Voormalig idd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
vn ambasadeur van de VS
Je hebt gelijk!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
vn ambasadeur van de VS
Je hebt al genoeg puntenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet hem, maar ik zeg het niet. Kom op Yuri!!!
J... B.....
Neuhquote:
Yuri gaf ook een megahint door te vertellen wie het was, waardoor ik op zijn naam kwam.quote:..en de hints die moet ik geven hè![]()
Ze wilt gewoon dat ik het punt krijg omdat ik al wel de man wist maar zn naam nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg punten![]()
..en de hints die moet ik geven hè![]()
zeg het danquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Yuri gaf ook een megahint door te vertellen wie het was, waardoor ik op zijn naam kwam.
Dan gok ik nog op john bassinger anders weet ik het nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:10 schreef erkel het volgende:
John is goed, maar geen Bergstein.
Ik vroeg wie, niet wat ie ooit deedquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:10 schreef qonmann het volgende:
Als iemand zijn functie al weet komt hem het punt toch eigenlijk ook toe ?
Kom op Yuri !
Precies!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze wilt gewoon dat ik het punt krijg omdat ik al wel de man wist maar zn naam niet
Neeheequote:
Als je daarna ene yuri vraag stelt mag hetquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:15 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet het ook door die hints denk ik. Mag k het zeggen?
Jaaaah!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:15 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet het ook door die hints denk ik. Mag k het zeggen?
Eindelijkquote:
Sorryquote:
ah joh die niet zo malquote:
Ken ik nietquote:Ken je Michael Bolton niet? Met die zijkstem??
Dawas toch een aardige hint geleuf ik
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:27 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
om privé redenenen zal ik voorlopig niet meer meedoen met de AKQ... Tot ziens allemaal... (ik neem aan dat ik uiteindelijk 2de wordt.).. Laterzzz![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |