doe ff normaal ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:22 schreef DarkShine het volgende:
Het had zijn nek moeten wezen!
AGUSTIENquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:22 schreef DarkShine het volgende:
Het had zijn nek moeten wezen!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, bij een omhooggevallen club speelt hij wel goed he
geblesseerd dach ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:28 schreef Dos37 het volgende:
Waar is Medes da Silva eigenlijk?
Bijna terug van een blessure.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:28 schreef Dos37 het volgende:
Waar is Medes da Silva eigenlijk?
'come on you boys in red' zongen ze in het beginquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:28 schreef VoreG het volgende:
En wie niet springt die is een jood. Iedereen blijft zitten, is ook niet zo heel vreemd, want 2 jaar geleden zaten ze nog in Amsterdam
joh dat had je nog niet duidelijk gemaaktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:33 schreef DarkShine het volgende:
AZ wint prijs meest trieste club:
[afbeelding]
Volkomen terecht spandoek. AZ speelt immers CL.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:33 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Vitesse uit zijn ze alweer vergeten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:33 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:36 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Vitesse uit zijn ze alweer vergeten?
Volgens mij is het ook een regel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:38 schreef DarkShine het volgende:
De speler die een kaart vraagt voor een tegenstander moet die kaart zelf krijgen.
Zou een prachtige regel zijn!
die is er normaal gesproken ook, wordt soms niet direct uitgevoerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:38 schreef DarkShine het volgende:
De speler die een kaart vraagt voor een tegenstander moet die kaart zelf krijgen.
Zou een prachtige regel zijn!
Dacht ik ook, maar ze treden er nooit tegen op. Integendeel zelfs, als je hem vraagt voor een tegenstander krijgt die hem ook bijna altijd...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:40 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een regel.
Tsja, scheidsrechters en goed fluiten gaat niet samen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ze treden er nooit tegen op. Integendeel zelfs, als je hem vraagt voor een tegenstander krijgt die hem ook bijna altijd...
Inderdaad, het is 90% geluk en 10% wijsheid, dus geen werelddoelpunt. Doelpunten zijn pas echt mooi als je ziet dat er bij nagedacht is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Mooi doelpunt, maar om nu zo overdreven te reageren gaat wat ver. Maar dat zijn we van deze reporter helaas wel gewend.
Als ik zijn commentaar net hoorde...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:49 schreef Dos37 het volgende:
Het eeuwige ophemelen van AZ van de Snor begin ik ook steeds vervelender te vinden.
Neuj, mooie doelpunten zijn bewust en daar zit een kwaliteit achter en soms een beetje geluk. Dit was gewoon impulsief van richting veranderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:46 schreef RayMania het volgende:
Nou, ben benieuwd of die op #1 komt in Doelpunt van het Jaar volgende week.
Buzzer je weet wat vrijdagavondvoetbal is he ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:49 schreef buzzer het volgende:
Ik hoop dat de volgende wedstrijd minder saai is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je AZ zo kut vind waarom rot je dan niet op man?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Buzzer je weet wat vrijdagavondvoetbal is he ?![]()
Het echte voetbal begint.quote:
Kusjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef venomsnake het volgende:
Moet ik je even gezelschap houden?![]()
Of via tele 2, maar ik vond de Supercup boeiender dan deze matige wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, wedstrijd was uitsluitend via Planet Voetbal te volgen, dus kan me enigzins de leegte voorstellen
3-0 nog door De Zeeuw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Hoeveel is het nu dan? Of is het al afgelopen?![]()
Jammer, gun die Pelle wel wat doelpunten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had 5-0 moeten staan maar Pelle schiet twee keer naast. Die jongen is echt knap bezig.
Met zo'n instelling aan een wedstrijd beginnen moet echt met 7-0 worden afgestraft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ was matig, maar Excelsior was echt eredivisieonwaardig zeg. Wat een bagger.
Het was er gewoon op hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Jnk18 het volgende:
nu komt dat vrouwenvoetbal opeens morgen, lijers @ rtl
Idd Excelsior moet maar gewoon met de winterstop alvast degraderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ was matig, maar Excelsior was echt eredivisieonwaardig zeg. Wat een bagger.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Idd Excelsior moet maar gewoon met de winterstop alvast degraderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |