Sorry, zelfs dat had ik niet gezienquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef ElizabethR het volgende:
Oude?? RB heeft dat in dit topic gepost hoor
Vuile rat!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Siebelink?
Hmja zou kunnen ik had het journaal maar half meegekregen.. maar er stond ook een verfilming op de rol volgens Google dus ik dacht dat dat het moest zijn. Nouja...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij een toneelstuk worden. Ik heb geen idee over welke film het zou moeten gaan.
Schone ratquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef ScottTracy het volgende:
Vuile rat!Maarja, de vraag goed lezen is ook een kunst.
http://www.filmfocus.nl/n(...)-een-bed-violen.htmlquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
Is knielen op een bed violen goed?? Dan heb ik vanmorgen Wiki fout gelezen want ik dacht toch echt dat dat een toneelbewerking zou worden
Wer even gezocht. In de Wiki staat dat de toneelbewerking in 2008 komt. Er wordt niets vermeldt over de verfilming maar die zal dan wel in 2007 zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hmja zou kunnen ik had het journaal maar half meegekregen.. maar er stond ook een verfilming op de rol volgens Google dus ik dacht dat dat het moest zijn. Nouja...
Doktor Whoquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ow ja
Hoe heet die dokter nou ook weer eens??? Is ook met een celeb getrouwd
quote:
Voorspelbaar? Ik noem dat associërenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:03 schreef Feldhofer het volgende:
Jan de Bont
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:05 schreef qonmann het volgende:
die van Marion Bloem bedoel je ?
De Wolf? Of hoe heet hij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:05 schreef qonmann het volgende:
die van Marion Bloem bedoel je ?
Het associatie topic is een paar deuren verderopquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voorspelbaar? Ik noem dat associëren![]()
Waar? Waar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:07 schreef ScottTracy het volgende:
Het associatie topic is een paar deuren verderop![]()
Ivan Wolf , klinkt wel goedquote:
Vraag me niet om een link, ben ik weer een halfuur kwijtquote:
ScottTracy +1quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Edvard Munch
Je bedoelt de scream??quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Edvard Munch/
Nou!quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:15 schreef Feldhofer het volgende:
Goed man!
Ja, daar vond ik het wel een heel klein beetje op lijkenquote:
Even quoten, voor het nageslachtquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
IK HEB EEN KUNSTVRAAG GOED BEANTWOORD.
Dat dit mij nog mag overkomen![]()
![]()
Helemaal goed jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, daar vond ik het wel een heel klein beetje op lijken
Dan had je dus niet zo'n klein beetje gelijk ook!quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, daar vond ik het wel een heel klein beetje op lijken
Even doorgezochtquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Ik geloof dat die dokter Aart heet, of Aad
Nou ja, doet er niet toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |