .
pi_52920991
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dom dat ze hem niet hebben laten gaan. Succes er nu nog mee zou ik zeggen.
De toekomst zal wel uitwijzen of het dom is of niet. Je oren laten hangen naar de grillen van corrupte zaakwaarnemers lijkt me ook geen goede optie.
pi_52921195
Maar goed, het is fucking Heerenveen maar dus er zal barweinig over gesproken worden (internationaal) jammer genoeg. Zo'n speler moet je een verbod opleggen van 2 jaar. Kijken of ie dan nog zo graag weg wilt.

Mongool.
pi_52921283
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo'n kerel in je selectie laten wil ook altijd niet lukken. Denk niet dat een Pranjic hetzelfde zou flikken, anders had ie het allang gedaan.

Komt meneer vanavond wel opdagen bij dat galagedoe? .
quote:
Afonso Alves kan maandagavond twee prijzen in ontvangst nemen: die van nationaal topscorer en die van beste speler van het seizoen. Als hij komt opdagen, tenminste.
nieuws

Sinds vrijdagochtend (toen de speler zijn spullen ophaalde uit het Abe Lenstra Stadion) is er geen contact meer geweest. Directeur Yme Kuiper in het Friesch Dagblad: ,,Maar hij is in Heerenveen en voor zover ik weet gaat hij maandag naar het Gala Voetballer van het Jaar. Daarna is hij weg voor een interland van Brazilië. Het klopt wel dat hij vrijdagmorgen hier spullen heeft opgehaald.'' Ook oud-voorzitter Riemer van der Velde is gast bij het gala: ,,Ik zit bij aan dezelfde tafel als Alves en ben benieuwd of hij zal komen

Trainer Gertjan Verbeek verwacht dat Alves in Amsterdam wel van de partij is: ,,Ik heb begrepen dat de Braziliaanse bondscoach Dunga uitgenodigd is om de prijzen uit te reiken en dus zal hij wel komen opdraven. Ik denk niet dat hij helemaal naar Nederland komt om mij de prijs te geven.''

Het Gala is rechtstreeks te volgen via de televisie. De uitzending op Nederland 3 begint vanavond om half negen.
Dat word een leuk gesprek
pi_52927055
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dom dat ze hem niet hebben laten gaan. Succes er nu nog mee zou ik zeggen.
Wat vind je er dom aan?
pi_52927560
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo'n kerel in je selectie laten wil ook altijd niet lukken. Denk niet dat een Pranjic hetzelfde zou flikken, anders had ie het allang gedaan.

Komt meneer vanavond wel opdagen bij dat galagedoe? .
Pranjic heeft vanavond op de Friese tv gezegd dat hij meer salaris wil.
pi_52927594
Was Alves er nou?
pi_52927619
Neen.
pi_52927679
Belachelijk. Weer een boete!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 september 2007 @ 22:48:54 #62
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_52927694
Het word tijd om Alves te verkopen in mijn voetbalmanager
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_52948964
Waarom voerde uitegerekend Riemer nou weer het woord op het voetbalgala?
pi_52953065
Riemer die moet óf weer voorzitter worden, óf zich helemaal niet meer met de club bemoeien
Trots van het Noorden!
pi_52953069
Hij mocht de prijs uitreiken. Was een noodgreep nadat Alves niet kwam opdagen anders had Alves' moeder vast de prijs uitgereikt.
pi_52953518
quote:
AZ wilde transfersom Alves in vijf jaar betalen
Geschreven door Jerom Rozendaal op woensdag, 5 september om 08:55

SC Heerenveen is boos op AZ dat zowel publiekelijk als richting Afonso Alves de indruk is gewekt dat er uiteindelijk zestien miljoen euro op de spits is geboden. Dit meldt De Telegraaf.

Volgens de Friese club is daar niet bij verteld dat de betaling van het eerste bod van 14,5 miljoen euro over vijf jaar werd uitgesmeerd: het eerste jaar 4,5 miljoen en daarna vier keer 2,5 miljoen per jaar.

Het laatste bod van zestien miljoen werd vlak voor het sluiten van de transfermarkt per sms gedaan, zonder dat er secundaire voorwaarden werden genoemd. Alves blijft ondertussen boos en wil even niets met Heerenveen te maken hebben.
Kut az .
pi_52954445
Klopt!
Trots van het Noorden!
  woensdag 5 september 2007 @ 10:19:35 #68
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_52954651
Kan een modje de TT even aanpassen en 'weg' toevoegen?
pi_52955729
AZ begint steeds meer tenen te raken in Nederland.
pi_52956340
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:07 schreef Chadi het volgende:
AZ begint steeds meer tenen te raken in Nederland.
Wees er maar trots op.
  woensdag 5 september 2007 @ 11:47:44 #72
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_52956750
quote:
Woordvoerder Alves beticht Heerenveen van slavernij
05 september 2007

Het kamp-Afonso Alves blijft aandacht zoeken. De spits en zijn zaakwaarnemers kunnen er duidelijk niet tegen dat Heerenveen hem gewoon aan zijn contract gehouden heeft, in plaats van hem een lucratieve transfer naar AZ te gunnen. Wagner Augusto Álvares de Freitas, een woordvoerder van de Braziliaanse topscorer, beticht Heerenveen nu op de website van Alves van slavernij.

"Er is veel geschreven over slavernij die door de jaren heen plaatsgevonden heeft in Brazilië", begint de woordvoerder zijn huilverhaal. "Maar wat schrikbarend is, is dat dergelijke praktijken in de 21ste eeuw nog steeds plaatsvinden. De huidige situatie van Afonso Alves bij Heerenveen is daar een voorbeeld van. De club laat hem, tegen zijn wil, niet gaan. Er zijn mooie aanbiedingen binnengekomen, maar Heerenveen weigert om aan de wens van Alves te voldoen", schrijft hij.

De woordvoerder noemt de bestuursleden van Heerenveen 'amateurs'. "De aanbiedingen die binnengekomen zijn, zijn door amateurs zonder kennis van zaken van tafel geveegd. Maar tegelijkertijd verzochten deze bestuursleden, die in Brazilië nog geen team uit de Serie Z zouden mogen leiden, Alves wél om aanwezig te zijn op een televisiefeestje. De club snapt er blijkbaar helemaal niets van", besluit hij.

Op dezelfde website geeft ook Alves zelf tekst en uitleg bij het feit dat hij ontbrak bij het jaarlijkse voetbalgala van de NOS, waar hij gehuldigd zou worden als beste speler én topscorer van het afgelopen seizoen. "Ik was niet in feeststemming. Bovendien had ik de club én de organisatie al dagen van te voren gezegd dat ik niet zou komen. Het was dus geen verrassing voor hen", schrijft hij.
Alves blijft bezig

[ Bericht 0% gewijzigd door Roflbroek op 05-09-2007 11:53:48 ]
I would sooner fail than not be among the greatest.
  woensdag 5 september 2007 @ 20:18:27 #73
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52966491
Knap staaltje onkunde om Alves niet voor ¤16 miljoen te verkopen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52967885
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:18 schreef TC03 het volgende:
Knap staaltje onkunde om Alves niet voor ¤16 miljoen te verkopen.
Hoe bedoel je?

Dat ze een smsje terug hadden moeten sturen?
  donderdag 6 september 2007 @ 12:14:49 #75
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_52979430
Prachtig commentaar van een Britse voetbalfan over Afonso Alves.
Who the hell Afonso Alves think he is?

[ Bericht 20% gewijzigd door Ippon op 06-09-2007 13:39:27 ]
pi_52988677
quote:
Nieuwe bestuursstructuur voor Heerenveen
06 september 2007
De Raad van Commissarissen van sc Heerenveen heeft in nauw overleg met de directie en adviseurs besloten de bestuursstructuur van sc Heerenveen te baseren op collectiviteit. In de nieuwe structuur is er sprake van één directieteam dat de volledige verantwoordelijkheid krijgt voor de dagelijkse operatie van sc Heerenveen.

Het nieuwe team wordt gevormd door huidige directieleden Henk Hoekstra en Yme Kuiper. Daarnaast wordt Jan van Erve toegevoegd aan het directieteam. Jan van Erve maakte reeds deel uit van het managementteam van Heerenveen. De portefeuilleverdeling in de nieuwe situatie is als volgt: Henk Hoekstra: financiele- en operationele zaken, Yme Kuiper: algemene en technische zaken en Jan van Erve: commerciële zaken.

Het directieteam zal op een aantal specifieke terreinen nauw samenwerken met en wordt ondersteund door daartoe aan te wijzen leden van de Raad van Commissarissen. Het gaat hierbij om het strategisch beleid op middellange termijn en het technisch beleid. Mede tegen deze achtergrond wordt de Raad van Commissarissen uitgebreid tot zeven leden.

In de vacature die ontstaat door het aftreden van Hans Wezenaar wordt Jan de Roos (51) benoemd. Jan de Roos is voorzitter van de Raad van Bestuur van NDC (Noordelijke Dagblad Combinatie). Met Jan de Roos haalt de Raad van Commissarissen de gewenste kennis van media-ontwikkelingen binnen haar gelederen.

Daarnaast treden Foppe de Haan en Riemer van der Velde toe tot de Raad van Commissarissen. Beiden zijn reeds als adviseur aan sc Heerenveen verbonden. De visie en ervaring van beide clubiconen blijft daarmee optimaal beschikbaar voor sc Heerenveen.

De nieuwe samenstelling van de Raad van Commissarissen ziet er als volgt uit:
Foppe de Haan, Loek Hermans, Klaas de Leeuw, Bart van der Meer (voorzitter), Theun van der Meulen, Jan de Roos, Riemer van der Velde.

Yme Kuiper, namens de directie en Bart van der Meer, namens de Raad van Commissarissen, treden in de nieuwe structuur op als woordvoerders van Heerenveen.
We krijgen dus geen nieuwe voorzitter à la Riemer, maar een directie olv Yme Kuiper (algemene zaken) ondersteund door RvC??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_52988718
En natuurlijk...
quote:
Alves traint met plezier bij Heerenveen
06 september 2007
Heerenveen neemt afstand van de uitlatingen van journalist Wagner Augusto Alvares de Freitas, de persvoorlichter van Afonso Alves. Wagner Augusto haalde op de website van de voetballer uit naar Heerenveen en de fans. Dat club en speler nog door één deur kunnen bleek vandaag, want Alves trainde gewoon en met plezier mee met de selectie van Heerenveen.

Wie het artikel van Wagner Augusto leest, krijgt bijna het idee dat de spits en Heerenveen na het afketsen van de transfer naar AZ in staat van oorlog verkeren. Niets is minder waar. De Braziliaan is weliswaar teleurgesteld over het niet doorgaan van zijn mogelijke overgang naar Alkmaar en Heerenveen niet blij met de afwezigheid van Alves tijdens een aantal trainingen en het Telegraaf voetbalgala, maar er is nog steeds sprake van gezond respect voor elkaar.

Dat blijkt onder meer uit het feit dat Heerenveen voor Alves een visum heeft geregeld voor zijn trip met het Braziliaanse team naar Amerika, maar ook uit de steun die de topschutter maandagavond tijdens het voetbalgala van onder andere trainer Gertjan Verbeek ontving. De trainer nam op het voor zijn speler. ,,We mogen niet te snel oordelen, zeker niet als je niet alle achtergronden kent. Hij is en blijft een mens en vanuit menselijk oogpunt kan ik me zijn teleurstelling voorstellen.’’

Van onmin met spelers of trainers is geen sprake. Verbeek heeft sinds de terugkeer van Alves uit Brazilië bij herhaling laten weten dat het plezierig werken is met de aanvaller. De verstandhouding tussen club en speler is goed. Alves verscheen vandaag gewoon op zowel de ochtend- en middagtraining en was volgens directeur Yme Kuiper goed geluimd. ,,Hij maakte met iedereen een praatje zoals hij dat anders ook doet.’’

Alves nam gisteren via sms contact op met trainer Gertjan Verbeek met de vraag of hij mee kon trainen. Dat was geen probleem. De aanvaller traint volgens Verbeek hard en heeft duidelijk plezier in zijn trainingsarbeid. ,,We hebben dan ook goede hoop dat Alves zijn hoofd weer helemaal op voetbal gericht is, ‘’ aldus Yme Kuiper.

Kuiper is niet blij met het beeld dat ontstaat door de beweringen van Wagner Augusto . Hij is van mening dat er sprake is van discrepantie tussen de opstelling van Wagner Augusto en de voetballer zelf. ,,We weten vrijwel zeker dat de uitingen op de website van Afonso niet door hem aangestuurd worden.’’ Hij is dan ook niet blij met de reacties die de uitlatingen van Wagner Augusto tot gevolg hebben.

De directeur denkt daarbij niet alleen aan het belang van Heerenveen, maar ook aan dat van Alves. ,,Wij hebben Afonso juist leren kennen als een prima kerel. Niemand is hier bij gebaat. Heerenveen niet, maar ook zeker Afonso niet.’’ Yme Kuiper hoopt daarom dat de uitlatingen van Wagner Augusto niet een kettingreactie teweeg brengen.

,,Augusto laat zich minder vleiend uit over de club Heerenveen, maar ook over de supporters. Wij weten dat zaken niet goed worden weergegeven en wensen hier op een Heerenveen-waardige manier mee om te gaan door er verder geen aandacht aan te besteden. Wij hopen dat onze supporters het voorbeeld van de club volgen,’’ aldus Yme Kuiper.

Afonso Alves vertrek morgen naar Amerika om twee duels met het Braziliaanse elftal te spelen. De club verwacht hem eind volgende week terug. Yme Kuiper: ,,We hebben gezien zijn houding de verwachting dat hij op de afgesproken tijd terugkeert, maar op de achtergrond, zo weten we, zijn ook andere krachten werkzaam, dus zekerheid hebben we niet.’’
To be continued...

NB. Ik hoop nog wel dat SC Heerenveen de handelswijze van AZ en de zaakwaarnemers van Alves bij UEFA/FIFA/bevoegde autoriteit aan de kaak gaat stellen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_52991755
quote:
Afonso Alves: ,,Of ik blijf? Ja, natuurlijk!''
Kijk, als die Roberto Tiburcio en Wagner Augusto er niet bij zijn, is er best met Afonso Alves te praten. De vorm komt wel weer en de doelpunten ook wel, zegt hij. Doelpunten voor sc Heerenveen om precies te zijn. Dinsdag stuurde Alves een sms naar trainer Gertjan Verbeek met de vraag of hij nog welkom was. Sindsdien staat hij weer 'gewoon' op het trainingsveld. Blijf je bij Heerenveen was de vraag. ,,Ja, natuurlijk. Daar train ik voor. Ik wil weer scoren'', zei Alves donderdag tegen Omrop Fryslân. ,,De pijn verdwijnt wel.'' En daarmee bedoelde hij de pijn over de gemiste transfer naar AZ. Yme Kuiper in de Leeuwarder Courant: ,,Wij denken dat hij over zijn teleurstelling heen is''.

Alleen een beetje jammer dat de verslaggever niet vroeg of Alves wist wat er mede uit zijn naam door Augusto de digitale snelweg wordt opgeslingerd. Het antwoord ligt voor de hand,maar toch... We horen het die jongen liever zelf zeggen...
bron: abelenstra.com
pi_53075716
Kom je uit school, wil je kaarten voor NN halen, zijn ze al uitverkocht

Naja, dan maar Vak 20 gedaan...
pi_53076258
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:07 schreef Mindstate het volgende:
Kom je uit school, wil je kaarten voor NN halen, zijn ze al uitverkocht

Naja, dan maar Vak 20 gedaan...
Voor de Uefa wedstrijd neem ik aan? ik wou voor vak 26 moest ik rij 1 :S voor de tv rechten ofzo. Dus moet ik dan maar beter plekje zoeken. Zo dicht op het veld zie je ook weer niks.
pi_53076606
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:30 schreef MasterMido het volgende:

[..]

Voor de Uefa wedstrijd neem ik aan? ik wou voor vak 26 moest ik rij 1 :S voor de tv rechten ofzo. Dus moet ik dan maar beter plekje zoeken. Zo dicht op het veld zie je ook weer niks.
rij 1 is geweldig joh, meer dan 10 jaar gezeten.
pi_53077003
quote:
Op maandag 10 september 2007 17:30 schreef MasterMido het volgende:

[..]

Voor de Uefa wedstrijd neem ik aan? ik wou voor vak 26 moest ik rij 1 :S voor de tv rechten ofzo. Dus moet ik dan maar beter plekje zoeken. Zo dicht op het veld zie je ook weer niks.
Ja Helsingborg ja, had veel liever in NN gezeten maargoed, is ook weer eens wat anders, al 2 jaar ofzo niet in een ander vak gezeten (gestaan eigenlijk)
pi_53077675
Gelijk vorige week gehaald toen je je eigen plaats op kon halen
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:07:40 #84
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_53090564
Zit voor de verandering eens aan de lange zijde, bevalt vaak ook wel. Alleen staan gaat vaak wat lastig
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_53194370
Doet Alves mee tegen Helsingborg?
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:53:51 #86
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_53194718
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
Doet Alves mee tegen Helsingborg?
Als hij dan klaar is met z'n 'hide and seek' misschien wel...
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_53204744
Roorda is de revelatie van het seizoen tot nu toe
pi_53205935
Zegt niet zoveel tegen Excelsior maar toch vorig jaar met 3-1 van verloren.

Goede wedstrijd. Veel spelers een dikke voldoende, goed combinatievoetbal, het lijkt alsof het begint te draaien.

Sulejmani echt klasse, mooie goal van Sibon (zijn 2e) en het debuut van onze Noordpool.

Nu op naar donderdag.
pi_53212131
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:07 schreef SCH het volgende:
Roorda is de revelatie van het seizoen tot nu toe
Wat een grote gaat dat worden zeg. Voetbalt nu al als de Friese Vieira op het middenveld. Verbeek bracht hem natuurlijk wel een half uur te laat.. (en wat was dat eerste half uur slecht!!! )
pi_53212216
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef SCH het volgende:
Zegt niet zoveel tegen Excelsior maar toch vorig jaar met 3-1 van verloren.

Goede wedstrijd. Veel spelers een dikke voldoende, goed combinatievoetbal, het lijkt alsof het begint te draaien.

Sulejmani echt klasse, mooie goal van Sibon (zijn 2e) en het debuut van onze Noordpool.

Nu op naar donderdag.
Alleen slecht dat jullie op 2-0 achterkomen. Tegen een wel eredivisiewaardige ploeg zou het gewoon een nederlaag geworden zijn.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_53212226
quote:
Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wat een grote gaat dat worden zeg. Voetbalt nu al als de Friese Vieira op het middenveld. Verbeek bracht hem natuurlijk wel een half uur te laat.. (en wat was dat eerste half uur slecht!!! )
Idd, daarna speelden jullie ons gewoon vierkant van de mat, en eerlijk gezegd mogen we blij zijn met 2-5. Geflatteerd in ons voordeel (hoe gek dat ook klinkt met zo'n uitslag).
Maar ik blijf erbij, tegen een iets betere ploeg moet dat eerste half uur ook beter, want vorig seizoen hadden zelfs wij dit met gemak uitgecounterd naar een overwinning.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_53212296
Hee Mindlight, niet weer in de 30e minuut 'helemaal niets in Heerenveen' gaan zingen he... die krijg je 5x zo hard terug.
pi_53212394
quote:
Op zondag 16 september 2007 03:32 schreef MaxPower het volgende:
Hee Mindlight, niet weer in de 30e minuut 'helemaal niets in Heerenveen' gaan zingen he... die krijg je 5x zo hard terug.
Samen met een maat van me stonden we er al tussen van, die deksel op de neus komt nog wel. Hoewel we in die fase wel vrij aardig speelden trouwens.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_53214678
quote:
Op zondag 16 september 2007 03:18 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Alleen slecht dat jullie op 2-0 achterkomen. Tegen een wel eredivisiewaardige ploeg zou het gewoon een nederlaag geworden zijn.
Ja, dat was ook onthutsend - mag nooit gebeuren natuurlijk. Wel goed dat Verbeek snel de boel omzet. Al heb ik geen moment het gevoel gehad dat we gingen verliezen, ook niet bij die 2-0. Het was een erg goede wedstrijd van Heerenveen, het schuift allemaal weer wat beter in elkaar. Hopelijk betaalt zich dat uit in de lastige wedstrijden tegen AZ en Utrecht. Maar je zult zien dat die Alves dan weer terug is en dat de wedstrijden in het teken van hem staan, kun je eigenlijk weer opnieuw beginnen.
pi_53214746
Nou, voor Alves weer op het veld staat zijn we zeker een maand verder lijkt me. De combinaties waren met vlagen fijn werk om te zien. Sulejmani ben ik wel van onder de indruk, goed voegmiddel tussen de linies.
That's all folks!
pi_53275522
quote:
sc Heerenveen heeft weer een Braziliaan die kan scoren. Paulo Henrique debuteerde in het tweede elftal en maakte prompt een doelpunt.
nieuws

De beloften speelden voor de derde keer op rij gelijk. In en tegen Groningen werd het 1-1. Paulo Henrique maakte voor rust al het enige doelpunt voor het team van Henk Herder. ,,Als ik in het veld sta, scoor ik'', zei Henrique bij zijn komst naar Fryslân. Tot nu toe heeft hij dus gelijk.
Ben benieuwd of hij in de selectie zit voor donderdag
pi_53301110
quote:
Geert Arend Roorda en rechtsbuiten Roy Beerens, beiden 19 jaar, beginnen in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Helsingborg IF in de basis.

,,Wij willen winnen'', was Verbeek woensdagmiddag duidelijk over de bedoelingen van zijn ploeg in de eerste ronde van de UEFA Cup. ,,En zo zullen we ook spelen.''

Verbeek kiest daarom voor een aanvallend ingesteld elftal, met Roorda en Beerens. ,,Roorda brengt creativiteit op het middenveld en Beerens heeft specifieke aanvallende kwaliteiten die we morgen goed kunnen gebruiken.'' Heerenveen begint daardoor het thuisduel met de spelers die zaterdag een 2-0-achterstand tegen Excelsior ombogen in een overwinning van 2-5.

Helsingsborg IF heeft volgens Verbeek weinig geheimen. ,,We hebben ze een paar keer bekeken. Ze zijn degelijk, kunnen goed combineren, maar als het moet ook de lange bal hanteren. En met Henke Larsson hebben ze veel ervaring. Als er iets gebeurt voor de goal, dan is hij er bij.''

Helsingsborg IF, de huidige nummer acht van de Zweedse competitie, heeft een moeizame periode. ,,Ze zitten nu in een slechte fase, maar met deze wedstrijd kunnen zij hun seizoen kleur geven. En Larsson zal nog zin hebben in een Europees avontuur.''
Opstelling SC Heerenveen: Vandenbussche; Zuiverloon, Bak Nielsen, Dingsdag en Breuer; Beerens, Bradley, Roorda en Pranjic; Sulejmani en Sibon.
pi_53301395
Dit is de opstelling zoals het merendeel van de supporters het wil zien.
pi_53301426
quote:
Heerenveen geeft jeugd een kans

HEERENVEEN (ANP) - Over Afonso Alves kan trainer Gerjan Verbeek van Heerenveen donderdag niet beschikken, dus krijgt de jeugd een kans. Middenvelder Geert Arend Roorda en rechtsbuiten Roy Beerens, beiden 19 jaar, beginnen in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Helsingborg IF in de basis.

,,Wij willen winnen'', was Verbeek woensdagmiddag duidelijk over de bedoelingen van zijn ploeg in de eerste ronde van de UEFA Cup. ,,En zo zullen we ook spelen.''

Verbeek kiest daarom voor een aanvallend ingesteld elftal, met Roorda en Beerens. ,,Roorda brengt creativiteit op het middenveld en Beerens heeft specifieke aanvallende kwaliteiten die we morgen goed kunnen gebruiken.'' Heerenveen begint daardoor het thuisduel met de spelers die zaterdag een 2-0-achterstand tegen Excelsior ombogen in een overwinning van 2-5.

Helsingborg IF heeft volgens Verbeek weinig geheimen. ,,We hebben ze een paar keer bekeken. Ze zijn degelijk, kunnen goed combineren, maar als het moet ook de lange bal hanteren. En met Henke Larsson hebben ze veel ervaring. Als er iets gebeurt voor de goal, dan is hij er bij.''

Helsingborg IF, de huidige nummer acht van de Zweedse competitie, heeft een moeizame periode. ,,Ze zitten nu in een slechte fase, maar met deze wedstrijd kunnen zij hun seizoen kleur geven. En Larsson zal nog zin hebben in een Europees avontuur.''
Opstelling SC Heerenveen: Vandenbussche; Zuiverloon, Bak Nielsen, Dingsdag en Breuer; Beerens, Bradley, Roorda en Pranjic; Sulejmani en Sibon.
pi_53301801
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:21 schreef MaxPower het volgende:
Dit is de opstelling zoals het merendeel van de supporters het wil zien.
Ook mijn favoriete opstelling inderdaad. Alleen jammer dat Matusiak nog niet 100% fit is.

Oh ja: Een Fries in de basis
pi_53302358
Op teletekst heet ie Geert Arend. Nu al zo bekend dat alleen zijn voornaam volstaat! Net als bij Guus, Louis en Johan
  Trouwste user 2022 donderdag 20 september 2007 @ 17:50:28 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_53332984
Succes vanavond


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')