Labelle is goed, het liedje heet andersquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:30 schreef qonmann het volgende:
Sister Soul dan ? Labelle ?
Tot later, FKA. Het ga je goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:27 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
om privé redenenen zal ik voorlopig niet meer meedoen met de AKQ... Tot ziens allemaal... (ik neem aan dat ik uiteindelijk 2de wordt.).. Laterzzz![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:30 schreef ScottTracy het volgende:
LaBelle? Lady Marmelade
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:33 schreef qonmann het volgende:
Ik voel me net Yuri ..herkende alles toch fout
Ja, eens ..quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een drama weer zeg
Komt eerst gewoon binnen of er niets aan de hand is, en gewoon mee gaat spelen en dan ineens zo'n mededeling, erg raar.
erkel +1quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:36 schreef erkel het volgende:
Tyson Gay
Zou je denken??quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:37 schreef erkel het volgende:
Wat een naam ook, zal vaak ongemakkelijke conversaties veroorzaken![]()
Sorry, ik heb er mijn reden voor... Mark my words...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een drama weer zeg
Komt eerst gewoon binnen of er niets aan de hand is, en gewoon mee gaat spelen en dan ineens zo'n mededeling, erg raar.
Ik kom ook uit de kast dan, speel alleen mee zo laat mogelijk want dan scoor ik punten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een drama weer zeg
Oh, dat wist ik niet. Ik vond het ook al raar dat mensen zichzelf homo gingen noemenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zou je denken??
Als je die naam vertaalt naar het Nederlands betekent het gewoon: Vrolijk
Dus, meneer Vrolijk
Dat er inmiddels een andere betekenis bijhoort, tja....
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kom ook uit de kast dan, speel alleen mee zo laat mogelijk want dan scoor ik punten.![]()
Nooit van de goede man gehoord en er zijn iets teveel disciplines om te gaan gokkenquote:
Oke dan, je kunt 15 topics niet meer mee doen om persoonlijke redenen en die zijn na die 15 topics wel weer over.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Sorry, ik heb er mijn reden voor... Mark my words...
Kan er niets aan doen... behalve nu te stoppen... helaas... ik zie jullie wel weer na topic # 1000
Ik heb er ook best veel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Jij snapt het!!! Waarom denk je dat ik zo hoog sta!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |