Die mogen zich idd wel eens wat harder opstellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat Heerenveen het blijft goedkeuren.
Jouw award krijgt ook een hele andere betekenis zo. Wanneer blijf jij weg van FOK?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:
Wat een pannekoek zeg.
Als ik een transfer kan maken naar een beter forum.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Jouw award krijgt ook een hele andere betekenis zo. Wanneer blijf jij weg van FOK?
* SCH begint collectequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als ik een transfer kan maken naar een beter forum.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Wat een lieve club is Heerenveen toch.
Keihard aanpakken, voor de rechter wegens werkweigering, geld terug vorderen en eruit trappen, nadat de FIFA heeft besloten dat hij zeker 1 seizoen niet mag voetballen....
Wat een bosmongool...
CSKA Moskou staat niet eens eerste in de russische competitiequote:Op donderdag 13 september 2007 18:17 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Die leggen meer centjes neer dan Az, daar kan 1 paar geitenwollensokken niet tegen op
Probleem is dat je dan zo'n 15 miljoen weggooit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Wat een lieve club is Heerenveen toch.
Keihard aanpakken, voor de rechter wegens werkweigering, geld terug vorderen en eruit trappen, nadat de FIFA heeft besloten dat hij zeker 1 seizoen niet mag voetballen....
Wat een bosmongool...
Dat is Alves' probleem, dat regelt ie maar met zijn zaakwaarnemer ofzo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan zo'n 15 miljoen weggooit.
Ja, dat snap ik welquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:15 schreef Blight het volgende:
Heerenveen gooit min of meer 15 miljoen weg omdat het Alves na zo'n zaak nooit meer voor veel zal verkopen. Ik denk dat Malibu daar op doelt.
Inderdaad. De macht ligt in het voetbal bij de speler en zaakwaarnemer. Het wordt tijd dat de FIFA daar eens paal en perk aan gaat stellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef thaduck het volgende:
Ik zou hem als voorzitter van Heerenveen beide poten eigenhandig breken.
Zo zie je maar, als club ben je ALTIJD de verliezer
Denk dat het ook een kwestie is van nadenken van Heerenveen. Als je hem niet laat spelen voor zijn land dan krijg je dat vervolgens in een rechtzaak weer naar je hoofd. Zover ik kan zien heeft Heerenveen in alles fair en eerlijk gedaan naar hem toe, zo kan hij bij een rechtzaak oid nooit Heerenveen verwijten maken. Ik vind het wel slim.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel.
Alleen moet dat dan maar geregeld worden op de een of andere manier. H'veen valt niets te verwijten, behalve een wat erg passive houding misschien. Te goed van vertrouwen.
Simpel, werkweigering en daardoor voor zijn contractperiode op non-actief laten zetten. Geen salaris voor Alves en geen mogelijkheid om bij een andere club te spelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:20 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Inderdaad. De macht ligt in het voetbal bij de speler en zaakwaarnemer. Het wordt tijd dat de FIFA daar eens paal en perk aan gaat stellen.
Of het met fysiek geweld moet hou ik in het midden. Maar hij zou iig gewoon een jaar geschorst moeten worden door de FIFA, en dan ook voor Brazilie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef thaduck het volgende:
Ik zou hem als voorzitter van Heerenveen beide poten eigenhandig breken.
Zo zie je maar, als club ben je ALTIJD de verliezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |