zet m op je hoedquote:
en een degelijk middenveld, utrecht is de baas in groningenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Groningen mist een aanspeelpunt voorin.![]()
Dat zegt al heel wat van de kwaliteit van groningenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:10 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
en een degelijk middenveld, utrecht is de baas in groningen
je bent voor feyenoord, dat doe je foutquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef Happel het volgende:
Venooooom, GIF-virtuoos. Ik krijg een zwart scherm, wanneer ik filmpjes opneem. Wat doe ik fout.
Even hardwareacceleratie uitzetten bij je videolkaartopties volgens mij..quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef Happel het volgende:
Venooooom, GIF-virtuoos. Ik krijg een zwart scherm, wanneer ik filmpjes opneem. Wat doe ik fout.
Zo is Willem nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:14 schreef TheGHunter het volgende:
Wat de uitslag ook wordt, Willem gaat de schuld aan de scheids geven
De regisseurs denken dat ze voor talpa uitzendenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Moeten nu al die koppen op TV![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Hoop dat VDBergh nog wat speelminuten krijgt.![]()
Nee.. Gewoon verliezen..quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrecht moet gewoon weer eens winnen man
Moet er wel wat te filmen zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja wie maakt er wat screenshots/filmpjes
Leuk voor utregforum gelijk
* paultjuhhh is jullie dankbaar alvast
Respect, ik zou het niet kunnen, zoveel posten en ook nog kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik bagger niet ik leef mee met de wedstrijd
Kan makkelijk , heb tv kaart, schermpje naast fokquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Respect, ik zou het niet kunnen, zoveel posten en ook nog kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |