Die heb ik dan even gemist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, ze zorgde wel voor de vrolijke noot, da's iig ietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wel, Ik wel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niemand wilde mijn taartjes...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee wie de gast isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De linker of de rechter?quote:
Zie jij verschil dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De linker of de rechter?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat kun je dat goed zien, bij een tweeling.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De linker of de rechter?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee maar jij post het plaatjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zie jij verschil dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij dacht wellicht dat ze om jou lachten, maar het waren de taartjes waar ze dubbel om lagenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die heb ik dan even gemist.
Nou weet ik hoe ze er uit ziet, maar zegt me verder nietsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is Wendy dus:
[afbeelding]
Juist niet! die stem isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:46 schreef purplerose het volgende:
Der stem is vooral erg irriom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=2564&md5=b0ca4d093b369f9a38a4e044547ec57e&sq=dubbel+en+dwarsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou weet ik hoe ze er uit ziet, maar zegt me verder nietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien een leuk spel voor de volgende keer dat BearForce1 in de Freaknacht komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:53 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God. 100 meter Ant-werpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had al besloten om het te skippenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:53 schreef Sirolf het volgende:
Gerard Joling staat nu te zingen op een groot plein hier een paar km vandaan (Haarlem Centrum) en is live te zien op NED1, the horror...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net ook Frans Bauer al...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eindelijk met puberen begonnen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil de versie waar Mousse T van remixte: "Horny horny horny, só horny"
Ja, hahahaha!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:00 schreef Marc63 het volgende:
Worden daar nu vlaaien gebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop