quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:46 schreef RoofingBurner het volgende:
tvpipokoeienmamaloe
Hi Qonlieffiequote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:54 schreef Feldhofer het volgende:
Knielen op een bed violen
Dat zou volgens mij een toneelstuk worden. Ik heb geen idee over welke film het zou moeten gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:54 schreef Feldhofer het volgende:
Knielen op een bed violen
Sorry, zelfs dat had ik niet gezienquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef ElizabethR het volgende:
Oude?? RB heeft dat in dit topic gepost hoor
Vuile rat!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Siebelink?
Hmja zou kunnen ik had het journaal maar half meegekregen.. maar er stond ook een verfilming op de rol volgens Google dus ik dacht dat dat het moest zijn. Nouja...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij een toneelstuk worden. Ik heb geen idee over welke film het zou moeten gaan.
Schone ratquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef ScottTracy het volgende:
Vuile rat!Maarja, de vraag goed lezen is ook een kunst.
http://www.filmfocus.nl/n(...)-een-bed-violen.htmlquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
Is knielen op een bed violen goed?? Dan heb ik vanmorgen Wiki fout gelezen want ik dacht toch echt dat dat een toneelbewerking zou worden
Wer even gezocht. In de Wiki staat dat de toneelbewerking in 2008 komt. Er wordt niets vermeldt over de verfilming maar die zal dan wel in 2007 zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hmja zou kunnen ik had het journaal maar half meegekregen.. maar er stond ook een verfilming op de rol volgens Google dus ik dacht dat dat het moest zijn. Nouja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |